Praatgroep - Hoe de Kersthater toch gelukkig werd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier dit event.
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    IK besluit bij deze om niet mee te doen.
    Zo omslachtig allemaal.
    Ga lekker mijn eigen gangetje.

    Succes voor degene die wel meedoen.
     
    riekje111, stien56 en Butsmuts vinden dit leuk.
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    o help, deze is mij veel te veel gedoe.
    Ik heb nog meer dan zat te doen met gewone queesten en veel familiedingen staan. Veel plezier allemaal.
     
    riekje111, stien56 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Heb hier geen trek in lekker van mijn vrije tijd genieten:p
     
    riekje111, stien56, Butsmuts en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het helemaal niet zo veel gedoe. Het enige verschil met normale zaaievents is dat je de startgewassen even moet maken in de molen. Kortom: ik ga gewoon meedoen xD
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  6. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik ga ook zeker meedoen, ik vind het dobbelspel altijd wel leuk. Ik ga meteen een lange productie klaarzetten in mijn baha molen zodat ik na de eerste productie van het event gewas, elke keer meer productie kan klaarzetten zodra de dennentakken zijn aangevuld. Die productie komt nooit aan de beurt en kan ik dan annuleren op het moment dat ik het nieuwe gewas kan gaan produceren. Op die manier kan ik elke nieuwe productie beginnen met veel meer dan 5!
     
    Borkie, farmermikkie en popje4 vinden dit leuk.
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Wat jij zegt klopt niet hoor want je kan niets sparen je kan pas weer nieuwe doen als je weer een nieuw gewas opent en met geluk krijg je er 2 keer 5 S6 met het event ik ga ook meedoen en allemaal fijne dagen
    Grt Tineke
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jazeker kun je wel dennentakken sparen. Ze worden iedere vijf uur aangevuld tot 5 stuks als je er minder hebt, dus als je die met kaarsen in de molen zet achter iets heel langdurigs (12 supervoer bijvoorbeeld) krijg je vijf uur later weer vijf nieuwe en dan heb je er tien... en zo kun je lekker doorgaan. Scheelt toch mooi elke keer een rondje vermeerderen.
     
    Borkie en Butsmuts vinden dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Oke weer wat geleerd je kan toch 2 soorten tegelijk je spaart dan toch het eerste wat je aan het verbouwen bent of snap ik het niet ????/ dat wist ik niet sorry
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je spaart alleen de dennentakken, en die gebruik je dan later voor het volgende gewas.
     
  11. Tanjatg1980

    Tanjatg1980 Forumleerling

    Was even aan het kijken wat ik allemaal nodig heb en nu zie ik dat ik kamelen en gember nog niet heb vrijgespeeld op baha kan het dus ook niet kopen op de markt kan ik dan beter helemaal niet mee doen? of is het ook te halen zonder die 2
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er allemaal tof uit. :music:

    Ik sla over dit keer. Ben vanaf morgen paar dagen weg met weinig of slechte verbinding. Is mij dan toch even te veel gedoe en niet gezellig voor de rest van de familie en vrienden die meegaan. Volgende week zal ik nog even goed neuzen want wil eigenlijk wel graag het sieritem met schaap hebben. Als je die alleen kan halen en misschien kopen in de winkel.

    Iedereen veel plezier en succes hoor. :music:

    Fijne Feestdagen hoor ! :inlove:
     
    nientje1950 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik zou toch meedoen en het laatste de bamaramas doen want je krijgt wel heel veel punten en misschien nog wat openen in die dagen je hebt de tijd tot 4 januari s6 Grt Tineke
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het eerste deel kun je gewoon doen hoor, tot en met de wolkenrij. En als je intussen wat bananen verzamelt uit quests kun je volgende week of zo wellicht die gember en kamelen nog open hebben ook.
     
  15. Tanjatg1980

    Tanjatg1980 Forumleerling


    Ga het inderdaad gewoon proberen en zie wel hoever ik kom Bedankt.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je mij even een duifje doet: ik heb nog wel wat ambachten die direct TEP geven, dan stuur ik je er daar een paar van op.
     
    Tanjatg1980 vindt dit leuk.
  17. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    bij het openen van de beker vol feestelijke dobbelstenen en de autoproductie-vakjes lopen de tijden niet gelijk bij de ene kolom staat om de 12 uur en de andere om de 24 uur of anders om welke is nu de goeie
     
  18. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Je spaart elke keer maar één gewas. Maar omdat je dit gewas niet echt maakt (omdat je het alleen maar achter een hele lange productie klaar zet en het aantal elke keer verhoogt als je weer 5 dennentakken hebt) kun je zodra je het volgende gewas vrij speelt, het nieuwe gewas maken met een veel hoger aantal in plaats van maar met 5 stuks. Dus je spaart via een productie die je steeds annuleert van het oude gewas om t.z.t. het nieuwe gewas in een hoger aantal te kunnen maken. Ik hoop dat ik het nu goed heb uitgelegd, veel succes!!!
     
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik kan niets in de molen maken met sleutel ?????

    Gevo:oops:;)nden pfff
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2022
  20. (chris)

    (chris) Doorzetter

    waar blijft de zilveren sleutel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.