Praatgroep Het ontwaken

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Uit de kisten komen alleen de zaaihulpen, die heb ik nog wel voor een paar dagen lopen, in het verleden kon ik daar via de oranje muntjes oogsthulp bij kopen, maar die zijn er niet meer.
    De knechten, die morgen in de aanbieding komen, moeten gekocht worden met echt geld. Ik geef geen echt geld uit aan het spel. Heb afgelopen weekend wel voor TG's wat knechten voor half geld gekocht, die aanbieding kwam precies op het goede moment :)
    Gelukkig de afgelopen dagen weer een paar couponnetjes gedraaid aan het rad, dus kan vandaag ook weer aan het nieuwe event beginnen.
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  2. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Zo gaat het bij mij ook ongeveer.
    En de kistjes daar heb ik er wel wat van, maar in welke kistjes zitten de stallen en werkstallen?
     
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heeft er trouwens nog iemand de sieritems spook van de doolhof en muhahah over? Als ik ze namelijk kan ruilen bij een volgend event scheelt dat weer 100 punten en kan ik een extra wolkenrij aanschaffen:)
     
  4. stardom

    stardom Gevorderde

    Heb ik voor je. Herinner mij er maar aan met het volgend ruilevent.
     
    Paddington28b en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Eindstand 34 spelletjes geyatseed, 2 hellehondholen, de werkstal, al het supervoer en nog wat andere dingen. Ben helemaal happy:D
     
  6. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    Ik heb een wolk kunnen krijgen met wat hulp van jullie, mijn dank is groot.
    o_Ok ik ben tevreden.
    Mooi event.
     
    -matthias1952-, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is mij toch nog gelukt om 40 spelletjes te spelen, ondanks dat ik beide beelden vrij had gespeeld. Ik heb 2 extra boetieken gekregen en een hellehond. Uit de winkel de 2 nieuwe staken gehaald, de helle hond rood en omdat ik zo dom was geweest om mijn muntjes eerder te spenderen heb ik nu maar cadeau licenties gekocht.

    Prima event voor mij :) en heel lekker dat het in de avond doorloopt zoals nu.
     
    Reggaefeeks en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Inderdaad lekker dat het tot in de avond doorloopt. Ik was eens een halve wereld verderop toen ik op de Nederlandse Farmerama inlogde. Toen begon een event om 9u 's morgens. Dat is voor de werkende mens niet handig (misschien 8u?), maar was wel heel lekker dat je dan voor de nacht echt wel alle kwartveldjes gevuld kan hebben zonder fratsen uit te halen. Dan kan je een event meteen lekker starten.

    Hier twee wolkenrijen uit de shop gehaald, plus de rode hellehond en de kattenfee-werkstal. Toen waren de muntjes wel op. Uit de memory-kistjes (horrorkistjes) heb ik 1 stal gekregen; een eh... eh... :music:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb links niet geopend na de reacties gelezen te hebben en met wat ik kon leveren. Ik heb dus alleen gedobbeld en 30 keer gespeeld. Dropitems genoeg gehad maar te weinig gewassen. Moet ik dus weer even een kleine verbouwing houden. Ik heb 4 hellehond-stallen gekregen uit de kistjes en van de stermunten 3 wolkenrijen aangeschaft. De 3e had ik toen net maar dan ook net niet met dat event vrijgespeeld en pas was het nog te koop inclusief de items. Aangezien ik die items al die tijd al in mijn bezit heb dus daarom niet aangeschaft. Nu dus de bonenstaak los vrij kunnen spelen. Morgen gelijk de items erop als ze klaar zijn. Hier ben ik toch zo blij mee. Maakt voor mij niet uit dat ik niet alles heb kunnen doen. Ben erg blij met wat ik wel heb gekregen (vrijgespeeld).
     
    LucieSchreurs, BoerAnnelies, vinc05 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    ik heb gelukkig wel een hellehond, kattenwerkplek en een wolkenrij kunnen bemachtigen ondanks dat ik 4 dagen niet
    kon meespelen. Uit de kistjes kreeg ik gewone helloweenkistjes en daaruit gewoon vmgewassen. Was een leuk event.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.