Praatgroep - Het pad van suikerschedels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Hier ook nog alleen de drops.Ging lekker vlot.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier gaat het al best goed. Ik heb de schedels klaar die op farma staan, volle maan staan ze nu op, dan moet ik nog 1 soort. Deze is prima te doen.

    De afgelopen maand heeft mij wel veel KC gekost. Ik heb bijna de hele maand oktober met knechten gespeeld.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. annemiekbj76

    annemiekbj76 Forumbeginner

    en waar blijft die 2e sleutel? ben begonnen aan de tuinschedelbloem, na de ketel kom ik niet verder, krijg geen 2e sleutel om een ander pad te ontgrendelen....helpppp???
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Daar zat ik net ook naar te zoeken....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    De volgende sleutel zit bij de beloning van het op 1 na laatste vakje van hetgeen waar je mee bezig bent
     
    Boeretrien1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    Ik wil een groot compliment geven. Vind het super dat we heerlijk op het vollemaan veld kunnen spelen.
    Erg leuk.

    Haal de opdrachten niet maar maakt mij niets uit. Top. dat er nog velen komen.

    Lia
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De maanlichtschedelbloemen zijn ingeleverd. Nu bezig op de farm, al ingeleverd t/m de bonusketel. Gaat dus goed. :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier klaar, alleen nog wat dropjes verzamelen voor de rij maar die komen vanzelf wel xD
     
  9. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Vergeet de klokjes niet te oogsten ! om de 10 uur geven die stermunten, voor de prijzen in de winkel ;)

    Sanham, ligt het aan mijn laptop of is je banner ontzettend groot geworden xD
     
  10. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Ik denk dat de storm een beetje te hard gewaaid heeft. Die is inderdaad te groot nu, Hij mag maximaal 700x200 zijn
     
  11. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

     
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    @Anjaaa57
    Je hebt 6 verschillende mogelijkheden om eventgewas te maken in de voermolen.
    Er zijn 3 verschillende soorten eventgewas. En van ieder soort heb je de keuze om ze per stuk of per 10 stuks tegelijk te maken.

    Als je in je voermolen bovenaan op Events klikt, zie je 6 vakjes.
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dan zou vakje 24 een sleutel moeten geven, maar die zie ik niet staan tussen de beloningen als ik er op klik. Zit die daar dan wel?

    En phoe wat duurt het volle maan gewas bij mij lang zeg.. dat schiet voor geen meter op. Dan moet ik daarna alles van baha nog doen. Word tijd dat ik eens de molen veel ga laten draaien of de kinderen ;):p
     
    jolanda13, janniekwak en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  14. jolanda13

    jolanda13 Teller

    hier ook klaar alleen nog wat drop items,
     
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier helemaal klaar , alleen nog muntjes sparen om de winkel leeg te kopen.
     
  16. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    vakje 24 is bij mij de laatste voor het altaar.
    de 1 na laatste is dus 23 en daar staat op het plaatje een sleutel bij.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je voor de reactie. Heb hem geopend en kan nu starten met het laatste gedeelte.
     
    buikie1512 vindt dit leuk.
  18. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    hier ook afgerond.
     
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Begonnen met het laatste deel (het eiland), met nog 78 uur op de teller wordt dat geen probleem.
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zojuist even zitten berekenden hoeveel DI Ik nog nodig heb voor het gehele event, maar dat is nog 531 stuks. Voor mijn gevoel is dat echt nog heel veel...

    Er staan er 1.022 in de schuur en ik heb 1maal 464 ingeleverd.
    Misschien ben ik er wat te op tijd bij, maar mocht je een DI kunnen missen hij mag mijn kant wel opkomen. Met morgen, dinsdag en woensdag werken word het spelen ook wat minder en het zou jammer zijn als ik blijf steken op de DI in dit event.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.