Praatgroep huilbaby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb er ook 2 van op de rij gezet. (had er nog 11 in de schuur liggenxD)
     
  2. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Staat daar dan nu ineens ook bij welke al dan niet op de wolkenrij zijn te plaatsen? Daar was van de week nog geen overzicht van had ik begrepen..
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb er nu nog 12 in de schuur staan xD, blij dat ik ze ooit van mijn buurtjes heb gekregen.

    J-Jans: Ik heb alleen gekeken welke 2x1 zijn en niet of ze wel of niet te plaatsen zijn, daar heb ik niet op gelet.
     
    Laatste bewerkt: 6 Februari 2015
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    En het event is klaar.
    De vosjes staan in de schuur. Event wolkenrij geactiveerd.;)
    Ik had idd ook nog van die santa's hulpjes in de inventaris en die heb ik in de wolkenrij gezet.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Hoe kan het nou, ik heb precies één fopspeen te weinig??!!! :wuerg:
     
  6. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    Hier ook het event af, wolkenrij binnen :music: maar.... wat kan ik plaatsen op het laatste plekje van de wolkenrij??? :oops:
    inventaris niks meer, dus wat kan ik uit siertuin/schateiland halen? of eh een item kopen mss?:wuerg:
     
  7. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Volgens mij kun je de vulkaan kopen die er op kan, zag ik in de shop
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik had een goudezel en natuurlijk ingeleverd bij soep voor vrienden. Ik level bijna weer
     
    detje81, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    bedankt voor de tip, maar vulkaan is niet in de shop bij mij helaas, maar iets uit siertuin gehaald :eek:
     
  10. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    De waakhond?
     
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    @nenek43 ik heb net eens even gekeken en idd in de winkel bij het vaasje hoort de vulkaan op het tabblad handige spullen te staan.
    Ik heb voor ongeveer een uurtje terug hier nog een vulkaan gekocht. Echter nu krijg ik op dit tabblad ook niets meer te zien.
    Misschien het spel even afsluiten en opnieuw opstarten??
     
  12. kloekie1

    kloekie1 Gelegenheidsauteur

    Dank voor jullie reacties Ik heb voldoende 2x1 namelijk nog een watertank en 7x strandclub maar die komen op de gewone velden wel te voorschijn,m aar niet op deze wolkenrij.
    Ik stuur morgen wel een ticket dat ze er even naar kijken.
     
  13. Libelle37

    Libelle37 Forumleerling

    Klaar :) en ook nog meteen de hele bonestaaklijn af gekregen!! Kan ik eindelijk de bonestaak invullen :)
     
    hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De watertank is 1 vakje, en de strandclub is al vaak besproken dat die er niet op past.
    De sieritemlijst is een goede optie. In principe is alles te plaatsen muv de upgrades. In de sieritemlijst staan deze onder elkaar, dus als de naam erg op elkaar lijkt en de ep iets omhoog gaat, heb je te maken met de upgrade.


    Ik had net even erg veel moeite om de rubberbomen te vinden. Ik had ze op de eerste of 2e bladzijde verwacht tussen de bomen beginnend met een p en een v. Maar de bomen staan dus op level 21, tussen de moerbei en de kers.
    Ze staan op het land, vanavond de molen aan. Ik weet dat ik ontzettend achterloop, maar volgens mij heb ik nog tijd genoeg.
    Gisteravond 4 rondes gefokt en niets bijzonders gekregen. Maar wel uit 3 schaapsfokstallen 6 bruine schapen. Dat zat dus wel mee.
    Mijn varkens zijn van 85 naar 160 gegaan door de 300 bruine varkens die ik gefokt heb. 96 biggetjes, dus dat is ruim voldoende.
    En er op gelet dat ik voldoende bruine varkens en wolvarkens in de voorraad heb. Vanavond maar beslissen of ik de quest af wil maken. Voorlopig heb ik 21 rubberbomen opgezet met suzimest. Dan heb ik volgens mij voldoende voor wat ik wil doen.
     
  15. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik ben ook klaar met het event. Ga nog even door met het fokken van de varkens. Ben nog steeds op zoek naar het spaarvarken en die biggetjes zijn zoooo schattig :inlove:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    BBD gaat hier ook lekker. Net een woestijn kameel gekregen. Heb daar nu 3 van. Hoop er nog 1tje bij te krijgen voor een wonderkameel. o_Ok met de koeien bezig, staan 4 cowgirls in het hotel. Ik hoop dat die een fase overslaat. Dan kan ik verder met de paarden. Over een paar min weet ik dat

    Het is een melkwegkoe geworden maar BBD duurt nog even, dus wie weet wat voor moois er nog komt
     
    Laatste bewerkt: 7 Februari 2015
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo, gisterenavond ben ik even aan het fokken geslagen en nu ook weer. Staak geactiveerd, roze gelei gegeten en elke keer 4 keer parfum. Heb de biggen en lammetjes binnen. De bomen heb ik er gisterenavond op gezet, zojuist geoogst en de molen aangezet voor 72 spenen. Morgen kan ik dan de rest inleveren.

    Kreeg met de eerste keer fokken vandaag een suikerspinschaap :inlove: Mooi roze is niet lelijk :p
     
    robbiefarmer en langeveentje vinden dit leuk.
  18. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier nog 4 zwarte schapen nodig en 14 lammetjes. Maar helaas hebben ze hier het voorjaar in het hoofd. Uit bruine schapen een blotebillen schaap. Tja als ze zo gaan springen ben ik nog wel ff bezig.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  19. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Zo, mijn wolkenrij is gevuld en geactiveerd. Liever zou ik deze wolkenrij zien staan bij de andere staken die een fokdier geven staat het zaakje een heel klein beetje gesorteerd. Nu is het een bende met alles door elkaar. Misschien zouden we ze zelf kunnen gaan sorteren dus neerzetten naar eigen idee
     
  20. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    sja, heb ik paar keer gedaan, maar helaas, er staat niks (meer) bij het vaasje, daarom maar iets uit de siertuin gehaald, jammer dan.
    NB ik kon gisteravond niet meer reageren, hier was 2 x 's avonds een stroomstoring, grrrr, 1 x 20 minuten en 1 x een uur ... grrrrrrr
    geen tv geen internet, geen radio, niks nada noppes, alleen mn smartphone deed t nog .... Gelukkig wel kaarsen in huis
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.