Praatgroep het spook van de Opera

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 15 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarriette

Sarriette Junior expert

leuk allemaal .nu maar hopen dat er oud metaal vrij komt want dat gaat heeel moeizaam .hopen dat deze ook blijft hetzelfde als bij de bij.heb er veel zin in

2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

En heb jij alleen de normale ezels gefokt of ook de wilde ezel en de pakezel gefokt?

Ik ben momenteel bezig met 15 stallen. Heb amper tijd dit weekend, dus probeer het nu snel te halen haha.

Maar wat is de beste tactiek?

3. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ik wil niet zeggen dat dit de beste tactiek is, maar ik heb het als volgt gedaan:
    alleen maar gewone ezels in de fokhotels, tot ik bijna klaar was.
    Uiteindelijk heb ik nog 9 keer met wilde ezels gefokt, 2 keer met pakezels, en 2 keer met poitous.

(Als de 1e 4 poitous niet zo onaardig waren geweest om een leveltje over te slaan, had ik zelfs niet met de pakezels hoeven fokken, en maar 1 keer met de poitous.)
    Ik heb wel veel geluk gehad, met 2 keer een muziekezel uit gewone ezels.

Veel succes!
    Correctie: ik heb 9 keer met de wilde ezels gefokt, niet 4 keer. De rest klopt wel.

Laatste bewerkt: 17 Oktober 2014
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

Dan heb jij wel geluk gehad hoor. Ik heb eerst gewone ezels in de fokhotels gedaan. Later nog een paar keer wilde ezels, maar daar komt niks moois uit. Nu heb ik 3 hotels met de pakezel staan, heb inmiddels wel 7 poitou's, maar nog geen 1 muziekezels. Wel een vurige ezel :) Ben benieuwt want van mijn bijna 200 SV heb ik er nu nog 50. Dus....
    Natuurlijk krijg je ook nog SV uit het event haha. Mocht het niet lukken dan koop ik die muziekezels wel, staan vast wel op de markt ;) Al zijn ze wel erg duur o_O

robbiefarmer vindt dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb het gehaald.
    De oranje stal, de ketelsmederij, en de bonestaak.
    Ik heb fase 2 goud en diamant niet gedaan omdat ik heb zitten rekenen of ik nog genoeg sv en ezels heb om de 3e donkey binnen te halen. Dat lukt niet en ga nu nog wat gewoon doorfokken met de ezel en fase 2 goud en diamant lopen.

:music:de rode ezelstal:music:heb ik op het land staan. De laatste donkey gekocht op de mart. Mijn rode ezelstal gebouwd. Jippie ik heb een rode ezelstal. :music:

daisy17858, tooske58, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier het event gehaald en de ketelsmederij binnen nu lekker aan het fokken om BD binnen te halen alweer anderhalf miljoen binnen

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

dit is een feesje waard, noem maar datum en tijd en ik zal er zijn :D

8. Ekeiram37

Ekeiram37 Actieve auteur

Nog 2 pakezels te gaan, die doe ik morgen :), ik heb geen ezels meer, die oogst ik morgen.
    En dan is de quest zowaar binnen!! :D

tooske58, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

De eerste ketelsmederij is binnnen. Deze werkstal ging vlotter dan toen met de pandas

10. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

Het event is af, sloeg weinig over deze keer.
    Had gehoopt genoeg supervoer te hebben.
    Helaas, de laatste 2 muziek ezels maar gekocht.

robbiefarmer vindt dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Vanavond om 8 uur op schaapjes ezelboerderij. Iedereen is uitgenodigd.
    Het kan niet missen om de weg te vinden want de rode stal staat in de schijnwerpers :inlove:, het is helemaal verlicht op de boerderij.
    Hapjes en drankjes staan klaar. We gaan even lekker helemaal los. :music:

Probeer nog wat ezeltjes te fokken met het laatste sv en natuurlijk niet te vergeten mijn schaapjes. Kan nog steeds niet geloven dat het gelukt is om tijdens BBD een rode stal te bouwen. Volgens mij begin ik te snappen hoe het fokken werkt. xD

12. BoerAnnelies

Event zojuist volledig gehaald :p

robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Gefeliciteerd:), en voor iedereen die het event gehaald heeft ook gefeliciteerd:), en die gene die nog bezig zijn veel succes:)

schaapje52 en omaatje75 vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik had deze keer uit de eerste rond van 34 fokstallen 2 muziekezels. De volgende ronde wel een stal met pakezels gedaan, een aantal wilde ezels en verder gewone ezels. De derde ronde kon ik poitous fokken, maar door jouw opmerking en het geluk van de eerste ronde niet gedaan. Nog 4 stallen met pakezels gedaan, veel wilde ezels en verder gewoneezels. En bij de 4 e ronde had ik al 10 fokstallen met gewone ezels gevuld voordat ik doorhad dat ik met de 24 stallen van het andere veld er al bijna was. Gelukkig kreeg ik uit die 10 gewone de 4 pakezels die ik nog nodig had. Omdat ik toen wel erg veel wilde ezels over had, heb ik daar nog 4 stallen mee gevuld.
    Ik heb deze keer dus geen hoog fokdier overgehouden, maar ook niet hoger dan met de pakezel gefokt.

omaatje75 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. yvon61

yvon61 Forum-analist

Zag opeens dat er een ketelsmederij in het event zat, ff vergeten. Maar die kan ik dus niet gebruiken, is een oranje en een gewone heb ik nog niet. Dus dat duurt nog even voor die op het land kan. Of heb ik ongelijk?

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je hebt helemaal gelijk. Je zult eerst 5 oud metaal bij elkaar moeten scharrelen (uit de grond of gereedschapskistjes), en daar een gewone ketelsmederij van moeten bouwen. Dan pas kan je de gewonnen ketelsmederij op je akker zetten.

17. tootje

tootje Commandant van het forum

Als je een beetje door rommelfokt met wat andere dieren is daar misschien nog een grote kist te halen :)

18. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Ezel event af!!:DxD
    Met dank aan Coco voor de tips!!!!;)

schaapje52, robbiefarmer en bjorke-annika vinden dit leuk.
  19. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

GEFELICITEERD:D:D

omaatje75 vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

PYAMA_PARTY ?:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.