Praatgroep Hondenpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank je ...kan ik even gaan zoeken...
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  2. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    rikmark, blackscorpion64, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De kat is op ander dieet gezet hij eet tegenwoordig vlierbessen en haver.;)
     
    daisy17858, bepsels, rikmark en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    In de Event aankondiging van Hondenpret staat dat we Fido de hond moeten uitlaten in de tuin op zoek naar zijn speeltjes.
    In de FAQ van Hondenpret staat in de 2e afbeelding Fido`s voerbak & hondenhok, maar de beschrijving gaat over ' Help Fikkie zoeken naar ...' ! o_O

    Ik kan me niet voorstellen dat een hond genaamd Fikkie luisterd naar de naam Fido of andersom ;)xDxDxD

    Of, ..... zouden we daarom die hondenfluitjes nodig hebben ?? xDxD
     
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo net even een rondje farm gedaan om de boel te inspecteren en de wolkenrijen te oogsten die niet van invloed zijn op het event.
    Alles staat er goed bij en nu maar wachten tot het klokje van 14:00 uur...ondertussen ga ik maar wat op de markt rondstruinen wie weet wat ik voor koopjes tegen kom :)

    Sinds deze wolkenrij heb ik ook geen kattenverblijf op staan...maar sinds de geruchtenkalender er is wel (10-11 t/m 16-11 kattenfokevent) en heb ik inmiddels 1144 katten op voorraad ;)
     
    daisy17858, katbla, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ongeveer hetzelfde idee, ik heb net van alles op de markt gezet.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en sinkieboy vinden dit leuk.
  9. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    Ik heb net het overzicht van Miekje9 uitgeprint en na een beetje puzzelen ontdekt dat we niet alle vakjes hoeven te openen.
    De vakjes 16 (WAC), 20 (Supervoer) en 11+6 (Susi en partydraaien) zijn niet noodzakelijk om de wolkenrij compleet te maken.
    Hierdoor heb ik 3600 koekjesplanten en 75 hondenfluitjes minder nodig.
    Per saldo heb ik dus minimaal nodig: 13.400 koekjesplanten en 325 hondenfluitjes. Dat scheelt toch ongeveer 2x oogsten en kun je ongeveer 11 uur eerder weer beginnen met planten die meer DI opleveren.

    PS vakje 5 heb ik wel gekozen, want een knecht voor 12 uur is altijd handig. Kies je ervoor om die ook links te laten liggen, hoef je nog maar 12.900 koekjesplanten te verzamelen.
     
    daisy17858, LucieSchreurs, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Supervoer is niet noodzakelijk maar als het kan pak ik deze nog wel even mee voor het katten fokevent.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en bepsels vinden dit leuk.
  11. rikmark

    rikmark Forum freak

    daisy17858, blackscorpion64 en sinkieboy vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier ook hetzelfde gedaan. De staken die alleen maar punten opleveren geoogst, de korte dieren nog even geoogst. Twijfel nog of ik de XXL bomen oogst zodat ik ze vanavond nog een keer mee kan pakken. Die laat ik namelijk staan.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De xxl-bomen heb ik deze keer wel geoogst. Het totaal aantal drops lijkt me mee te vallen, en op Bahamarama staan ze in de hoekjes waar later kwartveldjes kunnen en op Farmerama blijf ik dan ook met zoveel hoekjes zitten, dat ik daar alle xxl-bomen ook heb geoogst.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Geoogst haha, ik twijfelde al. Vanavond kan ik ze weer oogsten, dus die DI krijg ik dan wel binnen (hoop ik). De XXL bomen laat ik dit keer staan.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Omdat er deze keer zoveel opties zijn heb ik geen weg aangegeven en met maar 20 vakjes kan je heel goed zelf puzzelen met de plattegrond.
     
  16. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ik ben weer terug van weg geweest :) akkers opgeruimd en weer aan de slag. eerst maar eens alles weer aanvullen. misschien een klein puntje van dit event mee pakken (ik zie wel)
    ik ben wel opzoek naar leuke actieve buren die me weer willen toevoegen ;)
     
    voesje, daisy17858, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik zit er helemaal klaar voor. Iedereen heel veel succes
     
  18. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Zal met een ander account (ericaatje) een verzoek sturen :)
     
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Leuke wolkenrij en goede totalen .Ik ben van plan om alleen de hoofdakker ,de woelige weide en bahamarama te gebruiken en dan heb ik 10 oogsten eventgewas nodig. De drops zullen wel lastig komen maar ik heb naast bomen en stallen gisteren rozenbottels gezaaid . Bij het vorige event gaven die veel drops dus verwacht ik dat nu weer.
     
  20. bepsels

    bepsels Forummeester

    eerste opbrengst 51 drops
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.