Praatgroep - Honden-frisbeecompetitie 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier om 4 uur op de telefoon de eerste gewassen gezaaid op beide accounts. Over 20 minuten klaar.
    Dan met knechten alles oogsten en drops verzamelen.
     
    blackscorpion64, farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. mmans

    mmans Forum-hertog

    Bij mij staat al iemand die 76 hondjes heeft gevoerd!!!

    Zo hoef ik er geen seconde over te twijfelen of ik mee zal doen met de TOP 200 :) :)
     
    eevee60, blackscorpion64, lonnie57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    212 DI bij de 1ste ronde en de stand is nu 254. Heb genoeg gewas om op kleine veldjes te zaaien, vanavond om 22.30 klaar.
    Of ik mee doe met de TOP weet ik nog niet, dat heb ik nog nooit gedaan en ben niet zo'n held in het berekenen van alles en nog wat. Ik modder gewoon lekker aan, tis me veel te mooi weer en zit liever in de tuin te modderen hahaha.
    Veel plezier allen!
     
    eevee60, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Die mol is er altijd hoort bij de roze boerderij
     
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier 2 hondjes gevoerd:music:. Nu weer wachten op de volgende oogst
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De mol nog nooit gezien. :eek:Staat nu op een rare plek op het veld, precies boven een hondje. Tis net of de hond een feestmuts op heeft. xD
     
    eevee60, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij mij ook. Zit je ook tussen level 105 en 130?
    Er staan er al 6 op de lijst. Dus nu hopen dat ik fanatiek genoeg ben. Ik heb zojuist 2500 drops gemaakt.
    Ik ga de moed niet zomaar opgeven.
    Over een uur kan ik weer oogsten, dan heb ik genoeg voor kwartveldjes. Ruim een uur later kan ik dus ook de honden voeren in de hoop dat ik knechten krijg. Ik heb nu een coupon van 3 uur aangezet, maar hoop langer dan 3 uur op de boerderij bezig te zijn.
     
  8. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Zoals ik het bekijk, hoef je er niet over na te denken om mee te doen voor de top 200, zijn al meer dan 10 klaar, de hele event afgekocht, pfffff, wat een lol, vind bij zoiets dat je max. maar 1 of 2 manden mag/kan kopen, zo heb je toch geen kans, maar ja BP verdient zo bakken...................>:(
     
    eevee60, blackscorpion64, lonnie57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    In mijn level 97-98 al 3 ingeleverd. de 1e met 40, 2e met 23 en 3e met 20.

    Nou schaap doet lekker rustig aan en zie wel waar ik de frisbee voor mijn hoofd krijg. xD
     
  10. mmans

    mmans Forum-hertog


    Ja, ik zit in level 108 :)
    Ik zou graag meedoen met de top 200 en wat extra drops met rozen maken, zal ik zeker doen, maar ik ga NIET echte euro's hierin steken :)
    Ik ga ff mijn eerste 10 veldjes oogsten en dan vlug verder :)
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier ook in dezelfde groep.
    Ik geloof dat het niet goed gaat bevallen, als 200 spelers het event gaan afkopen in 1 groep. Dat heeft niks meer met farmen te maken. Alleen met euro's. Als dit op die manier gaat, ben ik er snel klaar mee.
    Dan vangt bp wel even wat euro's, maar zijn ze mij met toch een aardige maandelijkse bijdrage (knechten en molenabo en soms wat tg) wel kwijt. Korte termijn winst, lange termijn verlies.
    Maar laten we er nog maar even vanuit gaan, dat het zo'n vaart niet gaat lopen. Ik hoop het van harte.
     
    eevee60, Reggaefeeks en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook iemand die al 76 hondjes heeft gevoerd. Knap
     
    eevee60, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het verpest wel de lol van het eventueel de top 200 kunnen halen. o_Ok al doe je nog zo je best (laat naar bed en weer vroeg er uit om te oogsten), supermest en suzi gebruiken er hoeven maar 200 spelers te zijn die wat mandjes kopen en het is al niet meer haalbaar. En in onze categorie zijn denk ik de meeste fanatieke spelers dus denk ik ook de meeste mandjes kopers. BP had gewoon de frisbees uit de mandjes moeten houden en alleen gewas en wat di er in moeten gooien. Maar ja BP is een bedrijf en die ziet de kassa wel rinkelen.

    Gelukkig had ik me al voor genomen om gewoon voor de kleine prijsjes te gaan spelen dus druk ga ik me niet maken over de top 200. Had me er al op ingesteld dat het moeilijk zou worden in mijn categorie.
     
    eevee60, blackscorpion64, lonnie57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Wat belachelijk zeg nu al klaar is geen lol aan dan helemaal mee eens ....
    En een vraagje ik krijg geen hondjes op me veld rara ?
    Iemand hier ook last van?:oops:
    Gr Tineke en s6
     
    eevee60, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Moet je even naar het event gaan en onder het hondje die voor de voortgangsbalk staat een vinkje zetten.
     
  16. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Zo ben thuis. 177 drops binnen en de 10 gewas staan op met sm nu. We gaan er weer voor ons best doen! Veel plezier boeren! :D
     
    eevee60, blackscorpion64, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Idd, helemaal mee eens, maar had BP net zo goed meteen kunnen zeggen, voor 100 euro krijg je het item, hoef je er ook niks meer te doen, en was je snel klaar, want zie het verschil niet, of je nu 8 mandjes koopt a 12,99 of je betaalt direkt aan BP 100 euro voor het item>:(>:(>:(
     
    eevee60, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel voor je antwoord ..... gevonden
    Gr Tineke en s6 met het event ik kan 4 hondjes voeren hihihihi
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    mee eens zo ontneemt men je de lol wel echter hun zijn 100 euro lichter om dit te doen ik doe het liever gewoon proberen uit tespelen ik haal voor dat geld liever iets anders
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nu 13 hondjs gevoerd. Wel suzimest en supermest gebruikt. Maar geen mandje gekocht. Straks ff weg. Vanavond laat weer oosten. Ik laat me niet gek maken. Al koopt iemand ook 100 mandjes, of meer.:)
     
    eevee60, hendrika73, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.