Praatgroep Hondenpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    stuur een duifje naar
    simmeke54
    Batsheba
    HannyBalleke
     
  2. nonnascherrenburg

    nonnascherrenburg Forumbeginner

    stuur maar duifje naar nonnascherrenburg
     
  3. etoe51

    etoe51 Junior expert

    ik weet niet hoe ik dat doen moet
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik probeer je een fluitje te sturen, maar wat is je speelnaam. etoe51 kent hij niet
     
  5. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    ik probeer jou een bericht te sturen om je dan een dropje te sturen maar krijg het bericht; deze speler bestaat niet.
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wat jammer dat je daar nu pas achter komt, net voor het event stopt.
     
  7. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    De tijd is te kort om nog dropjes binnen te halen. Het gaat niet veel meer uithalen maar voor de toekomst: ga naar het postkantoor, klik op bericht schrijven, vul de naam van de speler in en het onderwerp, schrijf een kort bericht en verstuur. Speler krijgt jou bericht en kan je dan toevoegen aan zijn vriendenlijst en je cadeau (dropitem) sturen.
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Voor een volgende keer. Een berichtje (ook wel duifje genoemd), stuur je vanuit het postkantoor in de stad (rechts onderin). Je kiest dan voor bericht schrijven, vermeld de naam van de persoon die hier aan je doorgegeven heeft dat je een berichtje kan sturen (zou in mijn geval dus Sanham zijn). Als je dan om een dropitem vraagt heeft die persoon jouw speelnaam meteen, zodat het makkelijk wordt om iets naar je te sturen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  9. jannieke72

    jannieke72 Gelegenheidsauteur

    Helaas de wolkenrij op zes di's na niet gehaald. Gelukkig wel veel andere prijzen kunnen bemachtigen. Iedereen bedankt die me een fluitje heeft gestuurd. Nu maar op naar het volgende event. Suc6 allemaal
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Weet niet hoe je met je TG zit, maar je kunt altijd een paar DI kopen voor TG. Als je daarmee een staak wel haalt, is het soms de moeite waard.
    Gelukkig kunnen de sieritems ook gewoon op je velden.
     
  11. jannieke72

    jannieke72 Gelegenheidsauteur

    Bedankt voor je tip! Dit had wel gekund. Volgende keer dus gewoon proberen
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.