Praatgroep - Het pad van suikerschedels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Precies... Ik kan ook niet verder na de ketel met het klokje.
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als je onderstaande vakken 1 t/m 8 hebt uitgevoerd, dan heb je ook een sleutel gekregen om de volgende zaadjes vrij te gaan spelen:music: die krijg je volgens mij bij de voorlaatste of laatste stap per soort bloem wat je inlevert. In dit geval dus vak 7 of 8.
    Zie ook de foto met nummering van de te spelen vakken in de FAQ
    https://board-nl.farmerama.com/threads/het-pad-van-suikerschedels-omni-layer-event.42410/


    1*1 Eeuwenoude sleutel9.999 TuinschedelzaadjesFarm
    2172 Tuinschedelbloem1 Kist vol paden IFarm
    3240 Tuinschedelbloem35 StermuntenFarm
    4**344 TuinschedelbloemElke 10 uur 8 StermuntenFarm
    5447 Tuinschedelbloem75 StermuntenFarm
    6**584 TuinschedelbloemElke 10 uur 12 StermuntenFarm
    7721 Tuinschedelbloem1 Kist vol paden IIIFarm
    8928 Tuinschedelbloem1 Kist vol paden IIFarm
     
  3. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Bedankt voor de uitleg, ik snap dat ik eerst het hele pad af moet maken maar helaas kom ik niet voorbij stap 4. Laat niet eens zien wat nodig is om in te leveren... Of moet ik eerst die cactus vrijspelen die er naast zit om deze ketel (stap 4) te openen?
    Heb geen andere sleutels om de andere paden te openen omdat ik dus nog niet klaar ben met dit pad.
    Voor niks dus aan het zaaien en oogsten ... ik wens iedereen succes maar hou het voor gezien.
     
    Laatste bewerkt: 6 November 2023
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 2 stappen met de gewassen dan is het event voor mij klaar. DI is niet meer hoognodig want ik heb gelukkig genoeg.
    Iedereen die mij heeft geholpen, bedankt.
     
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb hetzelfde probleem. Gewas genoeg en dacht in te leveren om aan het 3e gewas te kunnen beginnen. Ik krijg bij stap 4 alleen tekst te zien over de altaar en de cactussen en kan dus niets inleveren. Ik denk daarom dat er weer een foutje in het spel is gekomen. Helaas moet ik nu tot morgen eind van de middag wachten om verder te kunnen.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  6. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Echt hè? Zo krijgen we dit event dus nooit af! Ik wacht al 2 dagen totdat ik verder kan :cry: Hoop dat het bij jou morgen wel is opgelost.
     
  7. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Misschien proberen op een andere plek op die ketel te drukken. Iets hoger of lager kan net het verschil maken dat hij hem pakt.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  8. hihija

    hihija Junior expert

    Hier event af maar als ik de wolkenrij vol wil maken mis ik schudden en husselen.
    Als ik op het veld van het event ben, staat er een V bij de cactus nr 25, dus alles geleverd
    Bij decoraties zie ik het ook niet staan
    Waar is die nu ?
     
  9. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Misschien op een veld of een andere wolkenrij gezet?
    Vanaf het forum kan niemand met je meekijken. Daarvoor zal je een ticket naar support moeten sturen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat is ook een keuze:music: Je kunt natuurlijk ook altijd de tip van enk52 proberen...
     
    jolanda13 en Feelosopher vinden dit leuk.
  11. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Fairi en Feelosopher

    https://www.farmerama.com/?action=internalGameUnity
    in het gedeelte van de schedelbloemen ga je eerst naar die pompoen met petje op .
    Daar krijg je 75 stermuntn.
    Ga daarna een heel klein beetje naar boven en iets naar rechts ( niet meer dan 0,5 cm)
    Het zit tussen stap 4 en die cactus in.
    Nadat je dat item hebt aangeklikt kun je het nogmaals aanklikken en helemaal rechtsonder je belonig halen iedere 8 of 10 uur.
     
    jolanda13, Boeretrien1 en Feelosopher vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb gisteren volgens mij elk plekje van die stap gehad en niets deed het. o_Ok verversen en opnieuw inloggen hielp niets. Nu begin van de avond lukte het wel. Het is alleen jammer dat ik nu in 1 dag van 1 eventgewas het totaal bij elkaar moet zien te krijgen.
     
    vinc05, Boeretrien1 en Feelosopher vinden dit leuk.
  13. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Bedankt iedereen die geholpen heeft. Ik heb net zo lang heel langzaam lopen schuiven en nu pakte 'ie het wel. Dus niet dat ik het event redden ga, maar kan in elk geval verder. joepie...:D

    @vinc05 @enk52 @Boeretrien1
     
    vinc05, jolanda13, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    dit event ga ik helaas niet halen, paar keer vergeten te oogsten en dan te gaan slapen dus kom nu ongeveer 500 dropitems te kort. Zou het nut hebben om de wolkenrij en/of de decos te halen die ik kan halen of gewoon laten zitten?
     
  15. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    De wolkenrij is pas als laatste - ik zou de decos wel proberen te halen - soms moet je een deco plaatsen als extra bij een bepaalde wolkenrij. En 2x1 items komen toch niet zo heel veel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.