Praatgroep - Honden-frisbeecompetitie 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Net begonnen, alles geoogst, heb 159DI en daar zitten de burencadeaus ook al bij, valt wat tegen moet ik zeggen. Zo een 2de ronde er op en dan ga ik nog even weg. Vanavond kan ik nog een 3de ronde doen, dan heb ik alle velden vol met grote velden en kijk ik morgen weer verder. Dan ben ik de hele dag toch thuis.
     
    eevee60, DarkDevilDude en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik lees hier tot mijn verbazing dat er al mensen zijn die klaar zijn en het event hebben afgekocht. nou van harte en bij deze kap ik gelijk met die events heb er schoon genoeg van. en een event is op deze manier niet leuk meer zo snel op elkaar nee het mooie is er van af .al die anderen veel geluk verder met het event
     
    eevee60, margo-64, lonnie57 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    laat jouw plezier niet zo bederven door die alles vrij kopen laat hun blij zijn
     
    eevee60, _Jeanie_, lonnie57 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je je velden verwijder is er nog 1tje . Ik denk dat jij ze nooit ziet omdat je verliefd naar de schapen zit te kijkenxD .
    Die ben ik nu kwijt daar staat een hondenhok voor:music:
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hoe denk je dat het in november gaat met de toplijst? Dat gaat ook om de 1000 spelers die er het meeste voor over hebben.
    Maar voor de top zit een wolkenrij die behoorlijk wat oplevert.
    Daar kun je ook gewoon voor spelen.
    En de spelers die het helemaal willen afkopen, zouden dat nu dus wel hebben gedaan. Dat zijn er lang geen 200 in iedere groep.
    Maar er zal zeker een deel van de spelers zijn die met meerdere mandjes een flinke voorsprong hebben.
     
  6. petermaas

    petermaas Junior expert

    Niet kijken wat andere doen , Speel het spel zoals jij het leuk vind. Ik lees wel eens hoe snel het bij andere gaat en dan vraag ik mij af , "hoeveel eurootjes zullen ze hier weer in gestoken hebben". Ik KAN er geen geld in steken en toch heb ik vaak een event op het eind toch klaar . En dan ben ik toch trots op mijzelf . Blijf gewoon genieten van wat je zelf kunt bereiken . Succes met het event .
     
    eevee60, blackscorpion64, _Jeanie_ en 11 anderen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaapjes. :inlove: Ik heb nog nooit die 2 gezien. xD Ja een springend hondenhok nog wel. 8)
     
    eevee60, blackscorpion64, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum


    ik sluit mij bij de rest aan. Gewoon spelen zoals jij het wilt/leuk vind. Niets aantrekken van anderen. Gewoon kijken per event wat je graag wilt hebben en daar naartoe werken. Dat doe ik ook. Als ik het dan haal ben ik erg blij. Als ik naar anderen kijk die kopen weer veel op de markt om in te leveren in de vaste questen. Dat doe ik niet. Ik ben iemand die alles zelf verbouwd en dan inlevert. Hier haal ik veel meer voldoening uit. Dan doe ik er maar langer over, dat maakt mij niet uit.
     
    eevee60, blackscorpion64, annigjen en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. katbla

    katbla Forum freak

    ik snap ook niet wat er zo leuk aan is om alles af te kopen.....maar BP is blij met deze spelers:music:

    hier inmiddels 12 keer kunnen spelen, heb al 1 stal en 1 stekje gekregen...:p.....lekker door sparen en dan in 1 keer opzetten....
    succes allemaal.....;)
     
    eevee60, blackscorpion64, _Jeanie_ en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    Hier heeft iemand al 148 honden gevoerd.:wuerg:
     
    eevee60, blackscorpion64, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    248, al 148 voor de beker. Ik heb zojuist ook met de eerste honden gespeeld, en gewacht tot de lijst gereset werd, maar je komt pas op de lijst wanneer je meer dan de eerste 100 hebt geleverd.
     
  12. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nou ik nog niet 1 x en ik maak mij er ook niet druk om:music:, mijn hondjes voeren dat komt van zelf wel.
     
    eevee60, blackscorpion64, _Jeanie_ en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Speel het spel zoals jij het graag wil en niet naar anderen kijken hoe zij/hij het spel speelt. Heb je zin om mee te doen met een event dan doe je lekker mee, heb je geen zin sla je gewoon over. Ik speel het spel ook zoals ik zelf wil en kijk/let niet op anderen. Haal ik een event is het leuk, kan ik het niet halen, ga ik voor wat anders en haal altijd voldoening met een event en het spelen. Maar wat ik persoonlijk heel leuk vind is dat iedereen elkaar helpt. Dit heb ik met het voetbal event ervaren. Iemand geeft tip om toch de wolk te nemen en je krijgt super hulp van buren en medefarmers om de wolk vol te krijgen. Dat maakt het spelen juist zo leuk en is veel belangrijker dan je druk maken om farmers die al in de top 200 staan.
     
    eevee60, blackscorpion64, _Jeanie_ en 12 anderen vinden dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ben begonnen met 176 dropjes... dik tevreden! :p
    Bij mij is er al iemand met 119 gevoerde hondjes... is dat nadat je de 100 voor de wolkenrij hebt ingeleverd of inclusief die 100?:music:

    Edit: erna dus... lees net de post van CocoxD
     
    eevee60, blackscorpion64, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    We hebben eerder ook een top gehad voor boeren die kochten en die niet kochten. Nu hebben ze het verdeelt per level. Er word gekeken denk ik hoe dat gaat. Het is jammer van de top, maar mij niet gezien.
    Mijn doel is de staak en zo veel mogelijk leuke kleine cadeautjes uitpakken. Door de drukte van vandaag toch een KC van 3 uur geactiveerd (heb ik nog meer dan 150, dus af en toe kan ik er wel 1 missen ;)). Heb morgen genoeg voor alle velden, dan ga ik de molen pas laten draaien. Ben benieuwt hoe dit event gaat.
     
  16. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    Staat nu in de lijst met 300 honden
     
    eevee60, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat kan ik me niet herinneren, dat er ooit een aparte top geweest is voor spelers die niet kopen. M.u.v. het draadje op dit forum. Maar nooit dat er een prijs aan vast zat om niet te kopen.
    Dit is voor het eerst per levelgroepen. Daar is heel vaak om gevraagd om events zo in te delen. En dit is dus een geschikt event om dat eens uit te proberen.
    Ik vind het wel leuk. En wel eerlijk. Maar het was wel leuk geweest wanneer van alle manden niet meer dan 1 gekocht kon worden.
    Voorlopig ben ik nog niet van plan om de moed op te geven. Ik ga voor de top200 van de levels 106 tot 130 en van de levels 61-80.
     
  18. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Succes ik duim voor je!
     
    eevee60, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  19. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Voor de top 1000 kan je een jaar lang sparen, maar hier gaat het toch nergens meer over, zo neem je toch wel de kansen weg bij die mensen, die er wel wat voor doen, tuurlijk kan ik mijn creditcard trekken, en ben dan ook zo klaar, maar dan is toch de spanning weg, velen van jullie weten dat ook ik afgelopen jaren altijd meedeed of dat met de top 1000 (oogstfeest) of voor 2 jaar met het kattenevent was, en op een normale manier, maar dit is gewoon absurd, kunnen ze direkt ook in de FAQ erbij zetten, mensen die 100 euro overmaken aan BP, krijgen het speciale ITEM:mad::mad::mad::mad:
     
    eevee60, blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  20. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Ik ga me ook niet druk maken. Lekker 12 keer gespeeld met de hondjes en de top 200 kan me gestolen worden. Ik speel altijd met knechten (tegen de halve prijs) en dat vind ik ruim genoeg voor BP.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.