Praatgroep - Het spel van de oude matroos

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan.:)
     
    Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  2. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Omdat ik niet zo geïnteresseerd was in de wolkenrij en vanwege ervaringen met vorige events heb ik me vanaf de start niet druk gemaakt en maar anderhalf veld vrijgemaakt voor het gewas. Het ging mij om de munten en de leuke dingen die je daarvoor in kan ruilen. Ik ben er nu achter! Je moet je totaal niet druk maken....het gaat hier fantastisch, ik heb er geen SM aan gespendeerd maar wel veel mest. Ik heb nog 3 spellen liggen en in het totaal 6 te gaan voor de wolkenrij en alle achtergronden zijn binnen. Laagste score met memorie was 42 en de hoogste 45 dank zij het harde werk van @miekje9 bedankt hiervoor!
    In de toekomst hou ik deze werk methode aan, lukt het mij om het tot een goed einde te brengen of niet? Het maakt mij niet meer uit! Zooooo relaxed Yeh :)
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb de wolkenrij en alle wat ik waard vond.
     
  4. boermars

    boermars Forum-hertog

    39 x gespeeld. vind het welletjes nu.
    leuk en eenvoudig event!
    wolkenrij binnen en nog heel veel lekkers!
    thanks BP!
     
    leni1955, farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    wolkenrij binnen en een caviastal gescoord
     
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Borkie vindt dit leuk.
  7. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Ik heb geklaagd, gezaagd, gezeurd, gemopperd over de moeilijkheidsgraad van de events maar dit was er eentje waar ik geen moeite mee had. En dat memory gedoe nemen we er dan maar bij. Om maar te zeggen dat ik ook wel eens tevreden ben. :)
     
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Wolkenrij is hier ook binnen! Ondanks dat ik zaterdag eigenlijk alleen anjers heb gepland ipv event gewas omdat ik weg moest. Dus had niet verwacht dat ik nu al de wolkenrij binnen zou hebben. Bedankt voor de tip @miekje9 ! Die heeft zeker geholpen bij het halen van de wolkenrij.
     
    -matthias1952-, jolanda13, boermars en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Wolkenrij heb ik gehaald. Met oogsten net 2 stuks te weinig anders had ik nog een keer kunnen spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.