Praatgroep Housewarming

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 25 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan iedere keer kiezen uit 3 dingen. Dus je kan dan iets kiezen wat je makkelijker kan leveren
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Debborrahh

    Debborrahh Forumleerling

    Het lieveheersbeestje heeft bij het tweede slot de keuze uit: 900 rozenbottel, 10 lieveheersbeestje of 150 iepenfruit: geen van deze heb ik en de prijzen in de markt zijn bizar hoog. Dat betekend dat ik deze dus niet zou kunnen volbrengen. Het vierde slot idem: 1000 varen, 16 lieveheersbeestje en 10 pindakaas, geen van alles heb ik dus ook het vierde slot kan ik niet afmaken waardoor je het event niet kan completen.

    De spin idem: tweede slot: 900 lauweren, 10 spinnen of 900 rozen (vanaf lvl 97) ook hier heb ik geen van alles en de prijzen op de markt zijn bizar of alles is uitverkocht.

    Dan heb ik het nog niet gehad over de kastanje, die boom moet je met TG kopen of op de markt (hoge prijzen of uitverkocht).

    Beetje jammer van dit event dat het je voor veel zaken onmogelijk wordt gemaakt.
     
    petragras-1968 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik weet niet hoe lang je al speelt maar zeker in het begin is het altijd lastig om alle events uit te spelen zeker als er dingen uit het spel gevraagd worden. Het beste dan is om te kijken wat je wel kan halen en daar je doelen op aan te passen. Een volgende keer lukt het misschien wel omdat je weer wat verder in het spel bent en wat meer voorraden hebt. Succes met wat je wel kan halen en ik hoop dat het je de volgende keer wel lukt.
     
    petragras-1968 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. Debborrahh

    Debborrahh Forumleerling

    aaah oke! Bedank! Dat verduidelijkt een hoop
     
    petragras-1968 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier zojuist van de slak de 5 gedaan en nu beginnen voor de slak op de glijbaan. Dus 108 Lentedruppels gaan verzamelen.
    Mooi 6 stekjes en 30 sterretjes gehaald. :music:Als ik de slak klaar heb dan maar verder kijken welke mooie prijsjes er nog te halen zijn. Zag ook nog ergers stallen voorbij komen. ;)

    Ik vind dit een zeer leuk event en op het speciale veld vind ik altijd super leuk om te spelen. Waarom geen idee. xD
     
    petragras-1968 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    Lees er misschien over maar als ik van elk dier het A thema doe heb ik dan al de wolkenrij? of enkel de sieritems
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zodra je alle drie de huisjes hebt ingericht en bij alledrie de 6e stap (dus de sieritems) hebt gehaald ontvang je ook de wolkenrij
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel Enk voor het vlugge antwoord
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Is er al iemand klaar met dit event? xD Ikke bijna. 8)
     
    jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier alleen nog het event gewas inleveren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ook alleen eventgewas inleveren. Dat gaat niet zo snel. xD

    Ik probeer nog de 2 stallen bij de mier binnen te halen en dan bij de spin zitten ook nog wat leuke prijsjes. Helemaal halen gaat niet lukken. Het sieritem de slak is ook wel leuk om te zien. Dus nog keuze genoeg om voor te spelen. :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Net het tweede sieritem:inlove:xD binnen gehaald, alleen nog event gewas voor de spinnen binnen halen. Maar je hebt gelijk het tempo lijkt wel op die van een........ slak:eek:o_O. Morgen waarschijnlijk klaar met dit event.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan ga je best wel snel zeg. Ik heb net 5 meubels bij de slak ingeleverd. xD Had ook niet met de slak moeten beginnen, nu ben ik de slak dus. xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik had voordat het event begon na genoeg alles op voorraad of aangevuld (moest nog een aantal iepenfruit oogsten,) dus alleen het event gewas moest geproduceerd worden. En met (gewone) mest en water duurt het ongeveer 3u 36 min. per keer.

    En het is thuis duimen draaien>:(:mad: in deze tijd.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had slakkenstallen neergezet. xD Heb ik ze helemaal niet nodig. :wuerg: Zit gewoon niet op te letten en wat aan te rommelen. xD
    Ik mag graag even wandelen of fietsen maar sla nu maar steeds over en blijf zoveel mogelijk en veilig binnen.
     
    jolanda13 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kom er alleen uit als ik boodschappen of medicatie voor mezelf (ben in het echte leven singel) nodig heb. Of als het grofvuil de volgende dag wordt/is op gehaald.
     
    jolanda13, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier ook nog alleen eventgewas , met een beetje mazzel
    vanavond wel af en anders morgen.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Waarom gaan jullie zo snel. xD
     
    jolanda13 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zoals van Dijk al zei anders zit je maar met je duimen te draaien.
    Tijd over dus dan gaat het snel.
     
    jolanda13, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mooi dat jullie bijna klaar zijn. Er is nog tijd, dus kan nog wel een paar prijsjes halen. ;)
     
    jolanda13, -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.