Praatgroep - Het spel der kazen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik had hier juist wat stalletjes erbij gezet omdat we ook weleens events hebben gehad waar de di's juist beter uit de stallen dropte.
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik vind dit erg misleidend dus mis heel veel drops en je hoeft er maar zo weing pfff :cry::cry::cry:
    Ik hoop dat ze nu wel veel meer drops gaan geven
     
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    Op de baha niet uit gewassen enkel op farm uit gewassen
    @thea 1963 vind dat de stallen en menageries niet veel drop geven
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Op bahamarama krijg je nu uit bomen en gewas dropitems en niet uit de stallen. Dat is dus veranderd. de stallen geven niks.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De stallen moet je er ook vanaf halen want die geven geen drops, is een foutje in de faq :oops:
     
  6. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ik betwijfel of er uit gewas komt, ik had niet goed gelezen en gewas staan op bahamarama en een paar bomen, ik heb maar 27 kaasschaven en daar heb ik ook al van buren gehad, dus ik heb nu op alles bomen gezet
     
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Weet iemand hoeveel drops van ieder moet hebben ?
     
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ja die komen echt uit het gewas, zelf getest.
    Volgens Duits forum 1.920 melkblik en 1140 kaasschaaf
     
  9. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    In de Faq staat nog steeds voor de kaasschaven van Baha, Stallen en Bomen???
    Ik kreeg 185 schaven en 525 melkblikken.
    Dus............wat moet het nu zijn??
     
  10. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Volgens het Poolse forum idem.
     
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    @theav71
    Oei daarom dat het zo weinig drops waren, maar in faq stond toch anders Pfffffff dan lees je alles en is ook niet correct
    @tineke150
    melkblikjes
    fase 1 =180; 2 = 180; 3=200; 4=200;5=220; 6=220; 7=400; 8=320 totaal 1920 als ik goed geteld heb
    de kaasschaaf heb je nodig voor de kaasplankjes 57 per stuk
    fase 6= 10; 7=10; 20x 57= 1140
     
  12. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    de fax is nog niet aangepast
     
  13. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Dit is niet leuk meer :mad: wat moet er nu eigenlijk op ?? Had er lang gewas op staan maar veranderd in bomen en heb nu 112 kaasschaven :(
     
  14. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Denken jullie eraan aub., dat op het laatste nog steeds van alles kan wijzigen, zodra het spel/event online komt zelfs.........en dat onze FAQ maakster niet full time hier aanwezig kan zijn........8) Klaartjuh is de enige BA die wij hebben.....in tegenstelling tot andere landen.....
    Dus een fout die op het laatste erin sluipt kan zij niet meteen recht zetten......

    Ben al blij dat er ueberhaupt een FAQ hier komt.........
     
  15. heleen1955

    heleen1955 Junior expert

    heb van de eerste 2 totempalen geen stermunten gekregen?? kreeg sterren,wel van nr. 3. 25 muntjes. weet iemand hoe dat zit? en lees ik het goed krijg je van stallen op baha geen di?
     
    Laatste bewerkt: 30 Augustus 2023
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik denk dat dat nu langzamerhand wel een probleem begint te worden dat we maar 1 BA hebben hier en dat het mod-team eigenlijk te klein is, de ''fout'' van de di's is denk ik uit een andere (gekopieerde) faq meegekomen en die van de items van de wolkenrij en aanpassing van de stermunten is gisterenochtend gewijzigd in de Duitse faq.

    Dat klopt, dat is ook nog een foutje in de faq, bij opdracht 7 en 8 bij opdracht 5
    krijg je wat meer stermunten (60 en 65 ipv de 50) en inderdaad de stallen op baha geven geen di's
     
    Huhmmie38 en knoepertje vinden dit leuk.
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je krijgt de eerste 2 totems 3 sterretjes in plaats van stermunten. In totaal krijg je net genoeg stermunten om alle sieritems nog een keer te kopen. Hoeft dus niet omdat je ze ook al krijgt bij het inleveren. Zelf vind ik sieritems die me een percentage extra ep/tep geven altijd fijn dus hier heb ik ze wel gekocht. Jammer dat ik de piccolo in de winkel moest laten staan.
     
  18. heleen1955

    heleen1955 Junior expert

     
  19. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ik begrijp het al, ik had het verkeerd gelezen en dus gedacht dat alles alleen op de farm kwam dus had bahamarama al gedaan voor 14:00 uur,
     
  20. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    En buiten het forum zal ook support moeten worden gedaan. Zal ook genoeg post op binnen komen. Maar er zouden meer mensen hier moeten zijn die de faq kunnen aanpassen en berichten vanuit BP mogen posten. Probleem zal ook wel zijn dat niet iedere mod dit wil of kennis genoeg heeft of al genoeg tijd besteed aan helpen hier op het forum of support. Het blijft tenslotte vrijwillig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.