Praatgroep - Het mierenspoor

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, wie houdt hier ook rekening mee? Ik timmer altijd alles redelijk dicht, ik leer de faq elke week zowat uit mijn hoofd xD. Maar dit is gewoon een bug en daar kun je niet op anticiperen.

    Snel even kijken of mijn veldjes er nog zijn, en zo niet dan gaan we samen klagen ;)

    Edit: ze zijn er nog alle tien. Ik ga maar even helemaal niks meer doen daar voor ik geoogst heb, bedankt voor de waarschuwing!
     
    Margreeth en Borkie vinden dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Had je gezaaid op het volle veld? Ik had al van veld gewisseld en had dus wel het juiste scherm met daarin de velden.
    Misschien even een ticket sturen. Dan kunnen ze daar even kijken wat er gebeurd is
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Het veld lag inderdaad helemaal vol met grote akkers, middelgrote akkers en kleine akkers. Ik heb lukraak met de hand op 10 grote akkers gezaaid, zag dat ik daarna 5 gewassen aangevuld kreeg en die ook op 5 grote akkers gezaaid. Toen zag ik dat de tijden verschilden bij een aantal grote akkers, dus dat was al raar... Toen ging ik het Forum lezen... en sloeg vervolgens figuurlijk voor mijn hoofd.:wuerg: Precies die akkers die afweken met de tijd zijn nu verdwenen, 7 stuks... Ik zal inderdaad maar even Support aanschrijven en vragen of ze nog wat voor me kunnen betekenen;)

    Bedankt voor je reactie, Lea:inlove:

    Edit: En nu zie ik dat nog weer 2 zaadjes heb om in te zaaien, dus heb ik iig mijn tien veldjes ingezaaid.xD
     
    Laatste bewerkt: 9 Januari 2019
  4. samantha1611

    samantha1611 Forumleerling

    kan iemand mij zeggen of de eventgewas-booster werkt bij dit event? :)
     
  5. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Nou, ik zal vast iets verkeerd doen, maar ik heb nog niet 1 takje tot nu toe hoor.
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Uit de faq:n belangrijk punt is: de buffs voor gewasvermeerdering werken niet op dit eventveld. Buffs die EP verhogen werken wel. Dus geen WAC, pompoenenjam, event-oogstbooster, enzovoort, wel CAT en Wortelbrood en dergelijke.
    En ook buffs uit de wolkenrij en uit het boerenrad voor extra oogst werken hier niet.

    Takjes komen alleen van bomen op bahamarama
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee, je kunt alleen water en gewone mest gebruiken.

    Heb je wel bomen staan? De takjes komen alleen van bomen. Wat op zich natuurlijk niet zo gek bedacht is :music:
     
  8. samantha1611

    samantha1611 Forumleerling

    weet er iemand of de eventgewas-booster werkt bij dit event? :)
     
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    je hebt al antwoordt gehad
     
  10. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    ja ja Klaartjuh mijn eten krijg pootjes Zeker richting jouw bord of die van Ron of Enk xD
    maar zal me eten en bord goed vasthouden met die hongerlappen op de farm :p
     
    vinc05, gelderblom, -doppie- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    xDIk zal de richtingaanwijzers klaarzetten dan weten ze welke kant ze opmoeten;)
     
    boermars, vinc05, -doppie- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Doppie kwam trouwens in het topic over de slangenfok nog met een hele goeie inval: het zou best eens kunnen dat je GB moet inzetten om de slangenfok open te krijgen volgende week. Nou zitten er toevallig in dit event heel veel GB, dus als je nog geen enorme voorraad GB hebt is het misschien handig als je de GB die je met dit event verdient even bewaart. Vooropgesteld dat je aan de slangenfok mee wilt doen natuurlijk.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  13. renault63

    renault63 Junior expert

    Ik heb vanmiddag even snel gezaaid toen ik op mijn werk zat. Rons 14.30.
    Zag inderdaad veel akkers en heb er 10 ingezaaid.
    Nu wil ik oogsten en zie ik dat de akkers zijn aangepast. Heb nu (18.00) maar 34 zijdemos geoogst.
    Wat kan ik nu doen?
    Kan dit nog hersteld worden?
    Ik zie nu bij het account van mijn dochter dat ik niets kwijt ben.
    Er staan 6 velden met zijdemos en ik heb er nog 4 om te zaaien.
    Dus alle gewassen waar ik mee begonnen ben heb ik nog.
     
    Laatste bewerkt: 9 Januari 2019
  14. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Dit klopt is een bugje geweest met de akkers.
    Je bent niets kwijt alleen sommige akkers verdwenen en de zaadjes kwamen terug in je schuur van de verdwenen akkers.
     
  15. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    schept bord van Enk vol met eten ( kook gelukkig altijd genoeg voor 2 dagen) dus laat Enk lekker mee smullen
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Krek! xD Had ik ook...;) Ik kwam er gelukkig direct achter en heb die alsnog weer ingezaaid, nu wachten tot ik kan oogsten:p
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dank je wel hoor Tonio. Het smaakt prima:)
     
    -tonio76- en -doppie- vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen met het zaaien. xD Ik heb nog niets gedaan en heb al 1 bosmier. :wuerg:8)
    De bomen hebben 20 takjes gegeven. :oops: Start is weer super hoor schaap.
    Al die mieren gaan er met mijn fruit vandoor,pfff. Het fruit lijkt wel reuze fruit in verhouding met de miertjes.xD

    Met de quest kan ik nog helemaal niet en de linkerkant inleveren kan ook nog niet. Dus maar geduld hebben en afwachten wanneer ik zover ben. Komt het niet, dan komt het niet. xD Alleen al die mieren te zien lopen met al dat fruit doet mij al lachen, geweldig. :music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Voordat je zo meteen voor de derde keer in gaat zaaien, eerst even stap 2 van de ondersteunende quest doen. (Mits je genoeg boomtakken hebt en 700 kokosnoten). Je krijgt er dan 140 voor terug en kun je weer in gaan zaaien.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Daar heb ik 90 boomtakken voor nodig. :wuerg:xD Ik heb er net 20 gekregen uit alle bomen. Dus dat wordt denk ik volgende week wel. xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.