Praatgroep - IJskoude boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Landbouwer93

    Landbouwer93 Forumleerling

    Toppie, weer 1 minder

    Maar nog steeds 2 nodig, Wie o wie kan mij helpen?
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zal je er 2 sturen.
    Wie ook nog nodig heeft, stuur me een berichtje via het postkantoor.
     
    Landbouwer93 vindt dit leuk.
  3. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    niet gehaald zoals verwacht. geeft niks volgende x beter. oh nee ik haal de wolkenrij (bijna) nooitxD

    wie nog een gieter nodig heeft stuur mij maar een duifje kan nog net
     
    Laatste bewerkt: 8 Januari 2020
  4. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    ik heb zelf de wolkenrij niet gehaald maar heb wel het eerste sieritem gehaald ,als het deze is die je mist dan kunnen we misschien bij een volgend ruilmoment kijken of we er iets mee kunnen
     
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    dit event was beslist niet makkelijk / gemiddeld . Ik heb heel veel events kunnen uit spelen zonder al teveel toestanden maar bij deze had ik toch echt geluk bij de molen nodig . gehaald bij de molen 2x plus 1 duur 6 uur. Supermest en sushi gebruikt want anders had ik het nooit gehaald . -.-
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dit event was echt niet gemakkelijk.
    ik speel heel vaak en ook ik heb het maar net gehaald (alleen door extra supermest en suzie te gebruiken.)
    dus: alleen als je niet kan genieten van 1 of meerdere oogstbonussen was dit niet te behalen.
    alweer eens "betaal, anders behaal je niet wat als "gemakkelijk" wordt aangekondigd.
    ik vrees dat we dit meer zullen ervaren. de oogstbonussen zijn dan wel te krijgen, via de party tickets
     
    boermars vindt dit leuk.
  7. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Als je je partytickets een tijdje opspaart, kan je ze inzetten op een moment dat je een oogstbonus "nodig" hebt. Heb van het afgelopen jaar meer dan 900 tickets bij elkaar gespaard en gebruik ze als ik iets interessants zie :)
     
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Lief aangeboden! Het gaat om het 2e sierartikel wat ik niet heb.
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Door familie-omstandigheden de laatste dagen niet gespeeld. Ik had wel de wolkenrij binnen, maar mis nu "paniek in de bosjes" daarop. Als iemand deze over heeft en deze bij een volgend ruilevent zou willen aanbieden???
     
  10. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    helaas heb ik die nou net niet ik had de eerste en derde item gehaald
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.