Praatgroep huilbaby's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Hier kunnen jullie al vast babbelen over dit event.
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    hallo al

    Ik dacht dat het weer met de koekoek was ???/
    Maar dit is ook leuk

    Gr Tineke en s6
     
  3. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    de beloningen laten wel te wensen over ,hoe komt men nu in vredesnaam aan een vosseburch daar snap ik niets van,kom dan met een wolf een vos heeft toch iedereen al raar hoor
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, dat vroeg ik me ook even af. De vos is ook niet mijn favoriet. Ik heb er 2 en weet nog niet of ik de hele quest ga doen. Meestal ga ik er domweg voor. Nu ga ik in ieder geval voor de wolkenrij.
    Bij de baby-oppas kwam wel een babyboom, ik denk dat ik dat eerst maar eens afwacht. Vrijdagavond dan pas fokken.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Tja, de beloningen!!!!! Is altijd een punt van discussie. De wolkenrij is dan wel weer leuk iedere 30 uur een bruin schaap. Het SV is ook wel aardig. Vossenburchten heb ik er al 2 dus dat zijn er dan 4. Ik wacht wel op een BBD anders is het zonde van mijn SV met een BBD heb ik tenminste nog een dier extra in de meeste gevallen
     
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Leuk event maar jammer van die vossen die staat hier ook al op de farm. Ga in ieder geval voor de wolkenrij kan er wat ruimte gemaakt worden. Hoop alleen dat de omwisseling van het kleine grut wel snel gaat want anders kan ik een crèche beginnen want de baby kippen lopen ook nog rond in de schuur. ;)
     
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    He bah Huilbaby's dat worden oordopjes......
     
    Boerin1963, popje4 en hendrika73 vinden dit leuk.
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dacht ik ook Coco1968 ik ga tot 4 diamant 5 mogen ze houden totaal niet interessant . (heb 20x vos)
    Wacht ook even tot weekend misschien babyboom wie weet.
    Tot level 4 is trouwens alle supervoer te winnen (92 volgens mij)

    Op zich zou je kunnen denken dat spelers die al vossen hebben tot 4 kunnen
    spelen en wie niet kan door spelen. Zou dit zo bedacht zijn ????? ;)

    Grtz Fam.Farmer
     
    Laatste bewerkt: 3 Februari 2015
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hebben jullie wel in de gaten dat het maken van de speentjes in de molen lang duurt. Dus dat de bomen snel op je akkers moeten. En dat je om die bomen te winnen in level 1 biggen moet inleveren? Dus wel alvast meteen fokken voor de biggen van level 1

    Hoewel, bij nader inzien, het event duurt lang genoeg...
     
    Laatste bewerkt: 3 Februari 2015
    eevee60 vindt dit leuk.
  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    THx Farmermikkie helemaal niet aan gedacht. Volgens mij moet het wel te doen zijn.
    8 uur voor bomen en 72x15=1080min 1080/60=18 uur molen draaien. totaal 26 uur.
    Moet je volgens mij wel tot vrijdag kunnen wachten!!! Of reken ik nu verkeerd????
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik vroeg het me ook al af>
     
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Zou susi mest en turbo mest ook werken op deze bomen?
     
  13. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Ja die vossenstal heb ik ook al 3 van en die wolvenstal heb ik 3 van gekregen met de laaste verjaardags-event.
    Ik had gisteren al 2 uurtje,s de fokstallen opgezet.....heeft geholpen want ik heb bijna alles op voorraad..alleen nog 2 wolvarken hebben.
    Ik heb wat ik over heb verkocht...bruine varkens...bruine schapen.....kleurpalet,s en gewone schapen ik had er 1100 van....heb er 500 verkocht.... en Kassa...xD van 1.2 miljoen Bd naar 3.2 miljoen Bd....2 miljoen verdient in 10 minuten tijd...pfff wat heb ik een geluk gehad.
     
    DarkDevilDude, robbiefarmer en issymyaki vinden dit leuk.
  14. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik had ook liever een andere beloning gezien bij het laatste level. Bijv. 2 myst. stallen ipv 2 x vosseburcht. Ik heb er al 6.
    Onderaan de FAQ staat wel: "sommige informatie kan met het live gaan nog veranderen".
    Dus als men veel commentaar krijgt van veel landen / spelers zit er misschien nog een kansje in.:p
     
    DarkDevilDude en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, er staat zelfs in de FAQ dat je suzi-mest moet gebruiken als je van fase 1 alleen zilver en goud wilt doen. Als de suzi werkt, dan de turbo ook. Maar is het echt belangrijk om die bomen 2 uurtjes eerder klaar te hebben?
    Ik heb uitgerekend dat ik helaas met alleen zilver en suzi net 1 tekort kom om de zilveren levels en fase 4 te doen. Maar ik heb redelijk bruine varkens, dus dan moet dat level maar helemaal.
    Je bent de baby's nodig. 68x fokken zul je aan moeten geloven.
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De wolkerij is wel mooi om te verdienen, want met de reuze stallen krijg je ook geen schapen. Tot nu toe zijn de schapen in een stadium verder bij mij in de minderheid. Maar 2 vossen; daar word ik niet gelukkig van. Momenteel heb ik er 5 en ze staan bijna nooit op het land, ze zijn maar 1 keer per dag te oogsten, dan zet ik liever dieren die ik ergens nodig heb of die ik 2 keer of vaker per dag kan oogsten.

    Ik wacht tot vrijdag, of er een BBD komt. Zo heb ik het de vorige keer ook gedaan en dat was prima te doen :). De rest wat geleverd moet worden heb ik namelijk op voorraad. Nu ook nog even bezig met volle maan, hier kwam ik vanmiddag om 16.30uur pas achter en ik kon net mijn gewassen pas oogsten. Beetje jammer van mijzelf haha
     
  17. breston18

    breston18 Forumkenner

    heb al 24 vossenburchten, wat moet ik daar nu mee.
    Vind dat geen leuke prijs zo.
    Dat ze dan iets geven wat niet het grootste gedeelte al meer dan genoeg van heeft.
    Je moet er genoeg voor inleveren ook
     
  18. marrie61

    marrie61 Forumleerling

    Hallo Tonnie,
    heb je er wel rekening mee gehouden dat je toch moet fokken voor de baby's.... 40 lammetjes en 28 biggetjes ? ik was met de vorige fokquest eendjes en kippen ook al aardig op dreef, maar nu al fokken is baby's mislopen :oops:
     
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt had er over heen gelezen. Die turbo zet ik eventueel in als ik die dag nog een keer wil oogsten.
     
  20. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Wat wil je dan nog eens oogsten ?
    De bomen verdwijnen na het oogsten (zie FAQ)
    Als je level 1 helemaal doet (zonder suzi) heb je 54 rubberbomen. Deze geven de 216 rubber voor de 72 fopspenen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.