Praatgroep Huis op de Heuvel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. domburg

    domburg Junior expert

    Ach wat zonde nu, 11 batterijen tekort voor de sticker:cry: maar gelukkig de rest gehaald
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Er is er 1 jouw kant opgestuurd.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. voesje

    voesje Oudgediende

    gestuurd!!
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. tomulf12

    tomulf12 Actieve auteur

    help!!!! ik heb nog 2 drops nodig om nog een kamer vrij te spelen, heeft iemand nog een kadootje over?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    2 verstuurd, hoop dat het nog lukt op tijd.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan


    Heb ik hier ook. Gisteren 21DI vandaag maar 13DI. Haal het dus ook niet en dat is lang geleden.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Komt bij mij ook weinig voor. Van de gewassen is mijn eigen schuld dat ik daar niet genoeg van had voor 2 kamers. Ik moet nodig bomen door gaan schuiven maar moet dit eerst op papier uitwerken en dan de bomen waar ik veel vruchten van heb er wat af gaan halen en daar de nieuwere bomen neer gaan zetten. Ik heb altijd standaard wat dingen staan en dat werkt prima. Nu nieuwere bomen laten staan maar nog geen tijd gehad om dit bij te werken. Zal zorgen dat ik het deze week bij heb voor ik deze ruimte toch weer nodig heb bij een volgend event. Van de DI's had ik in principe wel genoeg moeten hebben aangezien dit op het Volle maan veld was. Ik had nu over 23 DI's van de 156. Dus voor het totale event 133 tekort.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Fijn te lezen dat veel mensen de staak wel hebben gehaald.
    Hier ook alle wensjes vervuld;)
     
  9. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Geertrui59, eevee60, mamiagk en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    iedereen toch nog bedankt voor de toegesnelde hulp,al zat ik vol.gelukkig kreeg ik op het laatste nippertje nog net genoeg uit mijn akker om een spokenval te maken.:)
     
  11. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    Ik heb ook de staak met sieritems binnen! Hard voor gewerkt en ook een maar lieve dropitems gekregen , thanks!

    Verder heb ik ook de mysteriestallen binnen . Helaas is hier niks uitgekomen wat ik nog niet had..
     
    blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.