Praatgroep - Hete peper (Mendel eventquest)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    Dit ziet er leuk uit, ik ga er voor, het kan me niet heet genoeg zijn.;)
     
  2. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    het is wel uitkijken hoor met al die hete pepers vooral de andere dag :wuerg:
     
    boermars en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. Dylan2012

    Dylan2012 Forumbeginner

    kan het kloppen dat je niet alle gewassen nog heb van de event ?? ik heb maar 3 gekregen de rest staat op nul nog
     
  4. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Klopt de andere gewassen zitten in de dispensers. Die je vrijspeeld door inleveren van gewas bij de quest.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    In level 1 goud, level 2 goud en level 3 goud krijg je 20 stuks eventgewas van 3 nieuwe gewassen.
    Zodra je die weer hebt vermeerderd, krijg je bij level 4 goud 20 stuks van het laatste eventgewas.

    Hier heb je dus geen dispensers voor nodig, handig zijn ze wel voor als je per ongeluk al je gewas zou inleveren, en ze moeten ook op de wolkenrij.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt voor de aanvulling die 20 stuks nieuw gewas had ik over het hoofd gezien.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Waar kan ik die nieuwe dispensers vinden?
    Ik heb alleen erwt- meloen- en varen dispensers.
    Maar volgens mij zijn die van oude events.

    Alvast bedankt voor het antwoord.
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die verdien je als prijs bij de 1e 4 levels diamant van dit event.
     
  9. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Bedankt.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. Dylan2012

    Dylan2012 Forumbeginner

    dankje voor u berichtje
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    de verschillende pepergewassenen kun je niet op kristalwatervallen plaatsen maar de dispenser wel :D
     
    Susannamaria vindt dit leuk.
  12. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb de dispensers niet geplaatst. Zo lang je niet alles tegelijk inlevert heb je ze niet echt nodig.
     
  13. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Waarom zou je ze niet neerzetten levert toch gewas op zonder dat het je een veldje voor eventgewas kost. Kost je 1 vierkantje op kristalwaterval.;)
     
    owl. vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb ze ook niet neergezet, nergens voor nodig.
     
  15. riamariska

    riamariska Junior expert

    beste farmarama spelers ik ben blond maar ik snap het echt niet ze hebben het over 4 disspencers maar ik zie er echt maar 1 bij de quest wie kan me helpen. Vind het allemaal een beetje toemuch met dit soort events also je niets anders te doen heb sorry echter als ik niet mee doe mis ik toch teveel het is echter niet leuk als je het net niet afkrijgt zoals de vorige
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je krijgt bij de 1e 3 opdrachten bij goud 20 planten van een ander soort voor de 4e opdracht. Bij diamant krijg je ook een dispenser die ook nog plantjes geeft van dat soort . Dat zijn dus 3 dispensers.
    Bij opdracht 4 zaai je deze 3 planten en krijg je bij goud weer 20 planten voor opdracht 5 en bij diamant de 4e dispenser.
    De dispensers moeten daarna op de wolkenrij
     
  17. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    weer een leuk event ik haal ze tegenwoordig niet meet maar begin er wel aan iedereen succes die speelt

    waar kan ik de dispenser vinden heb alles ingeleverd maar zie hem niet staan
     
    Laatst bewerkt door moderator: 18 Juli 2019
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De eerste drie fases zijn hier klaar, en nu heb ik alle nieuwe gewassen staan op grote velden met SM, Susi en witte onschuld. De gewassenbooster loopt ook nog, dus dat schiet lekker op. De komende dagen ga ik telkens 125 veldjes van elk zaaien, op kwartjes. Dan lopen de aantallen mooi gelijk op.
     
  19. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Al aardig onderweg. Moet makkelijk te halen zijn :)
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ze staan bij je sieritems bij het blauwe vaasje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.