Praatgroep - Het spel van de oude matroos

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik krijg hier gemiddeld 16 di's van een veld kwartakkers eventgewas, hier staan er voor de nacht anjers op
     
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  2. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier inmiddels 7 keer kunnen spelen. morgen gaan we weer verder. voor de nacht gewoon eventgewas erop eerst dat bij elkaar krijgen en dan doe ik de lange gewassen wel weer
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier voor de nacht ook event gewassen erop gehad, tweede keer achter elkaar dat ik bij start van een event oogstbonus draaide. Loop nu wel vast op dropjes, maar die komen wel als de gewassen klaar zijn. Dat bespaard me in ieder geval op de knechtencoupons.
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Gaat lekker relaxed hier...:music: heb tot nu toe 9x kunnen spelen en telkens 42 punten behaald, op 1 beurt na... 45 punten:inlove:
    Ben gek op Memory... als kind al, maar nog steeds:D
     
    Waterbuffel vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Voor de nacht heb ik even verschillende gewassen geprobeerd om te kijken wat handig is voor de DI. Van een veld met bomen en eventgewassen kreeg ik 14 DI, een veld met bomen en blauwe bessen 39DI en een veld met bomen, 2 fabrieken en cirkeltarwe kreeg ik 41 DI. Voor mij duidelijk dat ik in de nacht geen eventgewassen er op ga zetten, maar mijn gewassen die niet heel lang duren er op ga zetten omdat ik daar de laatste tijd veel van heb gebruikt.

    Het memory spelen gaat mij momenteel nog niet zo goed af, heb een keer geprobeerd met de achtergronden en toen met de poppetjes. Beide niet super, maar de achtergronden gaat mij beter af. Heb inmiddels 5 keer gespeeld en 208 muntjes in de winkel staan.

    Met mijn velden haal ik per keer 1.416 gewassen binnen, ik moet dus 10x oogsten om alles te halen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb direct de muntjes maar besteed in de shop... bij een vorig event een keertje te lang gewacht:wuerg:
    Nog steeds geen cavia, dus de Tokio er maar uit gehaald en nog maar 1 pecanboom, dus ook maar de Assepoester gehaald.
    Ben benieuwd:music:
    En de fabrieksupgrade 3x, heb nu een minifabriek die telkens een gratis draai geeft:p
    Dit event gaat lekker zo!xD
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kreeg ik vanmorgen gemiddeld 63 di's van me velden met kwartakkers anjers (totaal 191 di's)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    ik leg een leeg papiertje met 16 vakjes voor me neer en schrijf verkort op wat en waar het staat, gaat top
     
    Borkie, lonnie57, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Heb 11x gespeeld en 3x de upgrade voor de fabriek en beide myst stallen er uit gehaald. Meestal heb ik alle plaatjes open in 11 beurten, een paar 13 en de laatste was bedroevend haha maar ik was er ook totaal niet bij met mijn gedachten. Ik vind dat het heel erg prima gaat zo :D .
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. boermars

    boermars Forum-hertog

    tussenstand bij mij is 495 DI en 2305 gewas. Dat had meer kunnen zijn want vergat de WAC.....vanochtend.
    in de nacht vergeetmijnietjes gedaan dat verklaart de di.
    Morgenochtend is ook mijn kastanjewolkenrij klaar voor activatie en van het weekend ga ik wel de molen aan doen.
    Dus DI gaat wel gewas is nog even buffelen. :)
    ben ook geen memoryster, ga het ook tekenen denk ik net als Herma
    succ6. allemaal
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    16 x gespeeld loop vast op DI . 2 nachten het event gewas neer gezet. Straks nog 1 x oogsten van het gewas dan straks mijn langste erop zetten. Jute ik ben er morgenochtend niet dus jute kom maar op met de drops :):inlove:
     
    Borkie en boermars vinden dit leuk.
  12. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik heb ook de laatste event oogst voor vandaag erop gezet. Kom DI's te kort dus vanavond anjers erop.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    zo ben ik ook bezig gaat goed hoor :)
     
    Borkie en boermars vinden dit leuk.
  14. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ik ben vanmiddag pas kunnen starten.Wij waren vanaf zondag tot nu op vakantie in Duitsland.Omdat daar een grote internet storing was , niets , maar dan ook niets de hele week kunnen doen.Mijn eigen reaktie viel eigenlijk reuze mee, heb geen afkick verschijnselen gehad.Maar daardoor geen kado's kunnen versturen of kunnen waarschuwen.o_Ok namens mijn andere accounts nl marknicole en joke1948
     
    lonnie57, Borkie, pipelepo en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    las net dat er ook een baby-boom is tot vrijdagmiddag bij elke fok krijg je ook een di. voor als je di te kort komt en supervoer genoeg misschien ook een optie.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Gaat lekker hier zo nog 4 keer memory en dan staat de teller op 25 keer.
    Rozen erop en morgen nog 1 keer eventgewas, dan maar kijken hoeveel drops nog.
    Waarschijnlijk morgen de wolkenrij binnen.

    Iedereen veel succes, moet te doen zijn. ;)
     
  17. boermars

    boermars Forum-hertog

    vorige keer was er 1 beestje iedere keer op dezelfde plek, is dat nu ook weer misschien het geval?
    ik ga pas zondag spelen, vandaar de vraag.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Is me nog niet opgevallen, maar heb er ook niet op gelet:music: Ik ga tussen de bedrijven door best wel lekker... nu 20x gespeeld en alle spelletjes 42 munten op 1 van 45 munten na:p
     
    _Jeanie_, boermars, lonnie57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, dat is nu niet het geval.

    Hier is net de bonestaakrij binnen, 32 keer gespeeld. Ik ga nog even lekker verder voor wat extra prijsjes.
     
    -Coco1968-, _Jeanie_, boermars en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Nog 6 spelletjes memory te gaan. Net anjers geoogst dus heb nu de DI binnen, nu nog twee keer een rondje eventgewas dus vanavond heb ik de rij binnen. Vind het een leuk event, makkelijk te halen en mooie prijzen in de winkel.
     
    -Coco1968-, _Jeanie_, boermars en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.