Praatgroep het spook van de Opera

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 15 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Hier kunnen jullie al vast babbelen over dit event.
     
  2. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Kom maar op met die kookpotten. Ik heb er zin in.
     
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Misschien mis ik iets maar waar kun je de sieritems winnen/verdienen. Leuk hoor zo'n wolkenrij maar er moeten wel sieritems in toch ??????????? In de faq staan nergens de sieritems, of kijk ik ergens overheen!!!! :(:D
     
  4. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Heb er ook weer zin in.
    Bij level 5 diamant staat als laatste prijs alleen maar een 1, maar 1 wat?
    Bij de plaatjes van de sieritems staan ?? in plaats van de naam, ik vermoed dat die nog ingevuld moeten worden?
     
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ja zie het ook 3 diamant 5 diamant en 6 goud staat inderdaad een 1 dat zullen de sieritems wel zijn denk ik.
    Gelukkig anders werd het wel een heeeeeeeeeeeeel leeg wolkenrijtje xDxDxDxDxDxD
     
  6. Toontje2

    Toontje2 Forum freak




    En de namen zijn inmiddels bekend en toegevoegd
     
  7. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    En dan de ketelsmederij waar je oud-metaal voor nodig hebt, kan ik daar ook wat roestige spijkers voor inleveren?
     
    robbiefarmer en FarmerBroek62 vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    leuk, weer een nieuwe stal en een nieuw dropevent, wordt weer sparen om de stallen te krijgen....
    moet op deze manier elke keer er eens flink over nadenken waar ik per event mee ga fokken, heb nog geen enkele fokquest afgerond.
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    We gaan er weer voor
     
  10. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    hopelijk heb ik genoeg supervoer...vorig event erg veel opgemaakt aan supervoer....
     
  11. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Gelukkig wat SV bewaard, maar tevens ook SV aanbieding, dus we gaan er weer voor, ben namelijk gek op stickers en wolkenrijen :D
     
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    vraagje, er staat een smederij oranje, waar haal ik dan een gewone vandaan?:eek:
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Stickers interesseren me niet zo, maar wolkenrijen ben ik ook gek op. En de gekleurde stallen. Ik hoop voldoende supervoer te hebben. En dat we morgen gelijk het supervoer uit de boom kunnen halen.

    mikmak, uit de werkplaats. Net als bij de pandaberen een tijdje terug.
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Het ziet er weer leuk uit.
     
  15. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi,

    Wachten maar weer tot het weekend .................. een babyboom dag hopelijk ...leuk weer kom maar op.

    Gr Tineke en s6 all ;)
     
  16. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Yeah!!Eeindelijk m'n favoriete (boerderij)dier in het fokprogramma...ik heb er zin in!!!
    [​IMG]
     
    123Pien, omaatje75, tinus138 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Wie weet hoe ik aan oud ijzer kom???
    Of heb ik niet goed gelezen:oops:
     
  18. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    "Oud metaal" is een nieuw drop-item ;)
     
  19. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Susannamari.

    Het oud metaal komt als dropitem en dan misschien net zo als de eetstokjes misschien wel in de gereedschapskisten.
    Die dus maar even bewaren.
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het ziet er weer prachtig uit allemaal. Veel zin in.
    Voor wie het (net als ik in 1e instantie) gemist heeft: Er komt een gereedschapskistenaanbieding waar ook het 'oud metaal' in zit, van 16 tot 18 oktober. Met een XXXL gereedschapskist (1250 stuks gereedschap) voor 30 TG.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.