Praatgroep Hooglandfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 25 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    jep klopt kans op mier myst stal
     
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Dan k je wel voor de bevestiging, was al bang dat ik iets over het hoofd had gezien
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Pff, wat een weer vannacht. Hopelijk zijn alle tentjes blijven staan, die van mij hield het nog net. Moest wel een greppeltje eromheen graven, anders liep het regenwater naar binnen :eek:
    Gelukkig vanmorgen een oogstbonus gedraaid, dus nu gaat het hier ook heel snel (links sta ik bij 51, rechts bij 59). Als ik klaar ben ga ik 's nachts toch maar naar beneden, kom dan overdag de rest nog wel aanmoedigen. :D
     
    schaapje52, gelderblom en vinc051 vinden dit leuk.
  4. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hijg hijg ben beneden klaar met event ;):inlove::D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Lekker blommie ik ga nog laatste dingetjes rij staat al
     
    gelderblom en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ben ik rechts klaar 61/61 en links bij 35/61 , wolkenrij moet vandaag wel lukken maar alle stappen zeker niet
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb 80 stappen kunnen doen. Vanwege de sporran had ik waarschijnlijk rechts de laatste 3 laten zitten en dan verder met links gegaan. Dat scheelde toch maar 2400 gewassen. Net op de valreep een oogstbonus gedraaid dus ga toch proberen om eerst rechts af te maken en dan met links verder voor de bonenstaakrij. Ik wacht wel even met inleveren tot ik zeker weet dat ik het op deze manier ga redden. Ze moeten denk ik ook van de donsverenverzamelplaatsen geel af. Van de eerst 9 partydraaien had ik er al 3 gekregen en later nog 1. Misschien weer mooi om het bij het treintje in te leveren als deze weer gaat rijden.

    Ik had niet verwacht dat ik het zou halen maar had het zonder die bonus met de wijziging van de route toch ook net kunnen halen voor het einde van het event.
     
    vinc05 en gelderblom vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 91 x gespeeld....zal de 100 niet meer halen denk ik.......:oops:
     
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik had mij schijnbaar 1 regeltje vergist. Ik heb de 100 net gehaald dankzij de oogstbonus. Rechts moet ik nog de stap van 6 sporran doen voor de mysterieuze stallen waar een run op is. Eerst maar eens kijken of ik die nog kan halen en of er dan nog over zijn. Ik zie dat de voorraad erg klein is geworden.

    Mikmak ik weet niet welke stappen je nog moet doen en wat je daarvoor nog nodig hebt maar misschien valt het mee en haal je het nog.
     
  10. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Zo met al die regen zo van die berg gespoeld... Net op tijd voor het inzaaien van m'n allerlaatste oogst voor dit event :wuerg::eek:
    Rechts sta ik nu op 61, links kom ik uit op 49, totaal precies 110 voor de kist:p
    Zien waar het schip strand heeft effect gehad xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dankzij de oogstbonus had ik gisteren alle gewassen binnen, dacht dus mijn tentje te kunnen afbreken en de nacht lekker in mijn eigen bedje door te brengen. Kwam ik opeens nog drops tekort :wuerg:
    Waar zijn mijn supporters??? :music:
    Nu nog 11 dropjes nodig, maar over een uurtje nog een veldje met kolen klaar, die zullen daar vast wel uitkomen.
    Dan snel tentje afbreken, sleutel van het griezelveld zoeken en het fornuis opstarten voor het nieuwe event. Hopelijk kan ik mijn koksmuts en schort snel vinden. xD
     
    LucieSchreurs en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben er nog. Moederziel alleen en verlaten, dat wel. Zelfs de boer van hiertegenover, die me iedere morgen zo vriendelijk gedag zei, is voor dag en dauw vertrokken op zijn trekker. Ik hoorde hem iets mompelen over het Malieveld.

    In ieder geval: ik heb je een dropje gestuurd voor als de kolen onverhoopt hun werk niet doen en dan ga ik nu ook maar. De whisky is toch opperdepop xD
     
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dank je, zit nu op hete kolen als enige op de berg... nog een half uurtje xD
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  14. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier de wolkenrij binnen tot 105 gekomen
     
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Laatste ingeleverd was best pittig en geen mierenstal uit Tartan:cry:
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier gehaald..:music:.....111 x gespeeld dus net geen knechtencoupons......:sleepy:....ook geen miertje........:cry:
     
  17. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    hoi hoi heeft er nog iemand een di over heb er nog 14 nodig, alvast dank je we l
    groetjes corrina65
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.