Praatgroep - Huwelijksreis-eiland

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 September 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    vraagje want ik snap er niks van....ik heb de smoothie kompleet met groene vink...dan moet ik toch onder voor de piccolokist kunnen gaan ?....:oops:..ik kan nu helemaal niks meer
     
    Laatste bewerkt: 23 September 2021
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, je moet alle 4 compleet hebben, voordat je het laatste level kunt gaan inleveren.

    En je kunt alleen inleveren waar een goudkleurig sterretje staat in het houten schild links van het inleverplaatje.
    Snap je wat ik bedoel? Het zou kunnen zijn dat je op die smoothie hebt geklikt, maar daar op dit moment niet kunt leveren.

    Ik vermoed dat je nu de fruitsalade moet gaan leveren.
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    het sterretje staat bij de bovenste en daar staat een groen vinkje achter....maar kan daar niks mee...kan dus niet verder
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ben je bij de andere 3 ook al aangekomen bij de piccolokist?

    Staat er een vinkje achter de piccolokist bij de smoothie?
    Is het plusje achter de piccolo bij de smoothie gekleurd of grijs?

    Heb je 2 x molenproduct chocoladevlokken gemaakt?
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb even gespiekt waar je bent gebleven, je bent nu 1x rond geweest en begint weer bovenaan bij de smoothie waar je kan inleveren zodra je genoeg eventgewas hebt gemaakt of nog 2 chocoladevlokken erbij maakt (je hebt al 3 van de 5).

    De onderste opdracht (paarse achtergrond) bij alle vier kan pas als je alle opdrachten met de blauwe achtergrond hebt ingeleverd.

    Voor nu is het vooral kwestie van eventgewas maken.
     
    tafeltennisster79 en nientje1950 vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ahaa....begin het nu te snappen....dank je wel hoor.....:music:..word een dagje ouder hé
     
    riekje111, nenek43, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Ik snap er nog niet veel van, heb nog geen 1 spel gespeeld
     
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik ook niet, kwam hier om te spieken wat wijs is om als eerste te maken in de molen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik snap het nu wel...je moet van boven naar beneden alle 4 doen...tussen die 4 kan je kiezen welke je eerst doet......alle 4 gedaan dan is 1 ronde klaar...dus waar het sterretje staat daar ben je....als ik het snap dan wil dat heel wat zeggen.....xD:oops:
     
    riekje111, nenek43, vinc05 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zoals -mikmak- hierboven zegt. maken wat je nodig hebt, stap per stap.
    je kan kiezen uit 6 mogelijkheden (prijsjes kiezen) maar je moet eerst alle 6 de stappen van de 4 mogelijkheden gedaan hebben voor je de laatste stap kan zetten.
     
    Laatste bewerkt: 24 September 2021
    riekje111 vindt dit leuk.
  11. Ik kan t nog steeds niet vinden waar ik überhaupt op moet klikken om iets te krijgen... kan iemand even meekijken???
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    [​IMG]
    Dit scherm krijg je bij het event. Als er een plusje groen is kan je daar op klikken en lever je het in. Je krijgt dan een nieuwe categorie en daar doe je weer het zelfde. Net zo lang tot alle valkjes bovenin afgevinkt zijn en dan kan je de onderste doen voor de kist en de seizoenspunten
     
    riekje111 en nientje1950 vinden dit leuk.
  13. ah! bedankt voor de uitleg! :) ga ermee aan de slag!xD
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier nu 3 ronden gedaan.......:p...en we ploeteren weer vrolijk verder
     
  15. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik ben met ronde 6 bezig, dankzij Jack's cadeau. ;)
    Benodigde gewassen loopt daardoor prima; om DI's binnen te halen, heb ik wat meer tijd nodig.
     
    -matthias1952- en -mikmak- vinden dit leuk.
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Wolkenrij binnen nu verder voor de wonderkisten:)
     
    riekje111, boermars, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Ik haal wel een en ander binnen. Afronden en alles halen gaat niet lukken maar dat maakt niet uit! Heb ook bijna geen wolken rijen. Even stiekem een vraag off topic": waar vind ik sadelhoudzaad
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  19. john-j

    john-j Forum-hertog

    wat bedoel je met jacks cadeau?????
    mvg john-j
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat is een sieritem dat voor 10 uur een plus van 2 op alle gewassen geeft ook op event gewassen.
    Kan komen uit de wonderkisten.
     
    -matthias1952- en Dorette58 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.