Praatgroep het spook van de Opera

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 15 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    de 10% ben je kwijt, als er niet verkocht wordt. Zie het als de huur van het kraampje
     
  2. Pluizebolleke

    Pluizebolleke Forumleerling

    Voor zo een hoog bedrag word het wel een duur kraampje. Toch nog maar niet doen vrees ik. Zoveel teveel BD's heb ik niet om er 1milj kwijt te geraken aan huur.
     
  3. ajonker1608

    ajonker1608 Doorzetter

    Nee hoor, ik heb ook nog steeds geen oud metaal!
    Alex
     
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ja inderdaad dan ben je wel je 10% inleg kwiijt maar je krijgt je goudezel wel weer terug.
    Ik bewaar mijn fokdieren altijd tot na de quest de hoogste van de quest is altijd vele malen duurder dan de werkelijke waarde en het scheelt heel veel SV als je er al een hebt
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  5. Pluizebolleke

    Pluizebolleke Forumleerling

    Das ook wel weer waar, heb ik er al eentje om de quest te vervolledigen want ik moet zeggen na al die jaren heb ik nog geen enkele fokdieren quest vervolledigd. Ik denk dat ik hem netjes ga bewaren en op een andere manier mijn bd's proberen op te krikken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.