Praatgroep Het ontwaken

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breston18

    breston18 Forumkenner

    Volgens mij moet je een van de game's zonder die vuurspuwer kunnen spelen, mocht je beide willen doen dan moet je de vuurspuwer gebruiken.
    Mocht het niet zo zijn, dan snap ik het ook niet meer.

    Vind toch dat je heel veel gewassen en flesjes nodig hebt .
    Ga eerst maar eens een stel ontwakings drankjes maken, die heb je 5 voor 1 spel nodig dat 40 x ppfff en dat met 8 uurs gewassen, volgens mij een hele klus
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Nee, zo werkt het niet.

    Je speelt rechts yahtzee vrij, dat zijn vijf fases / ontwakingsdrankjes en dan zie je rechts onder het standbeeld de startknop van het spel, en dat kost per spel één waterspuwermunt.

    Of je speelt links memory vrij, dat zijn ook al vijf fases /ontwakingsdrankjes, en dan zie je links onder het standbeeld de startknop van dát spel, en ook dat kost per spel één waterspuwermunt.

    Je kan ook rechts en links beide vrijspelen, kost in totaal 10 ontwakingsdrankjes, en dan zie je zowel links als rechts een knop om betreffende spel te starten, kost nog steeds één waterspuwermunt per spel.

    De waterspuwermunten verkrijg je door in het midden steeds één ontwakingsdrankje in te leveren in ruil voor (o.a.) een waterspuwermunt.

    Minsten nodig voor alle hoofdprijzen dus 45 ontwakingsdrankjes, maar dan mag je álleen links of álleen rechts iets inleveren en dat spel vrijspelen.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel voor de uitleg snapte het ook niet
    gr Tineke
     
  4. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    snap het nog steeds niet
     
  5. breston18

    breston18 Forumkenner


    Dank je voor de uitleg.
    Maar als ik het dan nu goed begrijp is dat je eerst 1 kant vrij speelt, dat kost 5 ontwakingsdrankjes.
    Daarna moet je voor ieder spel een vuurspuwer munt halen om het spel te kunnen spel.
    Wil je beide kanten doen heb de dus 90 ontwakingsdrankjes nodig.
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Neen.

    De voortgangsbalk (progressiebalk) aan de linkerkant telt tot 40.
    Die kan je maar één keer vullen.
    Dus bij 40 spellen van de ene of van de andere kant, maar je mag ook mixen, is dat doel bereikt.

    Verder krijg je zowel links als rechts per spel 20 stermunten en een kist vol...
    Die krijg je ook als je blijft spelen nadat de voortgangsbalk gevuld is.

    De stermunten geef je uit in de winkel van dit event.
     
    breston18 en boermars vinden dit leuk.
  7. boer59

    boer59 Actieve auteur

    heb al 5 flesjes in geleverd gebeeurt niks wat doe ik fout ?
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  9. fablim

    fablim Oudgediende

    Ik vind het mooie, vrolijke herfstgewassen, die weer eens iets anders zijn dan de bloemen en groenten
     
    BoerAnnelies en bepsels vinden dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo ik heb nu 5 rechts gedaan maar er komt geen spel
    Ik weet hoe dat komt ?
    Doe ik wat fout ?
    Gr Tineke
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  12. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Nee, ik heb inderdaad geen 5 levels ingeleverd. Dat had ik niet begrepen uit de FAQ. Dacht dat het na 1x geactiveerd was, maar dat zou te makkelijk zijn. Ik ga nog even door met inleveren, dank je wel
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Kijk, dit staat in de faq. Bij het 5e level komt yahtzee beschikbaar.

    5Ontwakingsdrankje1EP*Farmlevel600
    ...Kist vol Demoondobbelen2
    ...Seizoenspunten55
    ...Yahtzee beschikbaarv
     
    LadyPig73 vindt dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik wil graag de kans op de hellehond maken, dacht dat ie links zit, maar volgens mij is het rechts? Heb 3 drankjes ingeleverd maar er komt geen spel vrij, ik zal de FAQ nog eens goed gaan lezen.
    Heb al wel uit de kistjes een toverstaf boetiek ontvangen, daarvan staan er nu 2 op het land. Dat is weer mooi meegenomen :).

    Dankzij de uitleg hierboven snap ik wat de bedoeling is. Niet zo slim van mij dus om links al 3 stuks in te leveren, maar ja is niet anders. We zullen zien hoe het spel gaat lopen.
     
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kreeg ik vanmorgen in totaal 63 di's ( 33 en 30) van me stallen en kwartakkers 8 uurs gewas die 45 spelletjes of 50 gaan hem zo hier niet worden >:( -.-
     
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    Kan je het ergens zien dat je drankjes hebt ingeleverd?
     
  18. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik had vanmorgen 36 drops uit elk veld. Nu net 34 per veld. Vanavond kan ik de wolkenrij oogsten zodat het wat vlugger gaat en dan met het griezelwild, maar dat is maar voor 1 dag.
     
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nee echt niet ik ook maar heel wi
    Nee zeker niet ik net 2 velden schimmeloor en 8 stallen lang............. ook 21 en 19 stuks pfffffffffffffff
     
  20. vinc05

    vinc05 Forum freak

    ik sluit me bij bovenstaande getallen aan .
    8 uurs gewas en ook 65 di in totaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.