Praatgroep Het verloren paleis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 11 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dankje Matthias. Dat kruisje klikken gaat nu goed hoor. En het gaat hier niet een beetje goed... het gaat hier heel goed. Normaal draai ik aan het rad als alles al geoogst is en ik er achter kom dat er geen draaien meer bijpassen aan m'n rad, maar vandaahaaggg.... vandaag draaide ik aan het rad vóór ik ging oogsten. En hopla.. komen er nu 10 uit een kwartveldje (niet uit een kwarteltje, wat m'n autocorrect ervan wil maken). Tien..?? Daar weet ik geen eens raad mee. Het leek me het beste om eerst een rondje om de tafel te rennen, in paniek raken kon tenslotte altijd nog, daarna even een dansje óp de tafel gedaan (kwamen geen buren voorbij gelukkig) en toen iemand geknepen om te kijken of ie au zegt (je kan jezelf knijpen, maar ja, dat doet pijn he) en toen ben ik nog een keer gaan kijken, maar echt hoor, er komen er 10 uit elk kwarteltje.. grr.. kwartveldje. Dus ik oogst... kan ik er 6 (zesss) in de molen draaien. En ik kan zometeen nog een keer oogsten met weer 10 eruit (ik laat even in het midden waaruit dit keer) en dan hoef ik m'n gewassen ook niet meer te zaaien, dus dat wordt puzzelen.. zoveel... ik mag hier wel een ploegendienst starten. Niet dat na dat dansen en knijpen nog iemand wil helpen, maar ik heb nog genoeg adrenaline om het allemaal helemaal zelf te doen.

    Dit gaat meer worden dan een bonenrij Kakelot..!

    Laatste stand: nog 4 uur op de teller (lees: bijna 5 uur nog) en al 962 punten binnen. Ik denk dat ik maar vast achterover ga leunen. Makkelijk event dit eigenlijk... :music:
     
    jolanda13, Sanham, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    xD

    Wat leuk!!
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    xDxDxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    geweldig roos.
    het zit je erg mee vandaag hou het goed vast
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu totaal 34 keer gespeeld....de wolkenrij zit er dus niet meer in....:sleepy:...volgende keer beter
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ja ben ik wel gegaan hoor maar niet gehaald helaas he
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    De horrorstal gemist met 1 punt:cry:
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    :wuerg: Dat is zuur.
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.