Praatgroep Hooglandfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 25 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    *Rolt uit haar Tentje.. hehe.. poeh poeh.. eindelijk.. zat opgesloten -.-..

    En schuift aan bij de Ontbijttafel :) .. wat een lekkers :p.

    Als supporter moet je natuurlijk (ook) goed eten :music::inlove:.

    Ik ben er klaar voor 8). *zwaait met de vlaggetjes* .. zet hem op iedereen :D.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  2. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik doe eerst rechts omdat ik graag die mysterie stal tartan wil hebben. Chinchilla heb ik al, mier nog niet ;) Rest is om het even.xD
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb gemerkt dat het ietsje sneller naar de upgrade doet als je eerst links doet tot 25
    daarna doe ik gewoon wat in mij opkomtxD
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Pfoe, heb ik toch een ontbijtje gemist hier!
    Vanmorgen moest ik naar mijn akkers rennen, om nog even snel te oogsten. Nu net tweede oogstje eraf gehaald en daarna pas weer tijd om de berg op te lopen en het een en ander in te leveren.
    Wel blij met buuf die zit aan te moedigen (hoop dat ze een broodje voor me bewaard heeft) xD
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    DAt hoop ik ook. Anders moet je wachten tot het diner:wuerg:

    [​IMG]
    Deze kwam ik hier in de keuken tegen is dat wat?
    :D
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is een goed argument. De mier heb ik hier ook nog niet.

    upgrate is inmiddels binnen, sta zowel links als rechts voor nr. 15 te wachten tot de oogst klaar is over een half uur. Draaide vanmorgen +1 voor 6uur, dus deze oogst heeft netzo als de oogst van vanmorgen een +1, erg fijn!

    Tijd aan het doden door aan het rad te draaien, hop een oogstbonus voor 24uur. Lekker! Dat is 7 gewassen per veldje.
     
    Laatste bewerkt: 27 September 2019
  7. beautje

    beautje Forumleerling

    Ben enthousiast begonnen, maar ik geloof dat ik maar stop .... ik moet teveel van mijn veestapel inleveren.
     
  8. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Ik draaide gisteren net na het inzaaien van de eerste 10 zaadjes zo'n 12u bonus.
    Vervolgens gisteren avond een aantal keren met SM gestrooid. Mede daardoor zit ik nu bij 31 links en 33 rechts. Over een half uurtje kan ik weer oogsten.
     
    BoerAnnelies, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. pino460

    pino460 Forum-hertog

    De staak is binnen na 100 keer spelen nu de rest nog succes iedereen
     
  10. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Goede tip! Eerst leverde ik bij beide in. Maar ik heb de mier ook nog niet, dus rechts is veel handiger :)
    Nu 54x ingeleverd. Vanochtend een oogstbonus gedraaid, maar vanmiddag ben ik weg. Hopelijk heb ik tussendoor nog even de tijd om te oogsten.
     
  11. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik doe aan dit event (en het vorige event) niet mee. Reden is dat ik ruim een week uit de running ben geweest. In het ziekenhuis gelegen en daarna thuis ook nog even bijkomen. Dit is misschien wel of-topic, maar op deze manier hoop ik de meesten van mijn buurtjes te bereiken. Dan weten zij op deze manier, dat ik daarom niet toegekomen ben aan het uitdelen van cadeautjes.
    Aan het volgende event hoop ik dan weer wel mee te gaan doen:)
     
  12. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Gaat hier wel goed
    Heb 72 keer gespeeld en de ladingen zijn op van het sieritem.
    Komt er nog een tweede upgrade? Dat kan ik nergens vinden
    Had de rad draaien opgespaard maar geen enkele keer de bonus van +1 gedraaid
    dus ploeteren we verder zonder extra oogst
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Beterschap hoor!

    Ik heb nu 42x gespeeld. :music:
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Van harte beterschap!

    Er komt geen 2e upgrade (tenzij je mandjes koopt).
    Dus na die 3 x oogsten, wordt het sieritem decoratief. Dan in ieder geval eraf halen en kiezen of je hem er weer opzet of niet. Hij geeft dan geen sporran meer.

    Hier inmiddels links 40 en rechts 61 ingeleverd. Het rad was me eergisteravond goed gezind :)
     
    -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 58 x gespeeld en ga ook eerst voor de rechterkant.....links had ik wel al gedaan voor de upgrade....:)
     
    Laatste bewerkt: 28 September 2019
    farmermikkie vindt dit leuk.
  16. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Beterschap Corrie
     
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beterschap.
    Hoe heb je dat zo snel gedaan?

    Hier gaat ie erg lekker. Was eerst niet van plan om mee te doen, maar ach we zien wel dacht ik toen. Door de bonus gaat het super. Ik heb nog ruim 1000 gewassen over maar DI te kort. Kan geen molenproduct meer maken. Sta nu rechts bij 55 te wachten en links bij 17. De laatste tijd oogst ik in de nacht niet, maar nu met de bonus (ben elke nacht wel een paar keer wakker) heb ik toch maar de ipad in de douch neer gelegd en geoogst :).
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb een vraagje?

    Ik heb het item tijd om te dansen van plaats verandert nadat die niets meer gaf. Nu heb ik alleen de basis nog en kan de upgrade niet meer vinden. Ben je de upgrade dan kwijt na het verplaatsen. Ik hoop het niet want als ik dit geweten had, dan had ik het item laten staan.
     
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    na 3 x het item geven is de upgrade op en houd je alleen de basis volgens mij..deze moet je dan opnieuw plaatsen.....andere updates
    zijn alleen verkrijgbaar met mandjes...
     
    -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dank je wel. Ik zat al te zoeken.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.