Praatgroep - Het mierenspoor

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Had wel bomen, maar de gewone (dus veel XXL), en echt uit al die bomen niet 1 takje tot op dit moment:eek:. Dus heb nu mijn akkers maar gesloopt en zoveel mogelijk gewone bomen neergezet. Zullen zien wat het morgen oplevert, zie door de bomen het bos niet meer :p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Even een rondje door het bos schaapje zijn gisteren veel takjes van de bomen gewaaid.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou, dan hoef ik niet ver. 4 stappen vanuit mijn huis en ik ben in het bos.:music:
    Maar ja, als schaap loop ik liever op de heide. :D
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  4. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Dank je wel, niet goed gelezen....:oops:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik wil wel helpen hoor. In het bos voel ik mij helemaal thuis, maar dan wel samen delen. Ik kan dan ook gelijk de takken meenemen die los in de bomen liggen. Bij mijn boerderij waren de resultaten nog slechter dan bij jou.
     
    -mikmak-, schaapje52 en -doppie- vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Is goed hoor. Ik wacht op de hoek bij de eikenboom. xD Je weet wel, waar dat bosmierennest onder zit. xD Kan niet missen. Als je een banaan, appel, peer voorbij ziet lopen, dan ben je goed. xD Niet aan je zelf twijfelen hoor bij wandelende bananen, appel en peer. :oops:xD

    Update: Ik zit in het verkeerde bos. Gelukkig een waarschuwing van Ron :D.
    We moeten naar het andere bos. Pffff. xD
     
    Laatste bewerkt: 9 Januari 2019
    -mikmak-, janniekwak en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je weet dat eikenbomen niet groeien op Bahamarama?
     
    harm-jan70, -mikmak-, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    O Ron, dan ben ik in het verkeerde bos. :wuerg:xD
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  9. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Yeaahhhhh! Het begin is er, ik heb net 1 takje binnengekregen :pxD

    Maakt het trouwens uit of je gewone bomen neerzet of xl of xxl? Wat kan ik het beste doen?
     
    LadyFamerieke en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Doe een ronde dansje, strikje er omheen. xD Ik zou een leeuw inzetten voor bewaking. :music:
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Van wat ik een aantal keer eerder op het forum heb gelezen ligt het er aan hoeveel tijd je hebt. Als je 2x per dag XXL bomen kan binnenhalen zou je daar meer uit moeten kunnen halen dan 1x per dag de 20 uurs bomen. Kan je dit niet 2x per dag doen dan kan je beter 20 uurs bomen neerzetten.

    Ik was al aan het zoeken. Vond het al raar een eikenboom maar dacht dat iemand deze ooit stiekem had geplant en deze bij uitzondering was gaan groeien. Pffff. Ben onderweg naar het goede bos. Kijken of ik je kan vinden en als ik onderweg wat tegenkom neem ik het gelijk mee. Ik heb mijn speciale rugtasje mee. Kan ik gewoon blijven vliegen en aan de voorkant alles erin doen. Schuift vanzelf door naar achteren.
     
    Margreeth en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Heb ik vanmiddag ff 10 akkers gevuld en kom net weer op mijn farm, staan er maar 5 akkers gevuld... >:(
    schiet lekker op zo NOT :cry:
     
    kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Of mijn weergave klopt niet... of er zijn wat plaatjes veranderd. De geleisuiker aan het rad ziet eruit als een eventmandje en de eierpunch verkregen uit een kistje ook.:music:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb een mier xD op de uitkijk gezet. xD
     
  15. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Beter 1 mier op de uitkijk dan 1 leeuw in de boom? xD
     
    -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gewone 20-uurs bomen geven op zich meer kans op drops, maar je kunt ze minder vaak oogsten. Ik heb niet zo verschrikkelijk veel XXL-bomen en ook al geen zin om elke keer te komen kijken of er al wat gaar is, dus ik zet gewone 20-uurs bomen neer. Maar als je wel zin hebt om telkens te komen kijken of je hebt bossen vol XXL-bomen kun je ook XXL-bomen neerzetten lijkt me.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Tis natuurlijk wel een gok. Ziet de mier een takje liggen en gaat er mee aan de wandel. Fairie maar zoeken naar de mier. Ziet ze opeens een nieuw dier op Baha, een wandelende tak. xD
     
    -mikmak-, Margreeth en hendrika73 vinden dit leuk.
  18. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    bij mij stonden de akkers al op het eventscherm. 10 zaadjes in de grond gestopt en weer geoogst. alle 50 weer ingezaaid. nu ga ik even weer kijken zijn een heleboel velden verdwenen en ook wat ik heb ingezaaid op die velden, is mooi foetsie.
    heb ik maar 30 zaadjes en ook nog op de kleine veldjes
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Nou ik kom ook niet om in de XXL bomen hoor, heb wel deze hele week vrij :music: ....maar ben ook met een goed boek bezig dusssss toch maar 20 uurs bomen danxD....

    Vliegende mier?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 9 Januari 2019
    kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij is het goed gegaan, omdat ik niet één keer opnieuw heb ingelogd na het inzaaien (een gewaarschuwd mens telt voor twee he). Maar ik denk toch wel dat er even massaal geklaagd moet gaan worden bij BP door de mensen die veldjes kwijt geraakt zijn. Dit was immers een bug, en bugs kun je niet voorzien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.