Praatgroep - IJskoude boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Ik heb je p.b gestuurd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier gewas tekort met nog 16 uur op de klok, ga niet nog meer sm en susy gebruiken, jammer maar wel veel prijzen binnengehaald.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ja, dank je voor je pb. Net gelezen, zit met mijn voeten op de bank, net thuis.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ik weet niet wie dit een gemakkelijk/gemiddeld event heeft betiteld maar ik ervaar het helemaal niet als dusdanig. De aantallen eventgewas en drops die gevraagd worden zijn best fors en ik ben al bijna door mijn voorraad supermest en suzi heen om het event toch nog te kunnen halen (want ik heb al 7 grijze wolkenrijen en die zijn al een doorn in het oog). Maar met nog 16u op de klok wordt het nog spannend of ik het laatste item nog op tijd ga binnenslepen..
    Toch jammer dat de totalen niet meer bij de faqs worden gezet (waarom eigenlijk niet?) want dan had ik sneller doorgehad dat dit evebt toch wat meer werk was dan ik dacht en dan had ik deze (matig interessante) wolkenrij voorbij laten gaan.

    Maar ik heb ook nog wat positiefs te melden hoor. Ik speel dit spel sinds 2011 (met meer en mindere fantieke periodes) en het moet echt gezegd worden dat de events er de laatste paar jaar absoluut fantastisch uit zijn komen te zien en ook de variatie in het soort events kan ik heel erg waarderen. Dank dus daarvoor.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 8 Januari 2020
    jolanda13, kakelot69 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  5. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ach, ik ga het ook ruim niet halen geloof ik, nog ongeveer 9000 gewas nodig. Ik denk dat dit steeds vaker gaat gebeuren, tenzij je 100/200% oogstbonus draait, nooit een oogst vergeet en niet extra werkt omdat er zieke collegae zijn. De evenementen worden steeds zwaarder naar mijn idee. Laarzen aan en doorploeteren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    In begin van het forum worden altijd totalen genoemd en in de tip van @miekje9 staan ze ook.

    Ik moet nog 1 oogst en dan is het event behaald. Echt op het nippertje.
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Jammer dat ik deze nu pas zie. Die andere heb ik wel gezien en ook binnen gehaald. 35 TG extra was niet verkeerd geweest..

    Hier het spel de laatste dagen op een zeer laag pitje gespeeld en daarom ook niet op het forum geweest. Jammer van de code hierboven maar wel lekker spelen.
    Ondanks dat ik niet mee zou doen heb ik in de nacht en soms overdag het eventgewas wel verbouwd. Hierdoor heb ik de kip tot fase 4 kunnen voltooien. Alle dieren hebben het oogsten volledig gedaan en het snoeien een gedeelte. Ik heb hierdoor toch weer mooie kleine prijzen binnen gehaald :).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ai ai nog 56 gieters nodig, zal lastig worden.....even wat werkstallen erop gezet want die zijn nu 9 uurtjes in looptijd en wat water met supervoer maar dan ga ik t denk ik net niet halen met dat laatste sieritem.
    Misschien iemand een gietertje over?
    Mijn speelnaam is boermv anders vind je me niet/
    Krijg je een gieter per werkstal?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hij geeft aan dat je in level 2 zit, maar dat lijkt mij niet te kloppen. Heb daar een DI naar toe gestuurd. Ontvang je nou niks doe mij dan effe een duifje.
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  10. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Hahah, ja ik kom net gewas tekort, 1 oogst en ik heb geen tijd meer voor supermest. Werk... ben vanavond weer op uur of 10 half 11 thuis.
    Maar toch, ik ben gek op al die events hoor. De meeste haal ik wel soms ook gewoon echt niet. Ik zal eerder klagen over dat extra werk dan dit spel. Het stoort me meer dat "de baas" op deze manier met zieken omgaat.

    Dit was echt mijn soort wolk, dus is wat jammer. Maar ik ga niet klagen over het spel hier, dat was niet mijn bedoeling. Het is gewoon een erg leuk spel.
     
  11. boermars

    boermars Forum-hertog

    neehoor zit in 216, en duifje gestuurd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Meer een gevalletje van: er zijn zieken, dus ik (niet ziek) werk extra om dat op te vangen. Geen probleem met "de baas". ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. boermars

    boermars Forum-hertog

    Nog 18 gietertjes.....thanks aan BoerAnnelies, Moppeltje en Domburg en mn buurboertjes!
    Gaat m nog worden denk ik zo
    Het was voor mij ook druk met werk enzo en probeer ook de druk niet op die rijen te leggen, maar soms ben je zo dichtbij he?
    En anders komt er deze maand weer een ruil en cadeaau-event dus krijg hem wel compleet.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het was inderdaad een pittig event, elke dag 3 keer kunnen oogsten maar pas vanmorgen genoeg gewas voor alleen de wolkenrij + sier-items heb ook nog een bonus van +1 voor 8 uur op eventgewassen moeten activeren
     
    boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Oh nee door een fout heb ik toch het event niet gehaald :( Ik dacht dat ik de 1e 2 af had, maar dat was dus niet het geval zie ik nu. Nu baal ik want ik heb wel de wolkenrij behaald.
     
  16. arie32

    arie32 Gelegenheidsauteur

    ik moet nog 3 gieters. wie of wie heeft er nog 1 over?
     
    Landbouwer93 vindt dit leuk.
  17. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    oowwww wat jammer...kom ik 39 eventgewassen te kort...en mandjes zijn ook niet meer te koop...:cry::cry::cry:
     
  18. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik moet er nog 2 en thanks Matthias1951!!!

    EDIT:

    Heb het nu net gehaald, pffff
    gauw dat konijn in slaap schommelen en 10 minuten wachten op t laatste item
     
    Laatste bewerkt: 8 Januari 2020
    -matthias1952-, -Pillow_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. Landbouwer93

    Landbouwer93 Forumleerling

    Wie kan mij helpen? Ik moet nog 3 gieters... Ik kan zelf ook nog terug sturen
     
  20. domburg

    domburg Junior expert

    Stuur mmar een duifje
     
    Landbouwer93 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.