Praatgroep het spook van de Opera

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 15 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Het lijkt me dat je straks makkelijker een gewone kunt halen dan een oranje stal. Als je die oranje nu haalt, dan laat je die in je opslag staan tot dat je een gewone hebt. En ik heb gister gemerkt dat dit met de juiste gereedschapskisten ineens heel snel kan gaan. Dus ik zou gewoon voor die oranje gaan als ik jou was :music:

2. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb de ezelfokquest ook klaar. 97 x gefokt, dus 194 sv gebruikt.
    Nog 1 oud metaal, dan kan ik de ketelwerkplaats bouwen. Veel succes iedereen die nog bezig is.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik denk dat de muziek ezeltjes op zijn :oops:

4. mamiagk

mamiagk Forum-expert

had het niet verwacht, want begon met 65 supervoer, maar toch net het event kunnen afronden, yeah.
    dankzij supervoer van buurtjes, alle quests na te lopen waar nog wat uit te halen viel, toch hier en daar wat willde ezeltjes te kopen en telkens te rekenen hoeveel nog te fokken.... helemaal blij
    hoop dat er nu voorlopig even geen nieuwe fokdieren komen, ook al vind ik het megaleuk, voor dat er weer wat supervoer op voorraad is duurt zo lang...
    iedereen die nog bezig is heel veel succes en plezier nog!

.babouska. en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou moe, volgens mij is iedereen al zowat klaar met het event.
    Kom ik als boter na de maaltijd.:sleepy:
    Ik moet nog 14 pak, 7 poitou en 3 muziek ezels.
    Heb nu voor de 3de keer mijn fokhotels gevuld en ook nog geen metaal gekregen.

6. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Als je maar genoeg supervoer of boerenduiten, en geduld hebt, kom je er ook ;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. Ekeiram37

Ekeiram37 Actieve auteur

Nou hier ook klaar :D nog 3 oud metaal voor de fabriek gebouwd kan worden, dus nog even wachten :)
    Er is een hoop BD tegenaan gegaan, want ik begon ook met 60 SV ofzo en ook dankzij mijn lieve buurtjes en de molen en de quests na te lopen, toch gehaald, dus ik ben super blij! xD
    Dus kom maar op met dat feestje Schaapje, heb der zin in! :music:

tooske58 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Ha!!! Af:D Uiteindelijk maar 108 S.V. gebruikt. Er kwam natuurlijk wel S.V. uit de quest. En uit de gereedschapskisten kwam ook wat oud ijzer dus de ketelsmid is aan het werk.
    Makkelijke quest en succes voor wie er nog aan het fokken is.

9. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

Hier de quest gisteren al klaar, maarrrrrrrrrrr pfffffffff dat oud metaal is wel ff iets hoor om dat binnen te krijgen :eek::cry:
    dat oude ijzer is zeker zo oud, dus gaan (vast) roesten dat 't maar niet uit de grond/gewas of wat ook wil komen:(
    Uiteindelijk maar een ander fokdier gekocht (wachtbij) om maar een xxl gereedschapskist te krijgen....
    JAHA, toen pas de laatste 2 oud metaal binnen:p
    dus nu een ketelbinkie fabriek kunnen neerzetten eindelijk:music:

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja, als het maar wel een ezel pyama is. xD is alvast een voorproefje voor Halloween. ;)

omaatje75 en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het heeft mij ruim 200SV gekost dit event en ook wel ruim 150 ezels. Daarbij reken ik ook het SV wat uit het event komt en ook de ezels die je weer terug krijgt met het fokken. Ik heb nu nog 34 SV over door het event, maar fok die nog rustig op als mij dat lukt met de BBD. o_Ok heb ik nog ruim 100 ezels over, dus dat is lekker. Voor de rest nog maar 1 oud ijzer :sleepy: dus mijn oranje werkstal blijft nog wel even in mijn schuur staan stof te vangen.

Ik ga niks aan de fokdieren nu inleveren, want fok gewoon door tot ik alles bij elkaar heb. Vooral de hoogste dieren en dan hou je altijd van het andere voldoende over:)

Iedereen die nog niet klaar is, succes met het event. Prima te doen en mooie prijzen te verdienen. Ik moet zeggen dat het een mooie gevulde staak is. Mooie kleuren en leuke plaatjes!

12. -mikmak-

jippy jippy jeeh :D en raar maar waar ook hier klaar xD

13. tootster

tootster Gelegenheidsauteur

hier ook bijna klaar met het event.Kreeg net uit 4 gewone ezels een .....GOUD EZEL!!!
    Moet alleen nog 2 muziekezels en dan ben ik klaar

14. -mikmak-

die hadden zich goed verstopt hoor, maaaaaar ik heb ze toch gevonden :p
    1 zat achter de boom en de ander in de sloot. nu vind jij ze ook ;)

bjorke-annika en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Nou hier gaat het dus ongelofelijk pet. Zelden zo'n slechte babyboom gehad. Dat loopt bij meestal niet zeer gelukkig, maar dit keer echt nul komma nul, nada noppes niets. En had ik eindelijk 4 poiteau ezels bij elkaar. Slaat hij uitgerekend dan een keer over. Supervoer is nu zowat op. Ga mijn donkey kong maar verkopen. En de muziekezels ga ik dan maar kopen, dan heb ik in ieder geval nog die wolkenrij (wel gevuld met de items, anders heb ik er natuurlijk niets aan:sleepy:!

16. tooske58

tooske58 Forum-expert

gefeliciteerd buuf en feesten nu .
    Op naar het volgende event.
    Als je dan iets nodig hebt en ik kan je helpen zeg het dan maar.

Ekeiram37 vindt dit leuk.
  17. yvon61

yvon61 Forum-analist

O maar ik heb hem al hoor, ben klaar met het event.

18. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Dat is het enige wat altijd nodig is in dit spel .... héééél veel blikjes geduld.:eek:
    SV had ik genoeg denk ik, ongeveer 375. Ik ben altijd heel zuinig met fokken, fok ook alleen op bbd en de molen draait bijna constant op sv.
    Boerenduiten... dat heb ik nog niet zoveel. Als ik de prijzen zie van de ezels en die allemaal zou moeten kopen, dan ben ik blut.:cry:
    Geen leuk voor uitzicht, dus dat doe ik maar niet.

19. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

O, in welk level ben je dan, bij mij heb ik er nog geen een uit de grond gekregen, ben zelf level 88

20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb ook nog geen één uit de grond gekregen, maar wel twee werkstallen staan. In het event zijn een aantal xl en xxl kisten te winnen, ik had een wachtbij en een vliegende geit in de schuur aan het wachten op het juiste moment, en ik had van de honing expres goud en diamant van fase 9 niet ingeleverd en van de tapijten kon ik goud nu ook inleveren. Voor de tweede werkstal heb ik er toen nog een grenskalkoen bijgekocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.