Praatgroep - Hoe de Kersthater toch gelukkig werd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Omdat het in de FAQ staat aangegeven , dus klopt helemaal.

2. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

Ik zit op het vollemaanveld en heb de tegel met het klokje gehaald.
    nu kan ik de volgende tegel met kerstballen niet openen.
    Heb wel genoeg kerstballen

3. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Als je de tegel met het sieritem bedoelt: daarvoor moet je eerst de tegel aan de andere kant (van baha) ook vrijspelen.

4. diditje

diditje Junior expert

ik heb de sleutel gebruikt maar geen kaarsen gekregen

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Kijk je misschien bij de verkeerde in de molen?

6. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Ik krijg een pop-up dat ik 4 dobbelstenen krijg maar ik heb geen dobbelstenen ontvangen, hebben meer famers dat?

7. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier genoeg kerst ballen maar kan niet inleveren wat doe ik niet goed?

8. enk52

Dat is waarschijnlijk een verlate pop-up van de dobbelstenen die je gister miste. Die waren vanmorgen al bijgeschreven

Als het een vakje is voor een sieritem moet je ook de aansluitende van de andere kant eerst doen

9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb ook een sleutel gebruikt maar niets gekregen. Ik doe dan ook niet mee. Kan niet eens een event gewas maken

10. enk52

Er zijn voor ieder deel 2 vakjes in de molen. Kijk even goed welke je moet hebben en dan kan je gewas maken. Je moet wel eerst gekozen hebben waar je wil beginnen met de sleutel

annigjen en popje4 vinden dit leuk.
  11. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi dank je enk en ja ik dacht dat de route anders ging maar....moet inderdaad eerst links om....komt vast goed....

12. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik zag dat je een poedelmot kon winnen bij het farm gedeelte van het spel.
    Mijn deelname aan het spel is al geslaagd, de poedelmot is binnen. :D
    Wat er verder nog binnen te harken is, zie ik vanzelf wel. Gewoon rustig boeren en af en toe een
    spelletje dobbelen. Ik denk dat ik de muntjes voor het dobbelen pas op het einde inlever.
    Dan weet ik tenminste hoeveel het er geworden zijn en hoeveel prijsjes ik in de wacht kan slepen.

janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Effe een vraagje hebben we die feestelijke glijbaan uit de hoofdbeloning nog ergens nodig op een wolkenrij??
    Dacht t zelf nl niet, maar check t maar even. :oops:

14. dannyelst

dannyelst Gevorderde

hoi ik heb de wolkenrij en de 2 sieritems gekocht van de stermunten. Echter kan ik slechts 1 item eropzetten en het tweede sieritem niet terwijl ik hem wel in mijn schuur hebt staan. Iemand een idee hoe dit kan
    ?

15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat klopt. 1 sieritem kan je verderop in het event winnen.
    Kijk maar naar de naam die gevraagd wordt op de wolkenrij. Dat is niet hetzelfde als het sieritem dat je in de winkel hebt gekocht.

Bij Santa Rock 2 in level 18:

18910 Feestelijke krans1 Feestelijke wip

dannyelst vindt dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ja BP is zo "aardig" geweest om het 2e item die je nodig hebt voor die wolkenrij in santa rock 2 te stoppen. Dus je moet mee doen aan het hele event om die wolkenrij te vullen. Dus waarschuwing voor andere spelers als je alleen aan het dobbelen mee doet wees dan zo slim om niet de wolkenrij voor de muntjes te kopen want die blijft dan grijs. Met ruilen zal er wel heel veel vraag naar dat missende item zijn en amper of geen aanbod.

daisy17858, dannyelst, pipelepo en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Klopt je MOET paden naar santa rock 1 uit spelen voor de sleutels en dan MOET je paden naar santa rock 2 spelen tot 6 stappen na de poort wil je dat 2de item vrij spelen.

Ik denk dat heel veel mensen die wolken rij gaan kopen en hun muntjes verprutsen voor een grijze wolkerij.

dannyelst en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  18. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik dus ook.:sleepy: Ach misschien kunnen we ooit wel een grijze wolk aan Bp verkopen.

dannyelst en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dank je. Heb het inmiddels gevonden.

Verder wil ik iedereen graag hele fijne kerstdagen wensen.

20. gerkwa

gerkwa Forumleerling

Speel je met dobbelen de wolkenrij vrij blijkt in de wolkenrij een feestelijke wip te zitten, terwijl in de winkel deze helemaal niet terug te vinden is. Alleen een feestelijke glijbaan. Is hier sprake van een verwisseling van objecten of kan op een andere manier aan een feestelijke wip gekomen worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.