Praatgroep - Het verjaardagsbuffet

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klakje

    klakje Oudgediende

    de piccolo items en knechtencoupons zijn allemaal binnen en nog tijd genoeg over voor andere items
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    maandag pas begonnen ermee nu nog 6 taartjes maken dan heb ik de wolkenrij ook binnen.
    toch nog gehaald wel bonussen gedraaid dat hielp ook
     
    vinc05, farmermikkie, nientje1950 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. klakje

    klakje Oudgediende

    mooie code voor wie het nog niet weet. 12BDAY
     
    BoerAnnelies, jolanda13 en Lynde vinden dit leuk.
  4. Lynde

    Lynde Forumleerling

    Tot nu toe 37 munten binnen. Helaas weinig aardbeitjes. Voor een beginnende boer ben ik tevreden. Wel veel sv binnen kunnen halen. Nog even doorzetten, en kijken hoe ver ik kom.
     
    jolanda13, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Eh even een vraag of topic maar hoe kan ik support ook alweer mailen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Rechts bovenaan je scherm bij het ?! en dan het ! uitroepteken of helemaal onderaan je scherm nog onder het houten frame bij de letters support
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  7. wasbeer08

    wasbeer08 Forumbeginner

    Alles grijs. Er was maar 1 plek bij de kaars om aan te leggen en ik denk slim te zijn door er een dubbel aardbeistuk aan te leggen. 5x gedraaid voor een stuk taart met ook een aardbei erin. Niets. Gevolg is dat ik niet meer kan draaien, de taartstukken grijs zijn maar ook het vinkje grijs is want ik heb maat 1 taartstuk aangelegd. Kan dus niet meer spelen terwijl ik nog 27 taartstukken heb liggen. Dit gisteren al aan support gemeld maar, behalve het automatische antwoord, nog geen respons. Jammer
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Was een leuk event... blij met de twee neonstallen:inlove: kat en kip:p
    Had per ongeluk de wolkitems ook in de eventshop gekocht, terwijl dat niet nodig was:cry:
    Maar heb gelukkig nog verder kunnen spelen om de neonkisten en de piccolo's eruit te halen en wat kassacandyxD
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo dan heb jij wel samen met anderen veel kunnen kopen zeg in de winkel. Gefeliciteerd hoor.

    Dan heb ik toch iets niet goed gedaan want ik heb maar 1 piccolo en 1 sieritem gehaald en wel links nu op 365. Ben nu nog even bezig en probeer nog wat aan te leggen. Ach maakt ook niet uit hoor. Ik ben blij met sieritem en daar ging ik voor. Dus doel gehaald en zelfs nog verder gekomen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb 100% oogstbonus gebruikt, uit het rad en uit mijn voorraad.
    Anders had ik dit inderdaad niet kunnen doen:music:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Maakt niet uit joh. Had alleen zoiets van dat ik toch geen juiste tactiek heb gebruikt met leggen dan en niet genoeg aardbeien van het land gehaald. xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    ben helemaal vergeten wanneer dit event af liep, dacht vandaag om 10 uur s'avonds niet 10 uur s'ochtends had het eigenlijk gister avond moeten spelen maar was moe, ach ja, wat doe je er aan:oops:
     
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    Had ook gedacht dat het vanavond afliep
    Nu Ja niet opgelet dat het gewijzigd was
     
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Pff, was helemaal in de bomen met de einddatum. Ik dacht door de verlenging tot morgen :oops::eek:
    Gelukkig tussendoor al 2 piccolo's en knechtencoupon eruit gehaald. Wel jammer van de muntjes die er nog stonden, maar helaas echt mijn eigen fout en er zijn ergere dingen in de wereld.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Tja ben dus niet de enige die vanmorgen voor een verrassing stond. Helaas :wuerg:
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht ook vanavond 10 uur. :wuerg: Ik heb nog 2 velden met gewas staan en vanmorgen nog taarten gelegd. Had nog 90 munten om in te wisselen voor knechtjes. :oops: Probeerde met de laatste 2 velden bij de 100 muntjes of nog iets meer te komen.
    Nou dan gooi ik de rotzooi er maar af en ga maar ombouwen.
     
    Laatste bewerkt: 29 Januari 2022
    janniekwak vindt dit leuk.
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Bagger idd, event is al afgelopen. Muntjes dus niet ingeleverd:cry:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.