Praatgroep huilbaby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik hoop vooral op de extra dieren, al is een goudschaap of spaarvarken natuurlijk altijd welkom als extra dier.
    Maar mijn ervaring is dat het extra dier juist vaak het eerste of tweede fokdier is. En dat je veel gewone dieren terugkrijgt.
    Dus ik heb 240 bruine varkens die ik allemaal een keer in de fokstal gooi. Dan heb ik van de varkens van alles genoeg, inclusief weer gewone varkens die ik bijna allemaal op de markt heb gezet.
    En ik heb ook weer zin om mijn overige opgespaarde fokdieren verder te fokken.
     
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Niet altijd Coco toen ik gisteren ben begonnen met de huilbabys kreeg ik toch uit 4 gewone schapen een glitterschaap als extra erbij. Dat was een mooie verrassing
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gefeliciteerd. En gelukkig komt er inderdaad ook wel eens een ander fokdier. Anders zou het ook niet meer spannend zijn. Maar het grootste gedeelte is bij mij toch altijd het eerste fokdier, gevolgd door de gewone dieren, dan 2e fokdier en vervolgens een heel enkele keer de hogere fokdieren als extra dier.
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat klopt ook. Heb je gelijk aan. Maar soms heb je de mazzel aan je kant staan
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Al het rubber in de molen gestopt voor de speentjes. De mais is binnen en nu maar wachten tot alles klaar is. Dat is morgen als ik thuis kom. Ik heb ook nog een paar varkentjes en schaapjes gefokt.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    good going schaapje..... hier ook nog een paar zwarte schaapjes.....
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Alleen 8 varkens gefokt voor de boompjes en die heb ik net allemaal geoogst en de molen aangezet...
    Morgen klaar voor de BBD aan :) Ik ga wel alles doen, is toch altijd mijn doel. En een wolkenrij met bruine schaapjes, is een mooie aanvullling op de fokvarkens, paarden en geitenstallen.
     
  8. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    nog even en de BBD begint, ik heb genoeg om te fokken en de molen draait vol op voor de spenen.
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik wil iedereen alvast heel veel succes wensen met BBD
     
    bassiefarmer vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Yeah, de vosjes zijn binnen. Ik vond het best wel snel gaan en was weer leuk om te doen.

    Iedereen nog succes met het event en het fokken van andere dieren.
     
    tooske58, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Inmiddels begonnen met de laatste schaapjes en lammetjes te fokken.
    Ben benieuwd.;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. kloekie1

    kloekie1 Gelegenheidsauteur

    1 Event wolkenrij Fokquest Februari 2015 Bij deze wolkenrij krijg ik maar 3 van de 5 items geplaatst dus nog geen bruin schaap kunnen starten. Is er nogiemand klaar die hetzelfde probleem heeft?
    Nog niet klaar dan veel succes verder
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb dit probleem ook gehad. Ik plaatste iets maar het was niet zichtbaar. Naar een ander veld gegaan en daarna terug en toen stond het item er wel op.
     
  14. kloekie1

    kloekie1 Gelegenheidsauteur

    Dank je wel voor je reactie. ga ik proberen maar ik krijg een leeg scherm en kan dus niks uit de voorraad aanklikken.
     
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb je een upgrade van de sier/schateiland gehaald want deze kunnen niet op de wolk.
     
  16. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gedaan wat ik wilde doen. Wolkenrij geactiveerd. Nog even fokken met wat andere dieren.
    Succes all.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. kloekie1

    kloekie1 Gelegenheidsauteur

    Dank je wel voor je reactie,
    Ik krijg wel het kleine veldje 1x1 en 4x4 geplaatst maar niet de 2x1 o_Ok switsen tussen velden helpt niet.
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb zojuist op de 2x 1 santa's kleine hulpje 2x geplaatst. Ging gelijk goed en kon het gelijk plaatsen.
     
    buikie1512 vindt dit leuk.
  19. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Er passen niet zoveel 2x1 items op de wolkenrij.. de voordeligste optie lijkt, na het verdwijnen van "Santa's kleine hulpje" als burencadeautje, de gemummidiceerde beer, die je in Jack's Shop tijdens een volle maan event kunt bemachtigen.

    Ja.. maar hoe kom je daar tegenwoordig aan? Alleen via een strip-event wat je dan een vermogen kost.. >:(
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ze gekregen als burencadeau. Die had ik nog in de schuur staan en anders moest ik op zoek of ik ergens nog iets op het veld had staan, dus voor mij was dit even de makkelijkste oplossing.

    Er is wel bij de FAQ een lijst met sieritems en daar staat ok bij welke 2x 1 is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.