Praatgroep - IJskoude boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Als je op het cadeautje klikt, wat bij elk dier staat, dan zie je precies wat je krijgt voor elke fase die je levert. De kans op prijsjes zijn gewoon de kleine prijsjes, die er de vorige keren bij dit soort event ook inzaten.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Roos

Roos Forum-baron

Hier 233 stokjes en 183 gieters.
    Uit twee menagerien, 1 losse stal en voor de rest alles bomen (XXL)

Die stokjes ga ik appels van maken. De gieters weet ik even niet meer. En weet al helemaal niet of de aantallen veel of weinig zijn xD

3. boerleentje

boerleentje Forumleerling

Ik begrijp niet dat puffin er niet meer is.. Ik speel nog steeds op puffin en ik zie hem in de play store ook nog steeds staan

Butsmuts en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier 272 gieters en 169 houten staafjes gekregen van 1 veld met kwartakkers hortensia en 1 veld met 20 uurs bomen

5. Roos

Roos Forum-baron

Wooooh.... dat scheelt zeg. En je hebt niet de gieters en de stokjes door elkaar gehaald?
    Kan ook wel natuurlijk, want uit de bomen kwamen ze allebei en de hortensia niet.

riekje111 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik had 160 gieters en 220 staafjes, van twee velden 20-uurs bomen xD

Puffin is er nog wel op android, maar niet op apple.

7. Lieve

Lieve Halfgod

Hier blijft de farm farm ga voor een coöperatie quest keuze genoeg
    Dat ombouwen vindt ik rottig Sorry
    Iedereen succes

8. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

41 van de 60 stappen gedaan.
    Nu weer wachten op gewas en di.

jolanda13, -matthias1952- en riekje111 vinden dit leuk.
  9. harriejose

harriejose Forum freak

Nog niets ingeleverd, flink aan het zaaien en oogsten. Ga vanmiddag lekker op m'n gemakske kijken wat ik moet leveren.Komt goed, zoals altijd.

jolanda13, riekje111 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. riekje111

riekje111 Forumkenner

Hellppp ik weet van geen bonuscode af zeker gemist door de feestdrukte wie kan mij helpen :)

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik hoef geen 60 stoppen te doen, na 44 heb je alles klaar.

12. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Seizoenspunten zijn binnen:D Nu nog gewas zaaien (alleen op de woelige weide) voor de kisten met wonderen en dan stop ik met de gewassen. Lever de drops en de pruimen in wat lukt en dan vind ik het leuk geweest:music: 8 uur is voor mij echt te lang:wuerg:

13. kuiken70

kuiken70 Forumleerling

ging mij net zo :( ook de codes misgelopen

14. riekje111

riekje111 Forumkenner

Nou ben ik benieuwd of we de codes nog krijgen... we wachten even rustig af :)

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die was geldig tot gisteravond 23:59 uur.

16. bibi9999999

bibi9999999 Teller

hier ook de bonuscode gemist (had ‘m wel gezien maar door kronkel in mijn hoofd dacht ik dat ie vandaag ingevoerd moest worden, andere f.a.q. hiermee doorelkaar gehaald denk ik)

17. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zo de uitleg is aangepast met plaatjes van huidige event:p

18. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

ik doe deze keer vooral mee voor de extra seizoenspunten zodat ik in ieder geval de palingaquarium kan halen.
    en ik ga nog even door want ik snapte het eerst niet en deed sommige dingen al extra bij ronde 1 waardoor sommige
    dieren al bepaalde dingen meer geoefend hadden dan wat er gevraagd werd en dus ga ik door totdat het weer gelijk word.
    ik moet dus vooral nog even veel gewassen zaaien en dan stop ik er mee en ga voor de questen.

19. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dat kan ook maar ik wil hem helemaal uit hebben

jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  20. kuiken70

kuiken70 Forumleerling

dan heb je deze ook vast gemist! ik in elk geval wel :[

Jullie hebben vast gemerkt dat Renzo al een paar maanden niet langs is geweest, en zoals eerder gemeld was dat vanwege technische problemen met de kermis.

Om de situatie wat duidelijker te maken: de technische problemen zijn te complex om nu nog op te lossen in de FlashPlayer. Onze programmeurs zouden te veel tijd kwijt zijn om deze zaken nu goed en definitief op te lossen, daarom hebben we besloten dat het meer waarde voor het spel heeft en dus voor jullie als spelers, om de benodigde tijd en menskracht in te zetten en geheel te focussen op de implementatie van de nieuwe technologie.

Tot ons grote verdriet betekent dat dat Renzo niet zal terugkeren voordat het spel geheel is overgezet naar Unity!

Het spijt ons dat we hier geen beter nieuws over kunnen melden maar we hopen dat jullie onze beslissing kunnen begrijpen.

Als een kleine compensatie hebben we een bonuscode voor jullie klaargezet.

Gebruik je de code RENZOCOMEBACK in het spel, dan krijg je 35 TG (TulpGulden) en 1 Partyticket geboekt op je account.

Deze bonuscode is eenmalig per account te gebruiken vanaf nu

tot 31 december 2019 23:59 uur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.