Praatgroep - Hete peper (Mendel eventquest)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    dank je ik heb ze gevonden
     
  2. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Met de pepers event ben ik klaar en iedereen veel succes .
     
    Susannamaria vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet nog even door, maar ben inmiddels wel bij de laatste fase aanbeland. Op zich had ik al klaar kunnen zijn, maar ik heb alle gewassen vermeerderd zonder SM te gebruiken en dan duurt het nou eenmaal wat langer :music:
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zat net vrolijk cayennepepers in te zaaien, terwijl die al klaar zijn :oops:
    Alles maar leeggemaakt en opnieuw gezaaid met drakenadem pepers. :music:
     
    Susannamaria vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    xD

    Ik zat gisteravond ook zo te oetelen. Ik had wat Susi gebruikt om de tweede fase maar klaar te hebben, maar vanmorgen bleek dat ik precies één Susi te weinig had gestrooid. Dus even later stond er naast de drakenadempepers nog één veldje habaneropeper te prijken xD
     
    janniekwak en Sanham vinden dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    We hebben gelukkig nog even, dus we halen het wel. Alleen hoop ik dat het niet al te lang meer duurt, want mijn knechtencoupons gaan nu wel weer hard. Als dit event klaar is en ik alleen nog zoekplaatjes hoef te doen, ga ik weer met het handje verder.
     
    Katinka1700, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik speel altijd met knechten. De laatste tijd gaat het erg voorspoedig met de coupons, dus ik heb nu al twee keer achtereen geen abo hoeven kopen. Maar de komende maand zal ik wel weer in de buidel moeten tasten, want het blijft geen feest natuurlijk.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  8. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    HELPPPPPPPPPPPPPPP


    'Hete Peper' Mendel-eventquest
    Actief van: 16-07-2019 circa 14:00 uur tot 21-07-2019 circa 22:00 uur

    ik moest de laatste pepers inleveren en het kon niet doen
    het is toch nog geen 21 juli !!!
    User: .Nietje.ID: 10437518
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je moet gewoon in kunnen leveren en anders is de enige weg een ticket naar support. Op het forum kan niemand iets voor je doen.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  10. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Laatste fase bezig... Wordt nog ff doorkweken, maar moet net te doen zijn :oops:
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  11. slang69

    slang69 Forumleerling

    Als peperfanaat moet ik toch zeggen dat ik het ontzettend jammer vind dat ik al die heerlijke pepers weer in moet leveren... Ik had graag die datils en poblanos en savinas erbij gehouden :)
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ga waarschijnlijk de drakenadem-dispenser niet halen, heeft iemand deze wel gehaald maar niet de staak? Dan zou ik hem graag willen ruilen bij het komende event:oops:.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.