Praatgroep - Hondenshow

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen. :music:
    De eerste 10 staat op het land. Ik kreeg 155 di, is niet zoveel. Was vergeten op kwartjes te zetten. :wuerg:xD

    We gaan weer op jacht naar sieritems. :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    I
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. breston18

    breston18 Forumkenner

    Ik kan de de wolkenrij niet halen omdat ik 2 Bahamara gewassen nog niet vrij gespeeld heb, gaat niet lekken tijdens dit event ook, heb niet voldoende bananen ervoor.
    Vind het wel jammer dat je op 1 na een event niet kan halen zo.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dan vermoed ik dat je die zou willen leveren bij het inpakpapier?
    Daar mag je 4 keer hetzelfde gewas leveren.

    Uit de faq:
    Daarnaast kan je ook kiezen uit vier verschillende inpakpapier, hierbij is het wel mogelijk om voor alle cadeaus hetzelfde inpakpapier te gebruiken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. breston18

    breston18 Forumkenner

    Dat klopt, maar bij Cookie de Mopshond moet je gewassen leveren bij de cadeau's zoals de Habanero en de Stevia kan die geen van 2 vrij spelen kan daar dus geen 3 cadeau's inleveren
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik ben helemaal gestopt om waar het ook gaat om geld erin te steken . Gewoon omdat het gekke werk is. Ik koop liever van 2,50 een krasloterij :p Maar dat is iets anders . Ieder kan zijn spel toch maar op 1 ding spelen ? ten eerste als je alle tijd heb de hele dag dat is een gebakken eitje ff op de klok kijken en weer oogsten . Tja voor jou is mest van belang om 4 x per dag te kunnen oogsten .Ik ben al blij met 3 x te kunnen oogsten en dan moet er niets geks tussen door komen . Ik dank je wel Thea voor al je gereken wat je altijd doet :inlove:
     
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    doe niet mee, vindt dat er best forse hoeveelheden eventgewas worden gevraagd. we zullen zien wat het volgende event brengt.
     
    jolanda13 en Betsy64 vinden dit leuk.
  8. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Neen, van het inpakpapier mag je vier keer hetzelfde gebruiken, dus bijvoorbeeld bij Cookie vier keer 260 pompoen.
    Alleen bij de accessoires moet je drie van vier opdrachten kunnen doen, maar dat zijn allemaal goederen van het vaste land.

    Verkeerde info, zie volgende posten
     
    Laatste bewerkt: 22 Mei 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    51 Di over alle de 3 kwartvelden gewas ? dat valt vies tegen . Nu dan maar ff 10 uurs gewas morgen toch vroeg op .kijken wat daar weer uit komt :wuerg:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ach 358 DI op dit account en 423 op grote broer.
    gaat volgens mij prima
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. breston18

    breston18 Forumkenner

    Die Habanero en Stevia zijn beide van de Bahama's en die moet je maar vrij gespeeld hebben.
    Nou heb nog meer dan 100 bananen nodig om 1 van de de 2 vrij te spelen.
    Is niet makkelijk voor mij, want kan dat ook nergens kopen. echt jammer
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je hebt deze dus niet nodig om mee te doen.
    Verkeerde info, zie verdere posten
     
    Laatste bewerkt: 22 Mei 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ron volgens mij zijn de habanero e.d niet het inpak papier maar de accessoires.
    Dus om 3 verschillende accessoires te krijgen heb je ze wel nodig.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Excuus blijkt anders te zijn dan in de faq.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatste bewerkt: 22 Mei 2019
    jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
  15. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. breston18

    breston18 Forumkenner

    [​IMG]

    Hoop dat hij het doet, want in het faq staat het net andersom
    Hij doet het dus niet, op het speelveld staan deze goederen bij de cadeau's dat is het probleem
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Hmm, oké, dat is vreemd.

    In de faq-informatie die wij van BP hebben gekregen staat het zoals in onze faq. En er is nog discussie over gevoerd omdat het even leek dat van zowel inpakpapier als accessoires elke optie slechts één keer gekozen kon worden en er dan wel veel spelers zouden worden buitengesloten.
    Wat niet zo zou zijn omdat je inpakpapier meerdere keren mag gebruiken.

    Wat vervelend nu. We gaan de faq zsm aanpassen, want zoals het in het spel live komt is de vorm die blijft.

    Excuses aan brston18 en andere spelers die ik ten onrechte voorhield dat ze het niet begrepen.
    En dank -doppie- voor de toelichting.
     
  18. breston18

    breston18 Forumkenner


    Iedereen, kan zich vergissen, en idd jammer want omdat je de cadeau's dus niet meerdere keren kunt doen is hij dan voor mij en waarschijnlijk voor best wat anderen niet compleet te maken.
    Natuurlijk excuses aanvaard, een foutje maken is menselijk en dat zijn we allen.
     
    harm-jan70, jolanda13, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dank je.

    Dat was precies de reden van onze discussie met het Farma-team toen leek dat je van beide (dus ook met hoge Baha-eisen) elke optie slechts eenmaal kon gebruiken. Dat dan een forse groep spelers slechts beperkt met het event zou kunnen meedoen.
    Ik vermoed dat de persoon die de gegevens voor configuratie van het event heeft ingetypt de zaken per ongeluk heeft omgedraaid tijdens het invoeren.
    Want anders kan ik de discussie en toelichting die wij maandagavond en dinsdag hadden met het team niet kunnen verklaren.

    Het is gebeurd, niets aan te doen, de regel is dat het event zoals het live gaat het event is zoals het gespeeld wordt.

    Wel spijtig voor boer(inn)en die nu vastlopen en dit event maar een klein beetje kunnen meedoen.
    In de permanente eventshop zijn wel Gouden bananen te koop maar dat voor veel farmmunten, dat zou niet mijn keuze zijn voor het kunnen spelen van een event.
     
  20. breston18

    breston18 Forumkenner


    Klopt, de mijne dus ook niet. Fijne nacht slaap lekker
     
    harm-jan70, jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.