Praatgroep - Hondenshow

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    Mogguh, eerst maar eens uitpluizen of ik genoeg in huis heb van wat er geleverd moet worden.
    Heb net weer 2 staken en misschieneen derde in aantocht en nu weer eentje, poepoe.....
    tijd voor vakantie, ik moet nog even volhouden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Tja, het makkelijke slaat volgens mij op het dat het simpel oogsten en zaaien is, geen moeilijke planning wat er wel en niet op de velden kan staan. En uiteraard de aantal keer dat dat kost, en de afstelling van de drops.

    Aangezien BP bij niemand in de voorraden kan kijken kunnen ze daar de afweging niet op baseren

    Zoals Kakelot aangeeft is het 16? keer zaaien als je alles leegggooit. Dus je kan een oogst overslaan en toch met zes dagen klaar zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ik zie het nu pas, :oops:dat we straks een nieuw event hebben.
    Gister een hele drukke dag gehad, en een kort nachtje,
    werken gezin mantelzorg en oja s,nachts om 00.15 uur mijn vriendin van schiphol gehaald,
    Ik hoop dat de drops ruim zijn afgesteld, begin er wel aan en zie wel waar het schip strand.
    Zie dat ik ook niet alles op voorraad heb en de stevia heb ik al helemaal niet.
    dat wordt misschien de markt afstruinen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik zie ook nu net pas dat er een nieuw event is... Nu ben ik dol op kistjes met ( fok ) dieren erin en mag graag kistjes met de draaien hebben maar ik twijfel nog wel heel erg. Heb natuurlijk gewoon geoogst vanochtend, er staat nu aalbes op. Als die aalbes goed dropt dan doe ik misschien als nog mee, het is tegen 17.00 klaar geloof ik. Heb niet echt zin in wéér een event maar de wolkenrij lokt me wel :).
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    333 drops. Dat is meer dan 1/3 van het totaal we nodig hebben (900 stuks) Dat gaat dus geen probleem worden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik maar 53, zat te klungelen weer eens.
    Maar wel de quest van VM uitgespeeld.
     
    BoerAnnelies, jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 257 di's:)
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  8. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    332:p
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 362 di's gekregen van me 3 velden kwartakkers valeriaan

    afgelopen week al 75 tot 100 miljoen bd uitgegeven aan mest :wuerg:

    #isnietleukmeer -.- xD
     
  10. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester


    hier ook afgelopen week al 75 tot 100 miljoen bd verdient aan mest
    o ja en 375 dropjes gevangen
     
    jolanda13, boermars en HofvanDromen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Verdien hier prima aan de mest ....Eens zal Hofje ook de 10 Miljard BD bezitten ...Maar nu nog ff niet :oops:

    Ga vooral door met mest kopen zou ik zo zeggen 8) ohw en dropjes heb ik nietxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    249 drops hier
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    deze sla ik over, heb veel te weinig en heb geen zin om alles op de markt te gaan kopen.
    Maar dit noem ik niet een makkelijk event:sleepy:.

    succes iedereen, tot een volgend event.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    202 :D
     
    jolanda13, -freedom5555- en boermars vinden dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    hier gebruik ik de mest om kc's te besparen, met de tijd van dit gewas hoef ik in elk geval geen 12 uurs kc te nemen omdat het gewas met water en mest 3 uur en 58 minuten duurt ( 6 minuten is net iets te weinig speling -.-xD )
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    106 DI zonder voorbereiding, enkel met 3 velden aalbessen. Ik ga er dus voor en zie wel hoe het loopt :). Meestal heb ik meer dan genoeg DI over.
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  17. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik heb geen dier in voorraad denk dat ik niet mee doe.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik gebruik bijna nooit mest op eventgewassen. De tijdwinst weegt voor mij niet op tegen de kosten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Mijn DI kwamen uit kwart akkers naaldroos op dit moment 330 . Maar daar komen ook drops bij van zonnebloemen. Nu kwartakkers vol met event gewas als hier genoeg DI uit komt . Gaat er weer er weer event gewas op vanavond .Want ik lees 27.900 zoveel ? En mest koop ik ook niet om die paar minuten om eerder te oogsten maakt ook niet uit. En het kost je teveel daar kun je beter iets anders voor aanschaffen ;) Oeps daar gaat mijn boerderij winst :cry:
     
    Laatste bewerkt: 22 Mei 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier geef ik geen enkele euro uit aan het spel, en alleen soms wat TG als de knechten voor de helft zijn dus dan moet het maar wat extra BD kosten :(xD , het scheelt elke oogst toch bijna een half uur qua tijd met mest, met 4 oogsten per dag is dat toch bijna 2 uur
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.