Praatgroep Het ontwaken

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    geeft niks hoor :inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. (chris)

    (chris) Doorzetter

    dank u Mieke en venus
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    8 uur gewas met griezelwild , mest en water duurt maar 4.30 uur.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    is geen griezelgewas......
    maar helaas event gewas
     
    jolanda13 en breston18 vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Das waar foutje dus
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    en gaat ook op hoofdakker en woelige weide
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oh maar ging om de dropitems die zijn op volle maan veld en geen eventgewas .
     
    jolanda13 en breston18 vinden dit leuk.
  8. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Hoe gaan de boeren en boerinnen die het paddenstoelenwoud nog niet vrij of helemaal vrij gespeeld hebben dit dan redden met de DI
    dit event … Of blijft BP voor het gemak die spelers dan maar vergeten ??

    Blijft maar een vraag die door mijn hoofd blijft rond cirkelen ...8)
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. breston18

    breston18 Forumkenner

    Voor die zal het idd een groot probleem zijn, volgens.
    Heb daarom nadat ik weer begonnen dat eerst vrij gespeeld.
    Dat doe je niet zomaar ff weet ik ook wel, maar met een beetje slim spelen heb je toch vrij snel stukken vrij
     
    jolanda13 en -RozeMarijntje- vinden dit leuk.
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Zoals in ieder spel worden de mogelijkheden van spelers groter naarmate ze hoger in level komen en meer vrijspelen.
    Dat hoort er gewoon bij.

    Voor de ’gratis’ events hebben we Bommel en de regelmatig terugkerende kalenders.
     
    jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Zal maar even netjes met dit account ook antwoorden … Je weet wel wie haar farmdochter dit is .. en voordat ik het weer fout" doe :oops:

    Je weet dat ik het daar absoluut niet mee eens ben … Tis een voor mij te gemakkelijk antwoord ook. En vanuit jouw oogpunt en situatie snap ik dat ook best. Ben niet op een discussie uit, dat weet jij hopelijk ook, dat, het niet mijn uitgangs punt is...

    Maar moet het nu werkelijk altijd en nu steeds vaker alleen maar "leuk" voor de hoge levels zijn … Het moet toch mogelijk zijn om een event is te maken die bijna iedereen kan halen...

    Sorry, dat ik mijn rond cirkelende vraag die maar in mijn hoofd blijft zitten, hier op schreef … ken beter maar niks meer vragen of schrijven.
     
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Je kan prima dingen vragen maar dan ook graag de antwoorden accepteren. De opmerking van beter maar niks meer vragen of schrijven is erg passief agressief.

    Voor mij persoonlijk heb ik weer zin in dit event, een nieuwe werkstal is altijd leuk en ondertussen kan ik eindelijk wat vm-quests afwerken.
     
    Huhmmie38, jolanda13, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik vind het er weer leuk uit zien en ga er in mijn nachtdienst lekker tegenaan, als ik tijd tussendoor heb, ga wel zien.
    De drops op vm velden krijg je voor alles, dus dat is fijn, hoef ik niets om te bouwen.
    Dat eventgewas is ander verhaal, dat is wel heel veel.......-.-
    Ik lees iets over öude"wolkenrijen? ook ff teruglezen dus.
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je het PSW nog niet vrij hebt gespeeld zul je inderdaad minder DI vangen, maar je kunt gewoon meedoen voor de prijsjes uit de winkel al zul je de rij wellicht niet halen. Zelf heb ik aan events met muntjes altijd meegedaan, al vanaf dat ik level 15 was of zo. En met de muntjes die ik won kocht ik dan prijsjes om verder te komen in het spel.

    Een belangrijke reden voor mij om het eerste jaar niet mee te doen aan VM-events was dat ik (jawel) het PSW graag wilde openen dus liever geen VM-eventgewassen zaaide. Dat is bij dit event ook al geen probleem, want je kunt op de VM-velden gewoon neerzetten wat je wilt (dus ook spullen voor de PSW-quests) en intussen DI vangen voor het event.

    Kortom: ik zie totaal niet in waarom dit geen leuk event zou zijn voor de 'lagere levels'. En ik heb er weer zin in, want ik ben dol op spelletjes xD
     
    hoppetje, Huhmmie38, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    klopt miekje volgens mij hebben we er ook niet meer nodig.
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    maar doppie je weet toch miekje wil alles heeft alles en zal alles doen om veel te halen

    Dussssss wil ik heel veel muntjes om van alles te kopen in de winkel
    Die 40 haal ik toch wel:wuerg:
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Hoe zit dat met die beloningen van de sieritems?

    gedurende 3 uur
    50% meer oogst
    van Zombieschaapskooien, Horror-tomatenstallen en Griezelig vuurvliegjesverblijf

    Krijgen we dan halfjes? xD
     
    hoppetje, -matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het staat er inderdaad een beetje vaag nog, volgens mij bedoelen ze 50 % meer ep van de desbreffende stal(len)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, denk het ook.... had het wel leuk gevonden...:music: past wel bij VMxD
     
    boermars vindt dit leuk.
  20. mmans

    mmans Forum-hertog

    Dit event ziet er weer heel leuk uit, en voor ieder wat wils uit de winkel te halen :) :)

    Volgens mij zit er wel een foutje in de plaatjes van de wolkenrijen bij de FAQ!
    Het plaatje bij Wolkenrij Huis op de Heuvel 2016 ziet er hier uit als een konijn met een wolkje stoom. Dit plaatje hoort bij Wolkenrij Voorjaarsschoonmaak.
    Het goede plaatje zou moeten zijn van een spookje boven een blokje of kratje (ik weet niet precies wat het is). De bijbehorende items zijn overigens wel goed.

    Suc6 allemaal die meedoen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.