Praatgroep Huis op de Heuvel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    pffffffff die staan daar al zo lang dat ik de naam kwijt was. maar heb 4 van die bomen en had toch maar 3 batterijen, vreemd.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Wat was de nieuwe boom ook alweer die je straks nodig hebt? Kan het efkes allemaal niet vinden.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Kan het zijn dat je die bomen vandaag nog kunt oogsten? Het zijn bomen van 24 uur, dus als je ze morgen voor 2 uur kunt oogsten heb je ze al geoogst voordat er drops vanaf kwamen.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Bedankt. José
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  6. -kwiebus-

    -kwiebus- Actieve auteur

    "maar" 11 drops uit volle maan veld, had kwartakkertjes opstaan met de schermschaduwbloem...of lijkt het zo weinig omdat ze nu maar uit 1 veld komen...
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier het bos ook leeg gehaald. Veldjes staan bijna vol. Heb het schema van Miekje bij de hand en het overzicht uit de FAO waar de nrs precies staan. Kan dan toch niet meer mis gaan8)
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had 13 drops uit het veld. Ik mag Momfer de mol wel inhuren om goed te wroeten tijdens dit event. xD

    Iedereen veel speelplezier en succes gewenst. Laat schaap niet schrikken in het donkere huis. xD
     
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Wil je die mol ook bij mij langs sturen Schaapje? Met 2x 14 en 1x 16 drops gaat het hier iets beter maar ook niet veel:(
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Komt goed hoor! :music:
     
  11. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    dankjewel miekje Top...ik heb hem voor de zekerheid uitgeprint dat werkt makkelijker wel in het zw/wit
     
  12. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    28 batterijen alleen van het volle maanveld (en wat stond er op ) of inclusief van buren en de toverbomen ?
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik had schermschaduwbloem staan kreeg er 21 en 7 van de toverbomen
    Wel de meer drops rijen geactiveerd...
     
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Die schermschaduwbloemen hebben dan wel veel meer drops gegeven (en wel 40 % ) dan mijn gloeiendeschim ( zelfde tijd en ep ) in combinatie met 21 tentakelwilgen waarvan 4x XL, vreemd en merkwaardig.
     
    blackscorpion64, annigjen en Farmer121965 vinden dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    ik had er 14 maar komt vast goed, volgens Miekje's schema heb ik maar 5 vallen nodig;)
     
    Laatste bewerkt: 17 Oktober 2016
    daisy17858, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  16. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    ik heb nu 4 batterijen ..yeahh!! En ik heb geen wolkenrijen of toverbomen, hoop dat het nog goed komt ..
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De bomen geven niet zo veel drops
     
    daisy17858, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  18. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik zie nu bij de vollemaan gewassen: schermschaduwbloemen (hierboven ook al genoemd) en gevlekte horror. Tot mijn verrassing heb ik van elk ook al zo'n 300 stuks elk. Alleen..... waarvoor kan ik deze gewassen gebruiken? In de nu bestaande quests worden ze niet gevraagd. En voor de items in jack's shop worden ze ook niet gevraagd. Weet iemand nog wanneer ze in het spel gebracht werden en...... wat je er mee kan (of kon) doen?
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/inde...st-lekkere-rijkdom-8-12-september-2016.22747/
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Pfft denk gelijk... heb ik die ook?
    Ja dus en ook al ingeleverd in de quest, dus ik denk dat jij ze ook al in hebt geleverd @ Corrieveen

    Zo net mijn tweede valletje kunnen maken.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.