Praatgroep - Het mierenspoor

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    als je alles vol zet met 20 uurs bomen moet het lukken, bij de ondersteunende quest moet je in totaal 750 boomtakken leveren als je alle beloningen wilt halen (je kan ook bijvoorbeeld alleen zilver doen bij sommige stappen)
     
  2. cocopa

    cocopa Forumbeginner

    geen tamarillo boom dus die kant van de brug kan ik vergeten
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan wel de eerste 3 leveren als je die wel hebt. Dan krijg je toch bij elke stap 4 farmmunten
     
  4. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    yahoo 20 bomen afgehaald en 2 boomtakken gekregen gaat lekker vlug zo.
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier ook maar 27...
     
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik kan vanavond pas ombouwen dan zijn mijn gewassen klaar op die 2 veldjes. Ik heb nu wel bij de kristalwatervallen alle Tiki-raadselbomen neergezet die ik nog in mijn inventaris had staan. (49 stuks) Ben benieuwd wat ik daar uit krijg en morgen zie ik dan wat ik krijg uit de bomen die ik dan extra heb neergezet. Kan ik het altijd nog verder aanpassen als dat nodig is.
     
  7. .corrie.

    .corrie. Teller

    kom ik er net achter dat er weer 5 in de inventaris zijn beland
    prima dat er slootjes tussen de akkers moeten maar verschuif mijn gewas dan ook mee
    slecht begin zo
     
    catootje65 vindt dit leuk.
  8. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Op Bahama heb ik 2 velden vol staan met bomen........1 Takje!!!!!!!!!! Vervolgens heb ik kleine veldjes weggehaald wat achteraf niet zo'n goed idee is geweest en ik ben er dus weer klaar mee. Dieren weer terug gezet. Iedereen succes verder
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat lijkt me niet te kloppen.
    Had je wel even opnieuw ingelogd om 2 uur?
    Kijk eens in je inventaris of bij de molen bij het event, of daar inderdaad ook maar 1 takje staat?

    En ververs je spel anders even, en kijk of het er dan beter uit ziet?
     
    LadyFamerieke en riekje111 vinden dit leuk.
  10. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    Schiet zo inderdaad niet op. Moet ik weer langer wachten voor ik de laatste 5 plantjes kan oogsten.
    Denk sowieso dat het weer een event wordt die ik niet kan voltooien
     
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hie nu de 2 zijtakken gevuld..........:p
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zag vanmorgen vroeg pas dat de takken alleen van de bomen komen (wat op zich natuurlijk vrij logisch is xD), dus fluks de stallen weggehaald en alles vol gezet met 20-uurs bomen. Ik heb nu 67 takjes en over een uurtje kan ik het regenwoud en mijn halve watervallen oogsten, dus hopelijk komen er nog wat takjes bij.

    Zojuist ook de eventgewassen gezaaid en de rechterarm gevuld, de linkerarm doe ik over een half uurtje als de molen klaar is.
     
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo waar krijg je dat sieritem voor de bosmieren ?
    Gr Tineke
    272 boomtak
     
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik lees net een aanvulling op de aankondiging over het eventveld wat de akkers betreft. Ik heb net gezaaid op de grote akkers die er al lagen, is dat een probleem?:oops:
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Uit de ondersteunende quest. Als je die helemaal doet krijg je er zelfs twee.
     
  16. ghs4

    ghs4 Junior expert

    Uit de ondersteunende quest 3 c
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En nog eentje uit 6 diamant :D

    Ik heb hetzelfde probleem. Nou maar hopen dat mijn wifi niet uitvalt de komende twee uur, anders moet ik opnieuw inloggen en dan ben ik alles kwijt vrees ik :cry:
     
    Laatste bewerkt: 9 Januari 2019
    riekje111 vindt dit leuk.
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nee hoor. Die kan je gewoon gebruiken. Dat heb ik ook gedaan
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    181 takjes in mijn schuur en 10 mieren, voor de 2e keer gewas opgezet en kan ik vanavond nog 1x gewas zaaien voor de nacht. Succes iedereen!
     
  20. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Maar ben nu wel een paar velden kwijt, die ik had ingezaaid...:cry: Had tien stuks en kreeg daarna nog 5 aangevuld en heb die ook ingezaaid. Heb nu nog maar 8 ingezaaide veldjes over van de 15... Ben er dus 7 kwijt helaas:(

    Edit:
    Dacht ff snel inzaaien en dan het Forum bijlezen... heb het een beetje druk de laatste tijd. Had natuurlijk beter moeten weten...:oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.