Praatgroep Het Zeiltijdperk

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Kom er net achter dat dit event loopt -.-xD maar waarom kan ik de kistjes niet vinden waar die mier en manta etc in zitten waar men over spreekt? Als ik die myst kistjes bekijk zie ik enkel die upgrade rood/roze van bv paddenpoel en kaarsenmakerij etc. Ik doe trouwens wel mee met het event maar aangezien ik de laatste tijd de events nooit meer haal zal dat nu ook wel niet het geval zijn :p. Deze week nog vakantie dus lekker veel op stap en weinig Farmerama!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jeanie, halen doet bijna niemand die werkt of er niet veel geld in stopt. Ach het is zo al een hele tijd. Geniet van je vakantie, veel belangrijker ;)
     
    jolanda13, boermars, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Beste Ron Schoof. In de update geeft men aan dat het aantal munten voor elke stap is verhoogd. Geldt dat met terugwerkende kracht? Ik heb nu de gebouwen 2, 3 en 4 compleet en ook al een aantal keren extra ingeleverd. Heb ik nu de oude aantallen UM of de nieuwe aantallen UM gekregen?

    Overigens heb ik de wolkenrij al vrijgespeeld. Ga nu voor de oogsten tbv gebouw 1. Daar zou ik dan 3 x 60 UM uit moeten kunnen krijgen. Gelukkig heb ik nog even tijd.
    Voor de overige spelers; zoek je events uit naar Beloning en Haalbaarheid. Vind je de beloning niet interessant doe het event niet. Is het event voor jou niet haalbaar (tot het einde) kijk of je de tussenbeloningen interessant vind en ga daar voor. Zo doe ik het tenminste.
     
    Boeretrien1, jolanda13, boermars en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. breston18

    breston18 Forumkenner

    Idd dat vraag ik me ook af, want ik zie nergens het verschil in muntjes.
    Volgens mij staat er in het faq ook nog steeds hetzelfde aantal.
    Kom voor de wolkenrij in ieder geval 100 muntjes minimaal tekort dus zal de huisjes verschillende keren moeten doen, laat staan dat je nog leuke dingen uit de winkel kunt halen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Geen zorgen, de nieuwe hoeveelheid is ingegaan voor het event begon
    In eerste instantie zou je met alle 4 gebouwen in totaal 330 muntjes krijgen.

    Veel speelplezier
     
    jolanda13, bommelbij en breston18 vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    hoe kun je die al af hebben als geen hulpmiddelen helpen?.......................:wuerg:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    @bommelbij & @breston18
    Zoals .Pillow. schrijft, de hogere aantallen zijn ingegaan voor de start van het event.
    En zoals in de aankondiging staat, was de faq daar toen al op aangepast.

    Er zijn mandjes te koop, dat is een optie.
    En je kunt gebouw 2 doen zonder eventgewas en zonder event-items dus als je genoeg geiten, hout en zagen hebt dan kun je tig keer 20 uitrustingsmunten verkrijgen.
     
    jolanda13 en breston18 vinden dit leuk.
  8. breston18

    breston18 Forumkenner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Oké , dank je

     
    Laatst bewerkt door moderator: 15 Augustus 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gisterenavond begonnen met het event, leuk weer een event op het eventveld. Vind het alleen wel super slecht te zien. Zie niet goed waar ik velden kan leggen, waar ze liggen en wat er op staat. Dat is wel een beetje jammer.
     
    jolanda13, boermars en janniekwak vinden dit leuk.
  10. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Helemaal mee eens het is heel slecht zichtbaar...
     
  11. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Heb niet genoeg zaagjes, volgens mij kan je die niet kopen.
    Heb ze al vier keer ingeleverd.
    Is het event dan afgelopen?
    groetjes janny.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. ingrid7070

    ingrid7070 Forum prof

    hoi ik heb net een item zeilmakerij gekocht.maar ik kan het niet vinden.
    gr ingrid
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan nog proberen hoever je met de andere gebouwen kom en ondertussen proberen aan meer zagen te komen door te oogsten. Misschien heb je nog gereedschapskisten staan waar ze in kunnen zitten en je kan kisten aan je buren vragen als burencadeau.

    Wat bedoel je met de zeilmakerij? Het item de Malle Zeilmaker uit de Kapiteinswinkel? Die vind je dan terug in je inventaris bij de sieritems.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Zo toch maar beestjes bijgekocht op de markt... Die boerenduiten zijn snel uitgegeven zo xD Kom nog zo'n 160 zagen te kort, maar we kunnen gaan bouwen:pxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    daarom ben ik al gestopt....heb nu 1 mystery stal en ga dus niet verder.....krijg er hoofdpijn van....8)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Inmiddels is de opbouw van de werf in volle gang en aardig op weg.
    Maar nu maak ik me wel wat zorgen over hoe de schepen vanaf de werf in het open water moeten komen.

    Als ik de doorgang zo zie dan gaat geen enkel baggerschip die doorgang vrij kunnen maken.

    IMG_4643.JPG
    Wat nu? Wat is wijsheid?
     
    jolanda13, Borkie, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Gondels bouwen? en op een van de steigers een leuk restaurant!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Zo, inmiddels heb ik besloten om alleen voor wat leuke prijsjes te gaan zoals de mysterieuze vrachten. HEt is hier iets te druk om voldoende te oogsten, dus de plannen zijn bijgesteld
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Wolkenrij is hier binnen, vaak gebouw nr 2 gedaan en met de munten weer zeildoek gekocht. Nu op het gemakje voor de extra's sparen.
     
    BoerAnnelies, jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier loopt het voor geen meter, door een nijpend gebrek aan gereedschap. Maar ik hou vol!

    Morgen heb ik het eventgewas bij elkaar voor het vruchtenpunch-gebeuren, dan kan ik overal stallen neerzetten. Nu heb ik één veldje geiten, konijnen en varkens maar dat schiet niet echt op xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.