Praatgroep Hooglandfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 25 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Vanavond staat er gebak in de koeling op de berg. Smakelijk allemaal :p
     
  2. Roos

    Roos Forum-hertog

    Paddington28b, RonSchoof en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo wat is het lekker stil onder aan de berg, lekker rustig in mijn eentje. xD Het wordt een koude nacht, dus lekker een pan met erwtensoep meegenomen, dan houd ik het wel uit beneden. :music: Zo nu eerst maar eens het gewas plaatsen. Aan het werk schaap, de soep is voor later. xD
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Fijn, een bodempje voor de whisky xD

    Ik ben onderweg.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo
    Ik vind het alleen erg veel gewassen in zo een korte tijd 119 uur of verbeeld ik me dat ?\
    Gr Tineke
     
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    pff, gewassen waren wel klaar bij aanvang van het event, maar was zelf verdwaald op de berg.
    Kan nu pas beginnen, nu dus eerste grote velden met alles erop en eraan staan. Zijn over een uurtje klaar, dan nog 2 oogsten op dezelfde manier en denk dat daarna voor de nacht de eerste oogst op kwartjes erop kan.
    Voorlopig pas 244 kiltspeldjes, die zijn dus ook niet echt ruim uit de grond gekomen. :oops:
    Denk dat ik maar even een kopje snert ga halen bij buuf Schaapje, er moet nog hard gewerkt worden vanavond xD
     
    -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Pak maar lekker een grote kop met snert, er is genoeg voor iedereen. xD
    Ik ben druk druk hoor. Nu voor de 2e keer het gewas op het land en maar 161 kiltspeldjes. :wuerg:xD Dat wordt weer ploeteren op het land op zoek naar de speldjes. 8)
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ploeteren we gezellig samen verder, ik zal straks even naar de koelkast lopen en voor ons allebei een lekker gebakje van Mieke als toetje halen. Heb je nog een voorkeur?? :)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou een lekker moorkop met heul veul slagroom gaat er altijd in. :music:
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  10. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Bijna bedtijd, maar een gebakje lust ik ook zo laat op de avond. Lekker Miekje.
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de prijsjes zijn een beetje bijgesteld maar ik doe toch niet mee. de wolkenrij blijft armtierig. en 7 uurs gewas?? wie wordt daar nu blij van?? en het event duur 1 dag korter dan de meeste. dus, NEE!
    wie regelmatig drops van mij krijgt kan een duifje sturen om toch drops te krijgen, anders stuur ik iets anders.
    slaap wel iedereen
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ach gun die jongen zijn pleziertje zola lang hij niet stomdronken is mag hij van mij.
     
    kakelot69 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Ehm, kakelot is een kippetje, geen haan. Ofwel een dame.xD
     
    janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ha haaa...ik heb eens rond gevlogen en..schaapje zit achter een schaap met kilt aan....kakelot is aan drank geslagen..en fairi kan haar ogen niet open houden om het spel te spelen.......:wuerg:...als dat maar goed komt
     
    Laatste bewerkt: 27 September 2019
    schaapje52 en janniekwak vinden dit leuk.
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Mikmak, ik ben wakker geworden van het geluid van het rondvliegen met je bezem. Pfff, wat heb ik lang geslapen maar niet zo lang dat ik niet meer weet dat ik een zij ben en geen hij ;). Nu maar eens kijken wat ik nog kan doen (het is tenslotte al donker) en of er nog iets is overgebleven voor me of dat alles al is opgegeten of gedronken. Ben dus even niet bereikbaar.
     
  16. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Vindt 7 uur ook eigenlijk net te lang. Ben wel begonnen en ga gewoon kijken hoe lang ik het leuk vind. Wordt het saai, dan gaan we over op wat anders :p
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    [​IMG]

    7 uur gewas is hier niet fijn maar als je werkt misschien wel
    Wel is tie lekker voor in de nacht

    Teller staat op 42
     
    Laatste bewerkt: 27 September 2019
    BoerAnnelies en gelderblom vinden dit leuk.
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wat een luxe-ontbijt ik kom jullie aanmoedigen en schuif voorzichtig aan de ontbijttafel.
    succes iedereen
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ohhhh, was ik nu maar wat langer op de berg gebleven:p ik zit nu beneden aan een boterham met kaas en dat is nogal een verschil:wuerg: Eet smakelijk allemaal en jullie kunnen na zo'n heerlijk ontbijt straks van de berg afrollenxD
     
    Laatste bewerkt: 28 September 2019
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier gaat het gestaagd. Heb het item tijd om te dansen maar op het land gezet, want daar moet straks wat uit gaan komen. Volgens mij heb ik wel eerst een up grate nodig maar ja dat zien we dan wel weer.

    Wat doen jullie? Beide kanten door elkaar heen of eerst bv. links en dan rechts? En waarom die volgorde?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.