Praatgroep - Het verjaardagsbuffet

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klakje

klakje Oudgediende

het is altijd 4 soorten. Als ik bijna geen kans meer heb voor sterretjes dan stop ik. de eerste piccolo kist is al binnen en de tweede bijna

schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dan ga jij wel supergoed met bijna de tweede. Dat is al aan muntjes 310 muntjes. :music:Goed hoor. Ik dacht dat ik al goed ging, maar dat is dus wat minder zo te lezen. Ik heb straks links het sieritem bij 120 en voor 140 muntjes ook. Zal heel dicht bij elkaar zitten. xD

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Hier beide piccolo kisten binnen en al 1 neonstal gehaald , aardbei taartjes vallen hier wel goed.
    Nu 325 taartjes gelegd dus wolkenrij ook binnen en geactiveerd.
    Heb nog wel bijna 500 taartscheppen over maar kom nu dozen tekort.

4. schaapje52

Wat zou je maximaal aan muntjes kunnen halen op 1 veld? Iemand een idee wat er mogelijk is met geluksfactor aan de juiste taarten want je kan ook niet heel veel wisselen met de taartschep.

5. hettie

hettie Junior expert

ik heb 43 dozen staan ,ingelogt opnieuw alles blijft grijs.de taarten die al klaar staan en ook het groene vinkje is grijs
    het spel reageert niet meer

6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Heb je je cache al leeg gegooid?

7. Jokuh

Jokuh Forumleerling

Ik krijg het niet voor elkaar om dozen op het veld te leggen. Wie kan me helpen? Wat doe ik fout?

8. schaapje52

Je moet de eerste tegen de kaars aanleggen. Soms zie je de kaars niet zo snel en moet je even zoeken.

Update:
    Ik heb via de linker kant 122 het item binnen. Helemaal happy. :inlove:
    De muntjes gaat niet zo hard en had eerlijk niet verwacht dat de rij naar de wolk sneller zou gaan gaan dan de muntjes. Ga nu nog maar even door voor de muntjes voor nog een item. Moet nog 34 muntjes. Moet hopelijk gaan lukken. Morgen weer verder. :music:

Laatste bewerkt: 22 Januari 2022
    kakelot69 en Dorette58 vinden dit leuk.
  9. hettie

hettie Junior expert

ja,en een berichtje naar support,mijn andere faarms werken wel dus het ligt niet aan de pc
    sinds gisteren nog alles grijs

10. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

mijn gebakjes zijn grijs en kunnen niet geplaatst worden.

11. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Dan kan het zijn dat je geen plaats hebt waar je ze aan kan leggen. Je hebt dan 2 opties of zo'n cakeje wisselen of het spel stoppen en aan een nieuwe kaart beginnen.

farmermikkie vindt dit leuk.
  12. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

Ik heb er eentje gewisseld, maar ze blijven grijs.
    o_Ok het vinkje om een nieuwe kaart te krijgen is grijs.

13. mmans

mmans Forum-hertog

Het is natuurlijk op afstand, maar als je al 5x hebt gewisseld, mag je niet meer wisselen. En het kan natuurlijk, dat de nieuwe kaart ook niet meer past. Bijv. omdat je alleen nog maar aardbeien kunt aanleggen en geen aardbeientaartjes meer krijgt.
    Ik denk, dat je dan het beste het veld kunt beeindigen en een nieuw veld beginnen.

14. schaapje52

Hier nog 3 muntjes nodig voor het sieritem. :music: Pff ben er bijna. :inlove: Dan heb ik er 2. Eentje op de wolk als die lukt en eentje voor op het veld. Anders bij geen wolk 2 op het veld. :D

Links nu de teller op 148 staan. We gaan weer vrolijk verder. 8)

15. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Joh die wolk haal je nog gemakkelijk, we hebben nog zeeën van tijd!

Hier is ie al binnen, want inkomstenbonus, jack en een berg supermest xD

De piccolo's leverden een ingrids leerling op en een hamstervanger, dus daar was ik heel blij mee. Eerste neonkist gaf een neon schaap, en gisteren fokte ik per ongeluk een goudschaap dus nu heb ik vier neon schapen op mijn landje staan :inlove:

Nu maar verder voor de tweede neonkist, en de knechtencoupons.

schaapje52 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

Pfff iedereen gaat wel snel hoor zo te lezen.
    De wolk al binnen, de piccolo's al binnen en zelfs al neonkisten.
    Ik heb nog niet eens muntjes genoeg voor het sieritem van 140.
    Maar ga gewoon maar verder en zie wel waar de taart gaat stranden. xD
    Schaap kreeg al haast want ik dacht dat het tot woensdag duurde. Zit steeds maar met woensdag in mijn hoofd. Maar zag nu dat het tot zaterdag 10 uur duurt. :music: Dan eet ik nog even door met taarten tot ik helemaal misselijk ben. :oops:xD

Laatste bewerkt: 23 Januari 2022
    -mikmak-, kakelot69 en janniekwak vinden dit leuk.
  17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dit weekend niet zo heel veel kunnen farmen, maar door oogstbonussen toch al 127 taartjes gelegd en de eerste piccolo al binnen.

kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik weet niet hoe ik dit spel moet beginnen Kan iemand mij dit uitleggen?

19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ach buuf...hier 111 x gespeeld en 114 muntjes....o_O

schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

Dan doen wij het goed buuf. :music: We komen er ook wel hoor. ;) Ik heb wel 2 rondje mest gedaan want ik had meer drops als gewas. Komt niet vaak voor bij schaap, maar nu wel. xD

We gaan gewoon weer vrolijk verder en komen vast ergens uit. 8)

-mikmak- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.