Praatgroep Het verloren paleis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 11 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Misschien wel als je nog geen 1000 punten hebt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Jazeker dan kan je na de 50x puzzelen gewoon doorspelen tot je de horror tomatenstal hebt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nu 32x gespeeld en 582 punten. De wolkenrij is dus geen probleem, rechterrijtje zie ik wel hoever ik ga komen.
     
    jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    sandra, je weet toch dat je het spelletje kunt afbreken als je het niet binnen de tijd haalt?
    gewoon op het x -je drukken en je kan opnieuw beginnen. zo kan je altijd 20 punten halen.
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Weet ik, maar ik vind het leuk om ze toch allemaal te maken, ook de moeilijke :music:
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    hier 30x gespeeld en 573 punt, dus wolkenrij haal ik wel:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is de rij inmiddels geactiveerd. Nog vier oogsten voor de andere prijsjes, dus dat gaat gemakkelijk lukken ondanks het feit dat baha nu vol staat met ananas. De dropjes vallen heel goed, dus daar heb ik geen omkijken naar. Dat is ook wel eens lekker :music:
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Met nog 42uur op de klok weet ik nu al dat ik de staak niet ga halen. Ik heb namelijk net 22 spelletjes gespeeld. Maar vind het niet erg hoor. Wil graag de boom die bij nummer 56 zit, dat moet denk ik wel te doen zijn gezien ik nu 400 punten heb. Dat houd in dat ik nog 7 spelletjes moet spelen. Per oogst kan ik er soms 2 spelen. Dus krap maar misschien wel te doen. Dan moet ik wel op werk oogsten, anders is het niet haalbaar.

    We zullen het zien.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. jolanda13

    jolanda13 Teller

    40 spelletjes gespeeld staak binnen suc6 voor degene die nog bezig zijn
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ga je niet verder, tot je aan de rechterkant de 1000 punten hebt gehaald?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog vier spelletjes (één keer oogsten met een beetje Susi), dan ben ik helemaal klaar :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Zo de wolk is binnen en genoeg gewas voor de tomatenstal. Alleen de dropjes blijven wat achter, maar nog tijd genoeg:)
    Puzzel en zoekspelletjes blijven hier toch favoriet:inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Roos

    Roos Forum-hertog

    Nou ik baal wel een beetje hoor. Ik wist dus niet dat je altijd 20 punten kan halen door op dat kruisje te klikken en heb zometeen wel links mijn bonenstaakrij, waar ik natuurlijk blij mee ben, maar niet de rechterkant. Bij lange na niet. Zou ik nog 238 punten voor moeten halen. En aangezien ik op dezelfde velden nog ananas moet maken.... Dat andere event wacht nu een beetje tot ik dit event heb opgegeven. :cry:
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Balen Roos. Je hebt er nu natuurlijk niks meer aan, maar voor de volgende keer: kijk altijd wat dat kruisje doet. Het werkt niet bij iedere minigame maar heel vaak ook wel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dat is ook zo. Het is denk ik door de eh.. 'waarschuwing' over ons 'oneerlijke spelgedrag' en dat dat 'niet de bedoeling is' van een keer eerder. Dus zit ik nu te ploeteren, kom er soms niet uit en krijg daarom ondanks lange inspanningen geen horrorstal omdat ik heel eerlijk niet op het kruisje heb geklikt.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij 40 spelletjes had je dan de wolkenrij en 800 punten. Je moest dan alsnog 10 spelletjes voor de horror-tomatenstal om die 1000 punten te halen. Je zou er nu 2 meer moeten doen om aan dat aantal te komen. Op zich valt dat dus mee.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. Roos

    Roos Forum-hertog

    Oh, dat verklaart wel het grote verschil. Ik heb ook niet genoeg gerekend (en dat onthouden) doordat er nog een event (én een kalender) is. Ben meer 'maar aan de slag gegaan'. Dan kom je er dus mooi achter als het te laat is plus dus dat ik de info over het kruisje miste. De ene keer moet dat perse niet en nu dus weer wel. Nou heb ik een héle mooie kattenfeestal. :p Kwam pas zomaar door m'n brievenbus van een hele lieve buuf. Dat is beter dan horror xD
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En je hebt de rij, dat is toch ook wat waard!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De rij ga ik niet meer halen. Ik moet dan nog 11 spelletjes spelen, maar ja de boom die ik wilde is binnen en daar ging het dit keer om. Ben dus zeer tevreden. Heb de farm voor een deel omgebouwd. Stallen er wel af gehaald maar al mijn bomen niet en dat zijn er op baha erg veel. Gebruik op de watervallen suzi, dit kan ik wel missen met 10.000 op voorraad, maar had geen zin om dat overal op te gooien.
    Doel is behaald en daar ging het om :).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hebt nog even tijd hoor, gewoon doorspelen en u wel op het kruisje klikken als het niet meteen lukt. succes
    ik was veel te gretig, alles klaar maar nog gewas op m'n veld,
    ja, morgen weer verder met opbouwen op baha
     
    Laatste bewerkt: 17 September 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.