Praatgroep - Het verjaardagsbuffet

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik snap er niets van. Krijg de eerste stenen niet gelegd! Geen idee wat ik fout doe. Ik ga maar eerst slapen en morgen nog eens proberen

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

had ik ook...zou 11 munten krijgen maar kreeg er 8.....

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Je moet de eerste steen tegen de kaars aanleggen. Soms is het even zoeken waar die staat.

4. debeus

debeus Doorzetter

hoe moet ik die dingen ergens neer leggen ik krijg ze niet geplaatst

fianne vindt dit leuk.
  5. hettie

hettie Junior expert

ik kan de stenen niet meer ruilen en ook het patroon niet alles is grijs

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hettie, dan heb je geen stenen meer die passen.
    je zal op het groene vinkje moeten drukken om het spel te sluiten.
    dan krijg je een nieuw spel en kan je opnieuw bij de kaars beginnen

7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Het leggen van de stukjes taart is dramatisch .
    Alleen al omdat alles bijna rood is en dan groen erbij en bruin.
    Dan kom je als je kleurenblind bent er niet meer uit
    Verder zijn de vakjes ook niet lekker duidelijk
    En doordat de andere dingen op het veld 3d zijn wordt het zicht belemmerd
    Ik zou zeggen meer kleurstof in de taartjes en plat slaan:inlove:

Sintra98, hendrika73 en pipelepo vinden dit leuk.
  8. annerieke1980

annerieke1980 Forum-hertog

Goedemorgen allemaal.

Hier een behoorlijke uitdaging om de lapjes te leggen.
    Het is super mooi gemaakt maar echt niet handig om te spelen.
    Door het 3D effect is het echt niet overzichtelijk.
    ook kan je via het event scherm slecht op het forum komen omdat het icoontje van het koopmandje op de voorgrond blijft staan.
    Natuurlijk ook vanaf deze kant gefeliciteerd met jullie verjaardag ik speel al jaren met veel plezier!!

groetjes van deze boerin :)

9. schaapje52

Ik heb geen problemen met leggen. De eerste paar was het even uitproberen en zoeken hoe het werkt en nu leg ik de taartjes aan de lopen band. :music: Nu al 79 muntjes en een heel veld vol gelegd. :D

Ik hoop dat er in de mediatheek nog een wallpaper komt van dit verjaardagsfeest met Bommel en taart. :inlove:

Laatste bewerkt: 22 Januari 2022
    kakelot69 en nientje1950 vinden dit leuk.
  10. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Hier ook verschrikkelijk om ze gelegd te krijgen. Ik heb dit spelletje al vaak gedaan met de stofjes, maar dit werkt afschuwelijk deze keer. Eigenlijk wat Miekje ook schrijft. Soms popt het oogst scherm omhoog. pff, het is dat ik begonnen ben met het event, maar dit is een afknapper

11. thnx voor je hulp! :)

kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hier ook geen problemen met leggen. Het is soms alleen even zoeken naar die kaars xD

schaapje52 vindt dit leuk.
  13. Lieve

Lieve Halfgod

Die taartjes zijn niet handig om te leggen, maar ik ben niet alleen lees ik hier
    ook heel weinig aardbeien bij mij heb al 85 taartjes gelegd en nog maar 56 sterrentjes dat tikt niet goed aan

14. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Je eerste taartje moet je aan het kaarsje leggen.

15. anniemax58

anniemax58 Gevorderde

waarom moet je tien keer de zelfde neer zetten om dat speeltstomme spel voor geen meter

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik ben benieuwd of er spelers zijn die al veel speelvelden hebben gedaan, en of die ook speelvelden zijn tegengekomen die minder dan 4 verschillende soorten taartjes hebben.

-matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

Ik heb nu links 102 staan en aan muntjes 106. 2x heel veld vol gekregen en nu net bijna een heel veld vol. Krijg veel verschillende taarten, maar de ene ronde meer verschil dan de andere aan taarten. Heb helaas er niet opgelet of ik alle taarten krijg of niet. Het allereerste veld stond heel weinig om uit te proberen. Wissel wel vaak met taartschep. Begin steeds met de grote aardbei als het lukt en zo ga ik verder. Had nu 27 muntjes de laatste keer met de aardbei. Of het supergoed is weet ik niet, maar vind het zelf wel goed gaan en is heel leuk om te doen. Dus ga gewoon weer lekker verder.

-matthias1952- en Dorette58 vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

Dank voor je reactie.
    Ik ben nu bijna klaar met het tweede speelveld. 74 taarten gelegd en 106 stermunten.

Tot nu toe 4 verschillende taarten per speelveld.
    Maar als er speelvelden zijn die bijvoorbeeld maar 3 soorten hebben, ga ik liever snel door daarnaartoe, zodat de kans veel groter wordt om veel aardbeigebak aan elkaar te leggen, en daardoor veel meer stermunten te halen.

Het ziet er wel heerlijk uit allemaal, krijg zin in zelf een taartje :music:

19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hoe krijgen jullie het veld vol?...als ik er een paar heb liggen dan komen er alleen nog maar zwarte

20. farmermikkie

Ik zorg dat ik minstens bij 3 verschillende soorten iets kan aanleggen.
    En ik wissel pas met de taartschep als het echt zonde wordt om een serie af te breken omdat ik geen passend gebak meer heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.