Praatgroep - Hondenshow

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breston18

    breston18 Forumkenner

    Idd, heb ruim 3 jaar niet gespeeld en ben vorige week weer begonnen.
    Dus heb een hoop gemist, das niet erg zelf voor gekozen maar het maakt het nu wel moeilijker met events.
    Sla me er wel door, en anders jammer dan.
    Kijk ik de volgende keer weer.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik ben er ook even tussenuit geweest en dan zijn de eerste events even wat pittiger inderdaad.
    Maar gebruik het rode mandje om gewassen te kopen, iedere dag een aantal, zo krijg je ook snel weer voorraad. Het lukt wel als je er weer midden in zit. Neem er de tijd om je boerderij op orde te krijgen.

    ik heb een volle maan event overgeslagen om dat extra veld open te krijgen bijvoorbeeld. Daar ben ik nu heel blij mee, want dit event kon ik volop mee doen.

    Gaat goed komen en leuk dat je er weer bent !!
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  4. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Rustig een beetje farmen is er niet meer bij tegenwoordig, ook nu weer keuzes maken, maak ik lopend event af, of ga ik voor de honden cadeautjes? Tja zoiets als kiezen tussen pap en pudding.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nou dan wil ik graag ijs , een bananensplit als het kan met choco saus:music:
     
  6. breston18

    breston18 Forumkenner

    Dank je, idd ik heb nu ook een stukje paddenstoelwoud vrij gespeeld, maar je weer ff goederen verzamelen voor het volgende stukje
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  7. bowie1980

    bowie1980 Gevorderde

    Ik ben een beetje event moe!!! Het boeit me niet meer zo.
     
    BoerAnnelies, maansteen8, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vanmorgen het laatste in de broeikas geleverd, dus kunnen gewoon lange gewassen op voor de drops morgen. Wel pas later op de avond thuis, dus dan denk ik dat ik nog een nachtje lange gewassen zet voor de drops en dan overmorgen starten met de eventgewassen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    je kan ook 10 grote velden doen met water en susi supermest voor meer opbrengst en de rest lang gewas
    Heb je direct lekker beginnetje
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  10. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik ben ook heel erg eventmoe aan het worden. Ik doe mee tegenwoordig maar dan heb je ook alles gehad. Ik vind het echt niet meer leuk om aan een event te beginnen.
     
    BoerAnnelies, jolanda13, maad en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Ik kijk waar het schip strand. ik ga er tegenwoordig niet meer vanuit dat ik een event uitspeel maar ik kijk wat ik kan en wat ik voor moois mee kan nemen of winnen in het spel.
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  12. breston18

    breston18 Forumkenner

    Vind jou foto helemaal geweldig, heb die in de huiskamer hangen.
    Heeft niets met Farmerama te maken, maar wilde het ff zeggen
     
    jolanda13 en Sanham vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Morgen alweer een nieuwe??? Ik ben nog met mijn hoofd met de huidige 4 dingen bezig!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ene kant vond ik al die events tegelijk wel veel bij elkaar. Andere kant is het ook een leuke uitdaging. Als alles heel makkelijk is, dan wordt het ook saai.
    Dit lijkt me weer een leuk event :)
     
    jolanda13 en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat een gezelligheid weer.

    Ik ga in ieder geval gewoon meedoen, want als notoir raddraaier kan ik die rij natuurlijk niet laten lopen.

    De spullen heb ik wel, en het is nou niet alsof ik bekend sta om mijn enorme voorraden xD

    En die gewassen, ach. Die heb je met zestien keer oogsten bij elkaar.
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Totaal nog niet gekeken of ik het op voorraad heb. :oops:xD Zie wel, begin gewoon en ga eerst voor het eerste mooie sieritem en dan zie ik wel weer verder. :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    pssst schaapje
    alle drie de items hebben schaapjes.....
    De eerste is wel de mooiste dat model voor de spiegel:p
     
    jolanda13, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Alle 3 items met schaapjes. Pffff. :inlove:
     
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ik heb de laatste 3 of 4 events overgeslagen en moet zeggen dat me dat prima bevalt....:)...lekker rustig...ik heb nog deze week vakantie en echt wel de tijd maar gewoon geen zin.......;)....toch even een vraagje...waar haal je stevia vandaan ?...o_O
     
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    Stevia is een gewas van de baha en duurt 18u om volgroeid te zijn
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.