Praatgroep - Het volle pond

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, bij mij staan er nu drie items bij de vuurtoren te prijken. Kom maar door met die muntjes xD
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Bij mij staan ze ook te mooi wezen en de wolkenrij ook binnen
    en gevuld , dus kijken voor de extra prijsjes:D:music:.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh ik ben net op de helft van de rij xD

    Maar we hebben nog even he, ik verwacht ook nog wel wat extra stermuntjes te kunnen verschalken en de gekleurde muntjes die ik nu nog krijg zijn sowieso extra. Ik vind het trouwens heerlijk dat die events tegenwoordig tot tien uur duren, want dinsdag is voor mij een werkdag en voor mij was een event dinsdagochtend vroeg dus sowieso klaar maar nu heb ik er zomaar een hele dag bij :inlove:
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gaat lekker snel. Na de 2 oogsten met muntjes van het Seizoen, gisterenavond een 100% oogstbonus gedraaid. Nog 12 muntjes voor de wolkenrij. 3 sieritems staan op het land, een mysteriestal, 3 raadselbomen en knechtencoupon zijn ook al binnen. Vandaag nog 2 oogsten, dus dan heb ik morgenochtend de wolkenrij ook binnen. Dan snel terug naar grote akkers, want mijn voorraad knechtencoupons zit weer in de crisisstand. :oops:
     
    Dorette58, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ach ja, die knechtencoupons. Ik heb me er een tijdje vrij aardig mee weten te redden maar de laatste keer toch maar weer een abo gekocht. Wel eentje met wat extraatjes, dat wel xD
     
  6. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Hoe krijg je eigenlijk de stermuntjes?
     
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Stermuntjes krijg je voor iedere voerbeurt aan borsteltje.
    o_Ok de blauwe rose en oranje muntjes krijg je dan.
    Als je van de gekleurde muntjes het sieritem koopt en op een akker zet
    krijg je van dat sieritem ook iedere 10 uur nog het gekleurde muntje welke daarbij hoort.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    3 sieritems staan te pronken bij de vuurtoren.
    Met 28 stermuntjes onderweg naar wolkenrij.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Ff vraagje, hoef je alleen de wolkenrij te kopen of moet je ook de 3 items voor erop kopen? Heb het goudbad al op het land staan, voor extra muntjes maar kan nergens vinden of ik de items ook moet kopen. Misschien wat blond van me, maar dat moet ook kunnen toch? :DxD
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De items die je nu op het land hebt staan, zijn degene die op de wolkenrij moeten. Je kan ze dus tot na het event op het veld laten staan en dan doorzetten naar de wolkenrij. Of als je dat liever doet kan je ze ook een tweede keer kopen en dan meteen de wolkenrij vullen.
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dat denk ik wel. heb ze nu ook alle 3 op mijn veld staan maar ik wil nu wel de munten sparen voor de stallen (of bomen) die daarmee te verkrijgen zijn.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  12. klakje

    klakje Oudgediende

    mooi op tijd gelezen van kakelot. Direct de sieritems gekocht en geplaatst. mooi weer 6 munten extra per dag. bedankt
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  13. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Bedankt voor jouw reactie, idd (ik zag ze over het hoofd). Het schiet helaas niet op met die stermuntjes..
     
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De 3 sieritems zijn binnen staan op schipbreukkust. Heb een extra goudblad "gekocht" voor de myst. stallen. Want de slaapmuis heeft nog niet de weg naar mijn farmpje gevonden. Nog 12 muntjes voor de wolk.
     
    Dorette58 en nientje1950 vinden dit leuk.
  15. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Dank je wel :D
     
  16. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Een knechten abo met wat extraatjes? Mis ik wat? haha

    We hebben nog 83 uur he.
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat zijn gepersonaliseerde aanbiedingen volgens mij. Hij kostte gewoon een tientje maar er zat wat TG en supermest bij.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Sinds vanochtend 2x goudbad bij de vuurtoren staan. o_Ok ik richt me in eerste instantie op de stallen. Heb nog geen blauwe gaai en ook geen slaapmuis.
    Nog 12 stermuntjes te gaan voor de wolkenrij...
     
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    juich, juich, juich ik heb een slaapmuis !!
     
    boermars, -freedom5555-, kakelot69 en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat fijn, gefeliciteerd!

    Ik ben ook al zo'n mazzelkont. Uit de stekjes die ik met de muntjes had gekocht kreeg ik een valse christusdoorn en uit de verbeteringenkistjes een oogstbooster werkplaatsen en een inkomstenbonus voor planten xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.