Praatgroep Het Zeiltijdperk

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier 3 velden beestjes en het gereedschap vliegt om mijn oren:p
     
    jolanda13, -Pillow_ en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het gereedschap gaat hier ook super. :music: Kan ik mooi weer werkstalletjes bouwen. :D Daarnaast al 25 miljoen verdiend. 8) Kan ik weer van alles en nog wat kopen voor de boerderij. xD
     
  3. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Wou niet eens meedoen maar toch geoogst, huisje 2 vaak gedaan en daar zeil voor gekocht 5x en zo dus verder, volgens mij heb ik vanavond de wolkenrij binnen, heb ook ong. 50 miljoen verdiend aan verkoop van dieren. Verder alles vol staan met dieren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De wolkenrij gaat hem hier echt niet worden, maar mijn huisjes zien er toch al een stuk geciviliseerder uit dan gisteren :music:

    Scharen en zagen gaan prima, maar die planken blijven een crime. Ik heb er een zooitje uit de quests gevist en ik moet er nu 1300 leveren, nou dat wordt nog wat xD Maar ik heb al wel wat SV, SM en kistjes weten te scoren dus ik ben best tevreden.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb de schutting rond de boerderij afgebroken. xD Kom maar halen die planken. :music:xD
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Kakelot, heb je al eens gekeken onder het vaasje, bij consumptiegoederen >>> gereedschappen?? of ledig je dat regelmatig... ;)
     
    jolanda13, kakelot69 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  7. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Goedemorgen,
    Volgens mij heb ik alle gebouwtjes helemaal af en de wolkenrij heb ik ook gekocht. Maar...ik kan de items er maar niet opzetten:wuerg:
    Waar kan ik nu aan zien waardoor dat komt? Omdat alle laatste levels vaker gespeeld kunnen worden weet ik niet zeker of ik er misschien 1 niet gedaan heb:oops: Wie wil en kan mij helpen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je de wolkenrij en alle items gekocht hebt maakt het niet uit op welke manier je dat gedaan hebt. Weet je wel zeker dat je alles hebt?
    Vanaf het forum kunnen we niet met je meekijken, daarvoor moet je een ticket naar support sturen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je kan zien of je alles gekocht hebt: de wolkenrij is niet meer beschikbaar en van de 3 sieritems moet je 1/2 zien staan.
    als dat zo is zou ik idd een ticket naar support sturen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Oh, gruizels wat een eend ben ik! Ik dacht dat de losse items gewoon als extra item gekocht konden worden en heb dus alleen de wolkenrij gekocht. Ga gauw meer munten uitgeven, dank jullie wel en een fijne dag:eek:
     
  11. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier wolkenrij en items binnen verder zie ik wel wat ik nog binnen kan halen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Staak met items binnen. Nog een paar muntjes over die ik nog kan besteden in de shop. Prima event en heerlijk op grote velden zonder knechten of WAC :).
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Achteraf gezien had ik die rij gemakkelijk kunnen halen, maar achteraf kijk je een koe in de kont xD

    En ik ben ook heel blij met alle mestprijzen en kistjes die ik binnen heb gesleept :inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Tja, achteraf....maar ook ik ben blij met wat ik heb en dat ik me over dit event niet druk heb gemaakt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Geslaagd event, met weinig tijd te hebben de afgelopen 6 dagen toch nog aan de 1316 munten kunnen geraken.
    Gaan we nu die winkel maar eens leeg halen.
    Te beginnen met de wolk en dan die items maar dubbel aanschaffen.
     
    harm-jan70, -Pillow_ en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Dit viel reuze mee. Was een goed idee om de hoeveelheid te winnen muntjes wat op te schroeven.
    Ik heb in ieder geval de staak en alle dingen uit de winkel die ik wilde hebben, 1 muntje over, dus meer dan tevreden.
     
  17. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Geen wolkenrij, maar heel veel leuke kisten xD
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier alles gelukt... maar door alle events en de nodige voorbereidingen daarvoor :p:wuerg:xD had ik niet in de gaten dat ik vandaag voor 14u m'n laatste muntjes had moeten inleveren. Ik wil ze net inleveren, zie ik een stel pylonnen om een bouwploeg staan -.-
     
    vinc051 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.