Praatgroep huilbaby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ja da's heel snel. heb nog net niet genoeg spenen. Maar morgen klaar.
     
  2. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Tja het is een event van niks, mijn molentje draait weer normaal nadat ik opstartproblemen had met het draaien van de speentjes. Ik probeer level 2 nog in te leveren heb fase 1-2 al gedaan. Voor het fokken van de overige dieren wacht ik af of er een BBD komt dit weekend. Mijn SV is mij heilig om zo maar op te maken. Ik heb nog nooit zoveel SV gehad als de laatste tijd
     
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dat heb ik dus ook. Alle beetjes Ep helpen ik heb er nog 52 miljoen te gaan tot het volgende level
     
    VosStiertje vindt dit leuk.
  4. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Hier ook Fase 1 en 2 helemaal ingeleverd. Dat heeft me voor de baby's wel SV gekost. De rubberbomen zijn geoogst en de fopspenen zijn over een uurtje of 4 klaar. Nu maar hopen/wachten op BBD anders kost het me teveel supervoer. Die wolkenrij is mijn enige doel. Vossen heb ik genoeg. Duimen, duimen, duimen!!!
     
  5. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    het is zo raar , maar ik ben er al mee klaar !!!!zo snel ging het nog nooit nu hopen op b boom dan kan ik ook eens voor de andere dieren
    opruiming houden , molen draait weer s voer ....
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook klaar. Ging lekker snel. Ik vond het weer leuk
     
  7. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    o_Ok klaar, was een simpele deze keer. Lekker weer verder met gewassen omhoog halen. Ben de schade van de top 1000 van vorig jaar nog aan het inhalen. Maar was de moeite waard om mee te doen, dus mij hoor je niet klagen.
     
  8. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Level 1 en 2 ingeleverd en nu is het wachten op misschien een BBD en zo niet dan moet ik alsnog aan de bak zonder BBD xD Ik ben toch al in feeststemming net geleveld naar 92 en mijn jamfabriek staat sinds van de week op level 5
     
  9. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Hier ook klaar .Molen draait weer sv. Nu maar afwachten of er een BBD komt dit weekend.
     
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het ook event ook klaar:)
     
  11. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier het event ook klaar vond het maar een matig event deze keer maar heb nu mijn 17 vossenburchten maar een keer op het veld gezet komen ze toch nog eens een keer van stal groetjes
     
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik ben op m'n gemakje bezig met de quest...tijd zat!! Gisteravond pas begonnen want ik ben gistermiddag heerlijk gaan wandelen in het bos met m'n zus en heb weer mooie kiekjes kunnen maken :inlove: Het was een flinke modderpoel en ik voelde me net een biggetje xD
    Level 1 zilver en goud en level 2 zilver klaar, nu bezig met level 3 zilver, ook ik hoop stiekem nog op een BBD...
     
  13. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    event klaar
    de baby's zijn weer rustig het huilen is voorbij,
    ze hebben gegeten en een schone luier en nu naar bed:p
     
    katbla, vinc05, janniekwak en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Joepie, a.s. vrijdag inderdaad babyboom + supervoeraanbieding. Zie OA
     
    daisy17858, katbla en eevee60 vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Yep las het net ben er ook blij mee.
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dan ga ik morgen als ik terug ben van werk, rond de klok van 23.00uur even een aantal stallen er op zetten, roze gelei eten en de staak activeren. Dan hoop ik fase 1 in te kunnen leveren, zodat zaterdagochtend de bomen klaar zijn en ik de molen aan kan zetten :)

    Heb ruim 650 SV op voorraad, lekker :D
     
  17. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ben ook blij met de babyboom. Morgen zijn alle spenen klaar, kan ik na 6 uur dus gaan fokken. Nog 10 biggen (had er per ongeluk alvast 10 te veel gefokt!); 40 lammetjes en 24 bruine schapen; 2 wolvarkens en 10 zwarte schapen. Hopelijk na de 40 lammetjes al een end met de bruine en zwarte schapen. Anders voorzie ik een behoorlijk schapentekort. Staan nu ook al een paar dagen zo'n 10 stallen op het veld. Moet dan maar genoeg zijn.:sleepy::oops:
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  18. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Level 1 Z en G en level 2 ingeleverd. Alle bomen omgezet in spenen.
    Vrijdag babyboom en level 3 en 4 inleveren.
    Moet nog 20 biggetjes, 12 lammetjes en 21 bruine schapen.
     
  19. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Net vast begonnen met inleveren voor de Quest.
    De rubberbomen staan op het veld.
    Morgen nog even een paar zwarte schapen fokken.
     
  20. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nog 11 zwarte schapen en 18 lammetjes en het event is klaar.
    Ik wacht tot morgenavond als de bbd begint.
    Ik heb nog genoeg sv over, echter zou het fijn zijn als het met bbd een aantal keren zal overspringen.;)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.