Praatgroep - Het spel der kazen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja bij support zal het ook een gekkenhuis zijn inderdaad met de spelproblemen / ddos aanvallen, denk dat die arme mods aardig op hun tenen moeten lopen in hun vrije tijd :oops:
     
    Gert-Jannetje en janniekwak vinden dit leuk.
  2. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Vergeet ook niet dat je als mod op een bepaalde manier in elkaar moet zitten. Dwz... omgaan met allerlei menselijke situaties, die niet altijd even leuk zijn. Sommige mensen zijn nogal veeleisend ;) Soms zelfs lichtelijk heetgebakerd ed.
    Heel, heel lang geleden was mijn zus mod (in de tijd van Toontje). Hoewel ze er heel veel plezier aan had is ze er toch mee gestopt, omdat die belasting behoorlijk hoog kan zijn. En dat moet te combineren zijn het je RL!
     
    Gert-Jannetje, pipelepo en janniekwak vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Voel me over het algemeen niet erg bedonderd maar nu wel.
    En dat is niet tegenover de Mods die doen echt hun best wel om ons te informeren.
    Maar wel tegenover de mensen die de quest in elkaar zetten die mogen toch weleens
    beter hun best gaan doen en alles nakijken voordat ze door zetten.
    Nu een grote winkel maar 1 piccolokist en dan bv 2 keer mest en de punten zijn op.
    Vind dit nu echt wel balen.
     
    knoepertje en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  4. jopie

    jopie Forumkenner

    hier klaar
    op naar het fok-event morgen
     
    janjoke, goudkevertje en nientje1950 vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Morgen begint de eerste weekendfokquest om 10:00 uur met alleen de zoogdierenbadges,
    Voor de eerste quest hebben we in totaal 170 zoogdierenbadges nodig en 30 wasberen.
    En in totaal 475.000 bd aan tegenwaarde farm dieren en of fokdieren.

    Engelse faq: https://board-en.farmerama.com/threads/topiary-mystery-weekend-quests.44713/


    Er is voor morgen nog geen babyboom of supervoer aanbieding aangekondigd, wel komt er morgen om 14:00 een nieuw boerenrad-item in het boerenrad

    https://board-en.farmerama.com/threads/farmwheel-fun-days.51/page-3#post-294102

    edit:

    begintijd aangepast, duurt tot zondag 3 september 22:00 uur
     
    Laatste bewerkt: 31 Augustus 2023
  6. jopie

    jopie Forumkenner

    begint om 10 uur tot zondagavond 10 uur
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    dank je, aangepast :)

    edit:

    Zondag om 10:00 uur is er een fijne kortingsdag en morgenochtend om 10:00 uur is er babyboom en een SV aanbieding, deze duren tot zondagavond 22:00 uur

    https://board-en.farmerama.com/threads/mini-events-september-2023.44711/#post-294134

    https://board-en.farmerama.com/threads/mini-events-september-2023.44711/#post-294133

    https://board-en.farmerama.com/threads/mini-events-september-2023.44711/#post-294132

    Hoop trouwens wel dat alles goed gaat met Klaartjuh :oops:
     
    Laatste bewerkt: 1 September 2023
    vinc05 vindt dit leuk.
  8. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    Ik dacht dat we 3 piccolo kisten konden aanschaffen in de winkel. Dit staat ook in de faq.
    Maar bij in de winkel staat nu dat ik er maar 1 kan aanschaffen.
    Is dit veranderd?
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    maakt niet uit ook zoveel munten kan je niet halen om er 3 te kopen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben met de laatste 2 bezig. Wolkenrij heb ik al
     
  11. janjoke

    janjoke Doorzetter


    Mag ik vragen hoeveel kaasplantjes heb je nodig? Ik kom op 16.000 en 8000 voor de kaasschaven
    klopt dat!
     
  12. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Volgens mij zijn het 12.650 kaasplantjes + 7.960 kaasplantjes voor de kaasschaven. Eventueel nog 4100 extra voor fase 8.
    Dus 24.710 om het event uit te spelen.

    1.600 + 320 melkblikken
    1.140 kaasschaven
     
  13. ik ga dit event niet halen... jammer geen wolkenrij voor mij
     
  14. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Wolkenrij gehaald en 2 mooie piccolo kisten aangeschaft. 7 van de 8 totems volgekregen. Voor de laatste ronde niet genoeg melkblikken en kaasplantjes.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Je kon toch maar 1 piccolokist uit de eventwinkel halen?o_O
     
    -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  16. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Oh, dan denk ik dat ik die andere al had. Ben er iig heel blij! Heb Plet een pier en een Multitaskgenie.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.