Praatgroep het spook van de Opera

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 15 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat is zeker een heel mooi begin. Die heb je maar binnen
     
  2. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier wachten we wel tot morgenavond met de ezeltjes , wel al vast sterretjes ingeleverd in de boom.
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb 5 wilde ezels gefokt en ook sterretjes ingeleverd. Kreeg uit de velden bij het oogsten 1 oud- metaal. Blij dat die uit de grond is, slecht voor mijn gewassen. xD
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gelukkig zoals voorspeld een BBD, dus ik ga morgen avond pas fokken met de ezels. Inmiddels al wel de rune in de boom ingeleverd wat mij op mijn 175 SV heeft gebracht en ruim 225 ezels :) Ik begin gezellig morgen avond en dan ga ik zondag middag verder, gezien wij een weekendje naar mijn schoonfamilie gaan voor een verjaardag.

    Super bedankt voor de bonuscode, die had ik anders gemist :oops:

    Voor diegene die al klaar zijn, knap gedaan hoor :music:
     
  5. grobb

    grobb Forumleerling

    Dag allen,
    Een kleine vraag i.v.m. de nieuwe ezelfok, zijn de staltijden van de gewone ezelstal veranderd?
    Bij mijn weten geeft de stal elke 15.00 uur een ezel maar in de faq is het 16.40 geworden. De eerste upgrade (geel) geeft nu een ezel elke 15.00 uur.
    Ben ik nu gek of zijn de tijden veranderd?
    groet, grobb
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Nee was altijd al 16:40.De gloeiworm is 15:00 uur
     
  7. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ik begon gisteravond met 56 fokmotels en dacht even snel het event te doen. Kan elke 9 minuten oogsten met gelei. Ging lekker, moest nog maar 2 muziekezels maar ............ sv was bijna op. Dus naar de bank. Was ik vergeten dat ik een nieuw wachtwoord had en vergeten wat het was en vergeten waar ik het had opgeschreven. Dus kon niet meer inloggen. Kan via sms een nieuwe aanvragen, maar was de eerste keer dat ik dat ging doen, dus ergens op fout knopje geklikt en nu moet ik 5 dagen wachten op nieuw wachtwoord per brief. Kan dus geen sv kopen en heb straks alles voor niets gedaan als ik die 2 muziekezels niet te pakken krijg. BALEN. Hoe erg kan het tegen zitten.
     
  8. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Mijn ezelstallen doen er gewoon 15 uur over, met water is dat 12 uur en door de wolkenrij te activeren zit ik op 11:23 uur.
    NB classic ++ doen er 6:58 over.

    1.Je kan misschien op de markt de ontbrekende bijkopen
    2.Je hebt nog een paar dagen waarin je SV kan maken
     
  9. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    wow, bofkont. ik had ruim 3600 BEP tjes, ook leuk.
     
  10. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Misschien paysafekaart kopen. Daar kan je ook mee betalen.
     
  11. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ja goed idee. Moet even kijken waar ze die hebben hier in het dorp.

    Bleek niet nodig, had nog bd genoeg voor de kleinste aanbieding. Maar was wel kielekiele, sloeg 2x over en bij de laatste gelukkig ook maar dan naar de muziekezel. Heb nog 16 bd staan pffffffffffffff.
     
    Laatste bewerkt: 17 Oktober 2014
  12. lovely

    lovely Forummeester

    Bij de benzinepomp verkopen ze ook paysafe,bij primera en bij jumbo
     
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Heb even een nieuwe gekocht, want had er geen een gewone:oops:
    In mijn inventaris doet hij er 16:40
    OP het land met de rune uit de boom 15:00
    Met water 12:00
    Met wolken rij is hij idd nog iets sneller
     
  14. grobb

    grobb Forumleerling

    Aha, dank, was de boom vergeten. Oke.
    grobb
     
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Komt me we heel bekent voor;)
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Heeft iemand een goede geheime fok strategie :D
     
    tinus138 vindt dit leuk.
  17. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb inderdaad een goede geheime fok strategie maar.......,:) die maak ik natuurlijk niet bekend,
    want dan is die niet meer geheim;)
     
    Cornelly52, tinus138, omaatje75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    watje xD
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Mijn strategie is:
    alleen maar gewone ezels erin stoppen. Bijna altijd krijg is daarmee het hele event af.
    Als dat niet helemaal lukt, pas aan het eind fokdieren in de fokhotels stoppen.

    Maar ik heb ook gelezen dat anderen het precies andersom doen: Eerst met de fokdieren doorfokken tot het hoogste fokdier.
    Wat is wijsheid? o_O
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik snap even niet wat er met de wolkenrij word bedoelt? Kun je er dan voor zorgen dat de stallen er nog korter over doen? Die van mij doen er volgens mij 11.30uur over, dus..

    -mikmak- Ik heb in eens weer plek voor een buurtje, maar mijn spel gaf aan dat jij geen ruimte meer had, helaas :cry:
    Binnenkort gaat er waarschijnlijk nog een buur bij mij weg en te zien aan de metertjes ben ik over 2 maanden weer een buurtje kwijt. Zo jammer, want ik heb redelijke vaste buurtjes, maar ja.. helaas stoppen sommige mensen ermee.

    Voor mij word het even puzzelen met de ezelfok en de BBD. Ik heb straks een late dienst, zaterdag gaan we naar schoonfam en daar slapen we een nachtje en zondag ook een late dienst :oops:. Denk dat ik vanavond na mijn dienst een landje vol zet met hotels en dan 2 of 3 keer de winst binnen kan halen en dan kijk ik of ik zondag nog een gaatje tussen thuiskomst en vertrek kan vinden. Anders moet ik mijn getrouwde buur maar weer lief aan kijken :inlove:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.